Sari la conținut

Tryharder

Membru
  • Număr conținut

    148
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Brasov
  • Carnet moto din
    plastic

Vizitatori Recenți Profil

407 citiri profil

Tryharder's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Colegi TDM-isti, va anunt cu parere de rau ca trebuie sa marit trotineta.In cateva luni plec definitiv din tara si chiar nu pot s-o iau cu mine. M-am gandit sa pun anuntul si aici, unde sunt pasionatii de TDM.Oricum, pentru TDM-isti ofer reducere suplimentara de 10%!!! http://www.bikeshop.ro/handler.php?tip=am&...amp;zoom=1#foto
  2. Un amortizor de la un 3VD merge perfect la un 4TX din 2000, iti spun asta fiindca am facut chestia asta. Cele doua urechi seteaza cursa arcului S-H (Soft-Hard) si trebuie sa poti sa le reglezi cu mana (apesi si rotesti).Practic pe HARD, arcul lucreaza cu mai putine spire (pentru HARD apesi, rotesti si talerul superior al arcului se intercaleaza intre spirele acestuia).Eu nu pot sa-l las pe HARD fiindca la prima groapa ma arunca din sa. Cheia aia care o ai este probabil pentru piulita aia crenelata din partea superioara a amortizorului de unde reglezi GRADUL DE AMORTIZARE.Insa si piulita aia merge uneori cu mana. Ideea este ca taria arcului si gradul de amortizare al amortizorului (evident) sunt chestii diferite si se regleaza diferit.
  3. Salutare tuturor! Am dezmortit astazi "bestia" dar evident ca dupa o iarna nu se putea sa nu apara si problemele. De pornit a pornit la sfert fiindca am tinut bateria in casa si inainte sa o montez am incarcat-o.Problema este ca in sarcina, peste 3000 rpm incepe sa dea in bot si daca nu reduc gazul, motorul se opreste.De pornit porneste foarte usor si turata in gol nu are nici o problema.In schimb cand pornesc, dau a II-a, daca trag de gaz peste 3000 de ture incepe sa tuseasca nasol.Ce oare sa fie?Mizerie in carburatoare?Recunosc ca a stat peste iarna cu rezervorul aproape gol si probabil s-a desprins rugina care a fost aspirata de carburatoare. Oricum trebuie sa ajung in service sa schimb uleiul si filtrul de aer, dar pana una alta voiam sa va cer si voua parerea. Multzam mult!
  4. Dar de TDM GT ce ziceti? http://moto.caradisiac.com/Yamaha-TDM-900-...a-la-balade-446
  5. Ha,ha,ha...faruri de Dacie...da,da si bord de CN... Mai baieti, eu nici in gluma n-as suspecta un 3VD ca are faruri de Dacie si asta din doua motive: -nu se potrivesc neam:farurile de TDM converg catre exterior, pe cand blocul optic de la 1310 (1983-1998) este in trepte (un far este in afara, cel de faza lunga). -primele modele de TDM ('91-'92) si ultimele ('95) au farurile exact asa ca ale mele;din cate stiu eu, modelele '93-'94 au farurile alea infundate in carena. Al meu are farurile de la ma-sa aia cu ochii oblici, cu becuri R2 cu doua filamente (35W/35W). Am acasa un AutoBild din iunie '91 cu primul test cu un 3VD.Ia ghiciti ce faruri are...de Dacie, evident...... Si ca sa-l parafrazez pe Dan Nastase, "Va salut cu farul".
  6. Salutare frati TDM-isti si bine v-am regasit cu pasiunea pentru TDM nestirbita de iarna asta infecta! Apropos de farurile lu' 3VD, iata un close-up cu "The look of love":
  7. x<y y=x+50E,dar y<z rezulta: x<x+50E<z.
  8. Leo,ai uitat de alarma...
  9. Apropos de TDM vs. Varadero...am "tras" azi un transfagarasan in formula asta: /index.php?...p;#entry1527207
  10. Neagra,argintie,ce mai conteaza...fa-i un Casco ca e sfant! S-o stapanesti sanatos si la cat mai multi km cu ea!
  11. Ca o completare mi se pare ca Varadero e urata.Mult mai bine atata Africana aia de ma'sa
  12. Nu am decat 3 suruburi la rezervor:doua in fata si unul sub sa.atat!
  13. "Tolles Ding ,Mann"(germana) in traducere foarte libera inseamna "That rocks,man!"E titlul primului articol despre TDM aparut intr-un Auto Bild prin vara lui '91.Ma rugam de parinti sa-mi dea 35 lei sa-mi cumpar de la chioscurile din gara Auto Bildul(doar acolo se gasea).Acolo am vazut prima oara TDM-ul si mi-am zis ca trebuie sa am intr-o zi o motocicleta ca aceea. Ceea ce s-a si intamplat,peste ani,dar....weekend-ul trecut mi-a scos peri albi fiindca nu a mai vrut sa porneasca.Acum e in Service si pana vineri nu vreau sa stiu de ea...
  14. Eu propun sa nu mai comparati TDM-ul de 900 cu V-Strom-ul de 1000....sunt concepte diferite:TDM-ul inca mai are gene de invingator de Dakar(parallel twin) pe cand V-Strom-ul e un produs al laboratorului de marketing(allrounder V2,bun de toate)...ce daca TDM-ul e mai slab dar mai scump...ain't life a bitch? Cine 'musca" de fund TDM-ul o face din pura invidie...pur si simplu reprezinta definitia unui concept reusit,punct.Nici CBF-ul,nici V-Strom-ul,nici mai noile Versys sau Mana nu vor ajunge la inima motoretistilor precum TDM-ul....vorba neamtului: Tolles Ding,Mann!!!
×
×
  • Creează nouă...