Sari la conținut

PanD@

Membru
  • Număr conținut

    108
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://

Profil

  • Carnet moto din
    2007
  • Numar Moto
    da bukale
  • Club
    club rompetrol

Informații profil

  • Motociclete detinute
    Versys, kle 500,

PanD@'s Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Salut Prima intalnire la care participam si, mult, mult mai civilizata decat ma asteptam (deh impresii gresite de pe diverse forumuri). Excelenta organizarea, niste lupi foarte prietenosi, bere fara coada multa, muzica buna, sonorizare pe masura, jandarmerie (un pic , discret, atat cat era necesar) Wc-uri curate, spatii bine delimitate si un control strict dar politicos. Foarte foarte bine organizat. Sa traiasca nenea Marinescu (de la Lido) cu tot cu nepotu' dumisale. O bila maronie merge catre autoservirea cu mancare cam sleita, compensata din plin de doamnele super dragute de la prima terasa (pe stanga) care au facut niste omlete de zile mari, si niste hamsii asijderea desi era evident ca erau coplesite de afluxul mare de nehaliti.. Doo intrebari: 1. Ce s-a intamplat cu motopolitistii? 2. Unde sunt fratilor pozele si filmele ca n-am privit in viata mea in atatea obiective ca in ora aia de parada. Mentiuni speciale: EMI din PH (Asterix) in spatele caruia ne-am nimerit in parada si care a impresionat toata pensionarimea de pe trotuar (aplaudau ca pe vremea fostului) Harley-ul din GL ( am inteles de pe youtube ca vindea covoare...) ...motociclete ca a voastra am mai vazut....dar sipet ca ala....mai rar. si Cei doi REN-i din GL care aratau demential pe Intruderele respective.....sper totusi ca aveati si niste casti pentru drumul acasa.: Sper sa fie gasit si CRIMINALUL care l-a calcat p'asta pe cap: Multumim
  2. Imi cer mii de scuze.....n-am stiut ca am comis un sacrilegiu.... promit sa mai fac
  3. Merci de raspuns Nu o percep ca pe o problema...nici nu am incercat in mod constient sa ma aplec la fel...doar sunt curios daca a mai observat cineva diferent asta. Fiind prima oara pe circuit nu am incercat in mod deosebit nici sa racai scaritele, nici sa scot un anume timp. De fapt sincer nici nu prea am folosit franele..asa de incet am mers..... Apropo.. e cineva caruia i-a folosit ABS-ul pe AmKart? in sensul ca i-a intrat ABS-il cand nu se astepta si l-a scos din sau l-a bagat in rahat? Multumesc
  4. Cred ca e mai ieftin....si clar mult mai util... cursul care se tine acolo. Chiar daca am fost ultima gaina....era sa scap casca pe jos dupa turele facute in picioare.. O intrebare pentru veteranii circuitelor: Va este mai usor sa va aplecati pe o parte decat pe cealalta? In timpul turelor n-am simtit, dar uitandu-ma la cauciucuri la final...am vazut ca pe una din laturi ajunsesem mai aproape de margine decat pe cealalta. Tine cumva de faptul ca sunt dreptaci.....si cu skiurile de exemplu prefer sa ma opresc pe stanga decat pe dreapta? Bafta
  5. pai daca tot are un an topicul... ai-ne si noua: v-ati casatorit va mai dati.....?
  6. in manualul de service scrie ca presiunea standard este de 0kPa (presiunea atmosferica). Pe furca scrie parca pe abtipild max 1,5 kPa. Intre valorile astea poti sa-ti alegi varianta optima in functie de drum, incarcare, stil de mers. Valoarea maxima 1,5 kPa nu a trebui icercata decat daca esti f sigur ca ai toate garniturile in regula...ca sa nu-ti dea uleiul p'afara la un soc puternic. Nu exista o varianta "corecta" intrucat e o treaba f subiectiva. Trebuie sa nu ajungi in situatia de a atinge capetele cursei amortizorului (pe comprimare sau pe extensie) si mai ales, indiferent ce presiune alegi, trebue sa fie IDENTICA in cele 2 telescoape. Bafta
  7. PanD@

    Buba Rau Ferentari 12.08

    Sau in starea de ACADEA in mijlocul strazii...
  8. Foarte placuta intalnirea, pentru ca deja nu mai stiu care, cine....io sunt ala cu versysu' Bafta
  9. Primiti un KLE-ist parat? am un kle la reparat da viin cu varianta de strada.........
  10. Pentru ca tot e un topic de doi lei despre meseriashii care trebuie neaparat sa se dea pe o roata si "n-are saracii circuit"... tin sa-i transmit pe aceasta cale cele mai calduroase urari de ma-sa "riderului" care s-a ridicat pe o roata pe drumul national vineri 01.08 pe la 19:00 in Bragadiru pe sensul spre Bucuresti. Probabil ca sunt eu ultima gaina dar, avand si pasager am preferat sa "sar" de pe banda 2 pe 1 ca nu cumva meseriashul sa se verse peste mine. Bafta si minte
  11. Scuteristul n-a vazut nici in spatele masinii...nu-l ajuta cu nimic sa vada in fata ei. Si eu am gemuri fumurii...FOARTE FUMURII (95% omologate RAR)....in aceste conditii poti sa zici mersi ca nu era o duba sau un camion. Atunci ar fi avut niste "geamuri" FOARTE FOARTE TARI. Daca n-avea casca ce l-a "impiedicat" sa vada ca masina franeaza? Neuronii se protejeaza cu casca nu cu scuterul! Bafta
  12. PanD@

    Tractor Vs Motor

    Din asta rezulta ca acele camere au salvat cel putin 2 vieti. Si-au scos banii deja. Bravo la mai multe... eventual cu sageti cu neoane care sa flasheze "AICI E RADAR" Sanatate
  13. Nu vreau neaparat sa te contrazic...doar sa-ti deschid ochii la o alta varianta..posibila... daca in locul "dobitoacei" cu conserva era unul (una) cu motocicleta? Nu ti s-a intamplat niciodata pe motor fiind sau in masina ca un "mai mult sex oral$t de conservar" sa te lase sa treci cand de fapt avea el prioritate? In cazul lui Robert, Dumnezeu sa-l ierte, ce vina are conservarul ca acum are pe constiinta o viata de om plus eventualele urmarile legale ? Daca acel conservar era o ruda sau un prieten de-al tau gandeai la fel? Bafta
  14. Sal Nu stiu cat de off-topic sunt cu asta..dar daca aveti ceva timp puteti sa studiati un pic link-ul asta: http://www.gwocgb.co.uk/documents/tgw_mc-tyres.pdf eu cred ca merita. bafta
  15. PanD@

    Aero Gp

    Cam despre asta e vorba: http://aero-gp.com/ http://www.xtrem.ro/stiri/2616/aero-gp-200...nea-mamaia.html Ma gandeam la o tura de o zi sambata....ca alternativa la burnout day .. daca va intereseaza.......da-ti un semn.
×
×
  • Creează nouă...