Jump to content

george13

Membru
  • Posts

    474
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    Carton
  • Motocicleta
    Suzuki V-strom L8
  • Numar Moto
    Nerabatabil
  • Club
    Deocamdata fara

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    Simsoneta cu pedale, BMWF650GS

Recent Profile Visitors

1,482 profile views

george13's Achievements

  1. Experiență cu Yuasa. Bateria, nu are 2 ani. Nu am pornit motorul 1 lună, se aprindeau luminile, nu reușea să învârtă electromotorul. Pus la incarcat, după 24 ore aproximativ, nu era încărcată complet, 13,8 v și tot încărca. I-am scos capacele ( do not remove- zice) ,am adăugat cam 5 ml apa distilată în fiecare element. În 15 minute , a atins 14,2 și a terminat încărcarea. Bateria originală după 4 ani , am readus-o la viață încă un an , așa. Baterii fără întreținere.
  2. Pirelli Scorpion trail 2, am mers 24000 km, majoritatea cu pasager si bagaje. Aderent pe ploaie.
  3. Am schimbat anvelopele la vulcanizare din Cragasi. Foarte multumit , echilibrare dinamica, pret ok. La anvelopa fata a trebuit sa o mai plimbe în altă poziție pe janta ca nu iesea la echilibrat.
  4. Nevasta mea imi aduce mereu aminte de cele doua zile din Thassos din Noiembrie, ca fiind o super aventura.
  5. Pana acum totul ok. Fara joc, mult mai stabila la mers incet, fara voblaj la decelerare , parca sta mai bine pe curbe.
  6. Daca strang la 80 fac praf rulmentii conici. Uite cum descrie userul NervOptik, procedura: Aveti grija cum strangeti piulitele din capul axului !!! Prima data strangeti la mana, apoi rotiti jugul stanga dreapta cateva viraje complete si vedeti daca "agata" pe undeva. - Daca agata,inseamna ca una dintre camasile exterioare de pe gatul cadrului sunt strambe !!! Nu fortati, si nu strangeti piulita mai tare cu gandul ca se indreapta singure, ca nu se va intampla asta, trebuie sa scoateti jugul dinnou si sa mai bateti o data cu discurile de aluminiu. - Daca se roteste usor si liniar, se strange piulita mai tare in timp ce rotiti mereu st/dr de jug pana cand simtiti ca incepe si opune rezistenta mai mare, atunci va opriti si puneti contrapiulita si tablita de blocare. Am auzit teorii cum ca strangi tare, si apoi dai juma de tura inapoi, mie personal nu mi-a iesit si poti sa strici si rulmentii, asa ca in decursul anilor am invatat sa simt la mana si sa opresc atunci cand trebuie. Dupa ce puneti furcile si roata la loc si strangeti tot, lasati motocicleta suspendata de fata si apucati ferm cu mainile de baza telescoapelor (la axul rotii) si impingeti cu putere in fata si in spate pentru a verifica daca exista joc in axul jugului. Atentie!! - dupa primii 10-15 km dupa aceasta operatiune mai verificati inca o data jocul axului, de aceasta data cu dumneavoastra pe motor, frana fata blocata si impins puternic in fata si apoi imediat tras in spate. Daca se simte joc sau o trosnitura in jug atunci trebuie sa mai strangeti piulitele axului.
  7. Nu cred că trebuie strâns cu 80. La rulmenții conici este puțin altfel. Mă mai documentez.
  8. Am facut cheie pentru strans piulita rulmenti jug. Acum sa vedem cum îi strangem🫤. Voi pune rulmenti conici.
  9. Rulmentii la roti trebuie sa fie toleranta C3 sau nu ? De exemplu: 6203-2RSH/C3 SKF 6203-2RSH SKF Si inca o intrebare: Koyo sau SKF?
  10. De sus in jos, multumesc . Pare dificil intradevar. Mai studiez.
×
×
  • Create New...