Sari la conținut

skydiver

Membru
  • Număr conținut

    102
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://
  • Yahoo
    mircea_tibu

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Bucureşti
  • Carnet moto din
    2007
  • Motocicleta
    CBF 1000 2006
  • Numar Moto
    la vedere

Informații profil

  • Motociclete detinute
    R6-2001
  • Interests
    paraşutism, supraviețuire

skydiver's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  • Conversation Starter Rare
  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Recent Badges

  1. Susţin post-ul lui FLEX. Din 2007 îmi întreţin motorul numai la Bogdan. Om fain, de altfel.
  2. Nu cred că se pune problema de reclamă: am citat din postul colegului tocmai din motivul localizării: Lângă baza podului ce trece peste centura BucureÂştiului, după fabrica Tuborg (adică dinspre Pantelimon), se face un drumeag (asfaltat, ce-i drept) paralel cu podul, pe partea stângă cum ieÂşi din BucureÂşti; pe drumeagul acela e Service-ul, are Âşi un banner pe care scrie despre ITP-urile auto Âşi moto. Tătă bafta!
  3. Fost acolo adineaori (21.07.2010 14:00), că pe la RAR numai pe 29 mă primeau, fără programare, am aÂşteptat după o maÂşină. Ăl bătrân de-acolo e cam țâfnos (cam ca inginerii de pe le service-urile de pe vremea comunismului) dar cel tinerel chiar de treabă. Tobă acrapovic (cu silencer-ul montat) fără acuze, m-au întrebat ce-i cu amortizorul de ghidon, după ce le-am spus că, mai nou, producătorii le pun direct de pe linia de producție au fost de acord că l-am montat cu rost. Verificat frâne pe stand, lumini Âşi semnale ochiometric. Poză din spate Âşi la kilometrajul de pe bord Âşi 120 ron. P.S. Aveam un mic morcov pentru o crăpătură la geamul unui far, dar m-au iertat. Baftă!
  4. Ofticoasă mică, ce eÂşti tu! Hai să si o zi faină! Mesaj completat P.S. 1. Am vrut să spun "să ai o zi faină"... greu cu tastatura asta... 2. Schimbat bord (SH) Âşi acum turometrul merge , are alt kilometraj, dar asta-i ultima grijă. Zi plăcută la toți (că frumoasă e, cel puțin în BucureÂşti)!
  5. L-am comandat deja... Piesa cu pricina e chiar în stânga sus, Âşi evident sub nivelul plăcii turometrului, Âşi ce cursese din ea era ca o pastă maronie care făcuse contact cu ce de sub ea (mult mai mare), din păcate e montat la loc turometrul Âşi nu am cum să-i fac o poză, dar marți îl dau jos Âşi poate apuc să postez una. Alte încercări... am renunțat să mai fac. Am tot întrebat în stânga Âşi-n dreapta Âşi nimeni nu-mi dă altă soluție. Dacă nu e asta... mai vedem, cel care mi-l vinde pe acesta mi-a promis că mi-l ia înapoi dacă nu-i ce-mi trebuie mie... aÂşa că: să fie vreme bună. Salutare!
  6. Salutare! Nu cred să fie din cauza asta pentru că, precum am menționat anterior, turometrul ar trebui să aibă următorul comportament: - indică turația 0 pentru 3 secunde - indică turația cod de defect pentru 2,5 secunde - indică turația reală a motorului pentru 3 secunde - apoi reia ciclul iar codurile de defect sunt pentru 3000 rpm Âşi 4000 rpm în manualul tău (3000 Âşi 8000 în al mecanicului meu ) Âşi nu 5000 rpm, iar, pe deasupra, turometrul meu indică în permanență aceeaÂşi turație... L-am desfăcut din nou Âşi am observat o piesă electronică (aici sunt în afara oricărui pericol de a recunoaÂşte ceva...) din care s-a scurs un soi de pastă... Am curațat-o, dar, conform aÂşteptărilor, fără rezultat. Ar trebui să încerc să o schimb, dar nu cunosc nici un electronist... Am găsit un alt bord la 100 euro... Mai mult... nu Âştiu. Baftă!
  7. Bine, anunță-mă Âşi tu, te rog, dacă afli ceva. Numa bine!
  8. Hai noroc! Scuză-mi, te rog, tonul afectat, dar tu l-ai citit? Faptul că am precizat la începutul postului că nu e cod de defect Âşi celelalte detalii pe care le-am dat, nu ți-au dat de înțeles că l-aÂş fi citit?
  9. Salutare! La motoreta din semnătură am o problemă cu turometrul: indică 5000 de ture permanent (nu e nici un cod de defect de pe la alte componente; la modelul ăsta codurile se rezumă doar de 3000 Âşi 8000 de ture, iar turometrul funcționează intermitent, adică indică turația corect apoi cade, urcă la turația de cod, stă puțin, apoi indică din nou turația reală a motorului Âş.a.m.d.). Am Âşters toate contactele electrice la care am avut acces după ce am dat jos tot botul până la bord, precum Âşi cele de sub Âşa. Singurul moment în care a căzut acul de la 5000 la zero (cu contactul pus, evident) a fost când miÂşcam mufa care intră direct în bord, dar nu sunt sigur că e de acolo pentru că era, totuÂşi, o poziție nenaturală a mufei în locaÂş, plus că eram în casă Âşi nu puteam să pornesc motorul să văd indicația. Singura soluție la care m-am gândit, de verificare măcar, ar fi să încerc cu un alt bord, dar până acolo poate v-ați mai întâlnit careva cu problema asta Âşi-mi dați o altă soluție. Zi bună Âşi senină! P.S.: Un soi de autocorect al forumului nu mă lasă să scriu curatat cu diacritice - îmi postează "poponeataățat"... unde am scris despre contacte )
  10. La multi ani!!!

  11. Mâine dimineață (adică 15.08) pe la 8-9 plec din BucureÂşti către casă (Rădăuți City). Dacă sunt doritori de "zbor în formație": 0722.139.419
  12. I'm comming home! Tomorow! 500 km... he he he Plec pe 15.08 orele 8.30 din BucureÂşti, dacă sunt amatori de înhăitare: 0722.139.419 Asfalt uscat!
  13. Din câte posturi ai tu în topicul ăsta... cam ar trebui să te uiți în oglindă. Hai, noi să fim sănătoÂşi Âşi să nu deviem atât de mult de la subiect. La urma urmei un om s-a pierdut, să-nvățăm măcar din întâmplarea asta nefericită cum să o prevenim. Încă o dată sincere păreri de rău pentru motorist.
  14. @ Fulguletz: Foaie verde lobodă Curge apa-n beci Vaca noastră-i slobodă Vezi că tre' să pleci. Condoleanțe familiei în primul rând, e un moment foarte greu pentru ei... În al doilea, nu vă luați la nici un soi de întrecere, hârjoneală etc. cu maÂşinile, e mult prea periculos, lăsați toate frustrările deoparte (Âşi ale voastre Âşi ale lor). Sănătate Âşi ochi în patru.
  15. Mare adevăr. Acum, ce-i mai important e ca biker-ul să se facă bine, cât mai bine. Noi vorbim discuții. De ce a făcut asta, ce a crezut, ce prioritate avea etc. ... Nu a anticipat. Asta a fost greÂşeala lui. Că vina se aglomerează mai mult la conducătorul Ford-ului, e partea a doua, dar pe motociclist nu-l ajută asta cu nimic. Acum e în spital, Âşi în ce stadiu... putea preveni asta, e drept. Nu-l condamn la pedeapsa pe care Âşi-a luat-o, Doamne fereÂşte, dar putem noi, cei care privim înspăimântați la nenorocirea ce l-a lovit pe săracul om, să învățăm ceva: să reducem viteza în zonele aglomerate! (îmi spunea demult un motociclist, nu cu mult mai experimentat, dar cu mai multă minte decât mine: "când e aglomerat, mergi ca maÂşina"...). Din tot sufletul, îi doresc biker-ului însănătoÂşire cât mai completă! Lăsați fițele, fraților! Impresionați biker-ii, nu publicul! Asfalt uscat!
×
×
  • Creează nouă...