Jump to content

george13

Membru
  • Posts

    466
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    Carton
  • Motocicleta
    Suzuki V-strom L8
  • Numar Moto
    Nerabatabil
  • Club
    Deocamdata fara

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    Simsoneta cu pedale, BMWF650GS

Recent Profile Visitors

1,147 profile views

george13's Achievements

  1. Daca strang la 80 fac praf rulmentii conici. Uite cum descrie userul NervOptik, procedura: Aveti grija cum strangeti piulitele din capul axului !!! Prima data strangeti la mana, apoi rotiti jugul stanga dreapta cateva viraje complete si vedeti daca "agata" pe undeva. - Daca agata,inseamna ca una dintre camasile exterioare de pe gatul cadrului sunt strambe !!! Nu fortati, si nu strangeti piulita mai tare cu gandul ca se indreapta singure, ca nu se va intampla asta, trebuie sa scoateti jugul dinnou si sa mai bateti o data cu discurile de aluminiu. - Daca se roteste usor si liniar, se strange piulita mai tare in timp ce rotiti mereu st/dr de jug pana cand simtiti ca incepe si opune rezistenta mai mare, atunci va opriti si puneti contrapiulita si tablita de blocare. Am auzit teorii cum ca strangi tare, si apoi dai juma de tura inapoi, mie personal nu mi-a iesit si poti sa strici si rulmentii, asa ca in decursul anilor am invatat sa simt la mana si sa opresc atunci cand trebuie. Dupa ce puneti furcile si roata la loc si strangeti tot, lasati motocicleta suspendata de fata si apucati ferm cu mainile de baza telescoapelor (la axul rotii) si impingeti cu putere in fata si in spate pentru a verifica daca exista joc in axul jugului. Atentie!! - dupa primii 10-15 km dupa aceasta operatiune mai verificati inca o data jocul axului, de aceasta data cu dumneavoastra pe motor, frana fata blocata si impins puternic in fata si apoi imediat tras in spate. Daca se simte joc sau o trosnitura in jug atunci trebuie sa mai strangeti piulitele axului.
  2. Nu cred că trebuie strâns cu 80. La rulmenții conici este puțin altfel. Mă mai documentez.
  3. Am facut cheie pentru strans piulita rulmenti jug. Acum sa vedem cum îi strangem🫤. Voi pune rulmenti conici.
  4. Rulmentii la roti trebuie sa fie toleranta C3 sau nu ? De exemplu: 6203-2RSH/C3 SKF 6203-2RSH SKF Si inca o intrebare: Koyo sau SKF?
  5. De sus in jos, multumesc . Pare dificil intradevar. Mai studiez.
  6. https://www.google.com/maps/d/u/0/edit?mid=1kjnoglWcFRySw25FbmhFKxJUEO8loeI3&usp=sharing La sfarsit de Iulie. Acum doi ani am fost , in Austria, Italia. Cam multe pasuri, vreo 18 , si nu am decat 16 zile. Eram hotarat spre Turcia dar poate iese treaba cu Alpii
  7. L-am masurat si are cam 315mm la 21 pini. Uzat e cand ajunge la 319mm. Ma gandesc, greseala poate a fost cand am folosit ulei de drujba.
  8. Ciudat cum s-au deplasat rolele. Lantul are 33000km dar cand tragi de el nu pare sa aiba joc mare.
  9. https://www.google.com/maps/d/u/0/edit?mid=1VIexNipW8E_DuqCntOb7kpBoJETgye6Z&ll=34.4359874959418%2C32.85983500000002&z=4 Nu merg spre Troia sau Chanakale, Pamukkale... Am mai fost pe acolo. Sfarsit de Iulie daca vom putea.
  10. A folosit cineva coolere pentru telefon la motocicleta ? Principala problema vara la drum lung este ca se opreste incarcarea din cauza căldurii. Am vazut unele cu elemente active deracire , cred peltier.
  11. Sfarsit iunie , Kefalonia ,dar a fost foarte cald.
×
×
  • Create New...