Sari la conținut

ASU11

Membru
  • Număr conținut

    187
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    bucuresti
  • Carnet moto din
    2004
  • Motocicleta
    zzr 1400
  • Numar Moto
    PROBE 101

Informații profil

  • Motociclete detinute
    Pegaso, Bandit 600, GsxR 1000, Katana 750, GsxR 1300

Vizitatori Recenți Profil

1.193 citiri profil

ASU11's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. salut, mai este disponibila casca ?

     

  2. daca pui robinetul de la rezervor pe pozitia pri permanent si se ineaca motorul / porneste greu / nu mai porneste inseamna ca trebuie servisate neaparat carburatoarele.
  3. Sa nu uiti sa iti iei si ochelari de soare si picaturi de pus in ochi (tobradex / betabioptal daca faci conjunctivita de la praf, caci in europa nu vor sa iti vanda fara reteta.)
  4. Salut, dezmembreaza cineva un gsx-f >98" ? mi-ar trebui un parbriz si niste semnalizatoare de fata.
  5. Suna interesant, m-as baga si eu! Care ar fi planul ?
  6. S-a dat startul la cursa incepatorilor, care se tine pe drumurile publice, unde premiul cel mare este VIATA !!!. La aceasta cursa cu cat ai mai multi KW cu atat ai sanse mai mici la premiul cel mare. Aici cei ce sufera de megalomanie, nu fac nimic altceva decat sa isi scada sansele de la 0.1% la 0.01 %. Va urez succes !!! *** Ma ocupam cu dezmembrari moto si va anunt cu parere de rau ca am "cumparat" foarte multe motociclete de la familiile incepatorilor pe o cruce de marmura, o pomana si am auzit de multe ori replica "Ia fieru asta de aici si scapa-ne de el ca din cauza lui am pierdut baiatul" Sfatul meu pentru incepatori este sa isi ascuta reflexele pe moto cu kw putini caci sunt foarte manevrabile si usoare. Iar pentru cei ce s-au nascut cu talent, sa isi demonstreze si ascuta abilitatile de pilot pe circuit.
  7. ASU11

    HJC - Discutii generale

    @valentino_srk daca esti dealer HJC m@ (@( in casca ta, eu merg de vreo 9 sezoane cu diferite modele de HJC. Am un tovaras care a vandut dacia 1300 si si`a luat BMW 318 caci nu mai era nevoit sa mearga cu doape in urechi datorita zgomotului, vata in nas datorita lipsei filtrului de polen, perna sub c*r datorita scaunul inconfortabil, si ventilator pe bord datorita lipsei AC. IAR TU MA SFATUIESTI SA UPGRADEZ DACIA !!!! Acum o sa scriu aici despre experientele cu HJC --> AC-10 - material fibra de sticla, viziera anti fog, anti scratch, interior comod si rezeistent, fluiera la peste 160 km/h, am avut impact la 100+ km/h, nu am lovit nimic cu capul, ci doar a topait ca mingea pe asfalt, casca doar s-a zgariat iar eu am avut 3 puncte de glioza 2-3 cm fiecare in dreptul zonelor de impact vizibile la RMN. => din punctul meu de vedere AC-10 este una din cele mai reusite casti facute de hjc --> CL-15 - polycarbonate composite shell, se comporta bine pana la 180 km/h, material compozit, foarte elastic, similar castilor china de proasta calitate - am renuntat la ea dupa cateva folorsiri tocmai din acest motiv --> ZF 9 - constructie destul de rezistenta, interiorul se largeste repede, viziera anti fog, anti scratch de buna calitate, slaba la capitolul confort, vibreaza rau la peste 130 km/h, destul de zgomotoasa - nu am avut imact cu ea --> ZF 10- silimara zf 9, cu o idee mai buna la viteze mari --> RPHA-10 - constructie rezistenta, interior mult mai comod decat restul modeleor, viziera mult mai proasta decat ZF-9, ZF-10, mergi ziua fara probleme, iar noaptea cant temperatura scade se abureste viziera iar sistemul antifog din prezentare e o mare vrajeala, esti obligat sa iti iei pinloc care este de proasta calitate, mai mult de 2 luni nu te tine si costa putin peste 100 lei, adica 200 lei pe sezon(unul primaara si unul toamna), este extrem de zgomotoasa si din punctul meu de vedere este o mare teapa. Pentru mine 1300 lei sunt ceva bani iar pentru altii 1300 sunt banii de inghetata pentru o zi.... Pe etichetele castilor hjc scrie MADE IN CHINA cu exceptia AC-10 Made in USA. pro - toate castile hjc au unghi de vizibilitate mare, confort sporit fata de alti producatori contra - galagioase + ce am scris mai sus. Testele le-am efectuat in regim touring 300 - 800 km /zi pe moto Kawasaki zzr 1200. De la Berceni la Victoriei se poate merge si cu casca open face fara probleme iar emblema castii nu mai conteaza, nici nivelul de zgomot sau confort. Am ales acest producator doar pentru faptul ca produsele lor s-au potrivit fizionomiei mele, altfel as fi ales SHOEI dar din nefericire nu s-au potrivit... Sfatul meu inainte de achizitionare este sa testati o casca similara cu cea pe care vreti sa o achizitionati pe autostrada la viteze mari. Daca mai intai ati cumparat si apoi ati constatat inconveniente RETURNATI CASCA SI CERETI BANII INAPOI !!! LEGEA VA PERMITE Injuraturile din partea dealerilor le astept pe PM.
  8. ASU11

    HJC - Discutii generale

    Detin RPHA-10 de mai bine de 1 an si va pot spune ca e cea mai proasta casca pe care am avut`o vreodata. URLA grav si nu se poate merge decat cu doape in urechi, viziera se abureste imediat, pinlock`ul a cedat prin octombrie cand am venit de la frig in casa s-a dezlipit de pe viziera. Am incercat sa reduc zgomotul prin montarea unui parbriz touring, dar fara mari imbunatatiri. Dupa ce m`a adus la disperare am astupat toate aerisirile cu fibra de sticla iar zgomotul s-a mai diminuat putin. Cu toate modificarile facute tot nu puteam merge cu ea mai mult de 100 km fara sa ma oboseasca. Concluzia finala - este ideala pentu un scooter, iar pretul corect ar fi ~100 eur. Sa nu patiti ca mine, inainte de achizitionarea unei casti, imprumutati una similara de la un coleg si testati`o pe autostrada.
  9. am plecat cu cauciucul spate nou (0 km) Pirelli diablo corsa III si dupa 1600 km mai aveam 1.5 mm profil. NU FACETI CA MINE !!! NU PLECATI LA DRUM LUNG CU GUME RACE !!!!!
  10. Salut, sunt zzr`istul cu care te`ai intalnit pe drum, n`am mai ajuns pana la Paris ca ne`a prins furtuna la Nurnberg, ne`a udat gps`ul si camera foto si ne`am intors inapoi. Pun si eu singurele 3 poze facute cu tel pe care le mai am
  11. @Zven problema cu decelerarea poate fi de la: - ai pierdut sau s-a crapat 1 dop de cauciuc de la stuturile destinate vacuumetrelor pentru sincronizare - s-a spart o membrana vacuumatica - s-au infundat jiglerele de benzina cu impuritati - ai pierdut 2 suruburi de la cititorul de scanteie de pe vibrochen pozitionat sub capacelul mic din dreapta (problema des intalnita)
  12. Eu am avut numai tobe "sport" auto luate din vitan cu 100 ron, goale pusca, am folosit numai ulei auto ieftin 10w40 total, castrol, liqui moly uneori mai bagam la 10 L de benzina 1 L de acetona si nu mi s-a spart nici un piston. In medie un motor ma tinea 65.000 km in conditiile astea.
  13. VAND cadru cu acte gsxf 2003 (carte + talon) fara fiscal + motor de gsxf 750 (aprox 35.000 km) cu tot cu anexe (carburatoare, electromotor, alternator) + bascula + janta spate + kitt de lant in stare buna, instalatie electrica (nu mai stiu daca mai are toate releele si cdi`ul) + alte piese pe care le mai gasesc prin garaj TOATE LA PRETUL DE 800 RON adica POMANA !!! Vreau sa scap de fier din garaj ca ma tot impiedic de el. Locatie: Buftea (langa Bucuresti) NU trimit prin curier.(eventualul doritor din tara se deplaseaza pana la mine, vede fierul, daca ii convine si-l pune singur la curier) contact Yahoo messenger: ASU278 tel 0762143468
  14. @ Florin_Nx testezi electomotorul cu o baterie si niste cabluri destul de groase in felul urmator: pui - pe blocul motor si + pe borna electromotorului, daca se invarte normal electromotorul este ok daca nu verifici urmatoarele: - senzorul de ambreiaj - cureti bornele de la releul de pornire - contactul sigurantei principale de 30 Ah
×
×
  • Creează nouă...