Jump to content

Nocturnus85

Super Membru
  • Content Count

    1,226
  • Joined

  • Last visited

About Nocturnus85

  • Rank
    UCIG�-L-TO�CA

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Popesti Leordeni
  • Motocicleta
    Harley Davidson Road King S.E.
  • Numar Moto
    nou

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    Honda VT 125 Shadow, Honda Hornet 600, DL-650 V-Strom,Yamaha Dragstar 650 Classic, Kawasaki VN800 Bobber
  • Interests
    Metale grele feroase si neferoase, motoare, street photography

Recent Profile Visitors

1,209 profile views
  1. ATENTIE: Topic pentru tractoristi!!! Nu am scris niciodata la rubrica asta desi am avut multe tractoare pe mana. Defapt pe forum in general nu mai sunt activ de ceva vreme, mai putin pe topicul de metale(si acolo din an in paste) Asadar, ce m-a facut sa incep un topic nou? Pai de cateva zile am intrat in posesia unei motociclete speciale, si anume un Harley Davidson Road King din 2005. De ce special? Pai in loc de motorul de 88 C.I.(1340cc pntru anul respectiv) vine cu un motor Screaming Eagle 103(aproape 1700cc). Pe langa bijuteria de motor, a venit si cu o cutie tot S.E in 6 trepte spre deosebire de cutia de serie in 5 trepte pentru modelul 2005. Filtrul este tot Screaming Eagle iar ca evacuarea venit cu o pereche de Rheinhart True Dual. Atelajul mai are accesorii mai putin importante pentru a fi mentionate. A umblat circa 41k de mile. Dupa cum spuneam mai sus, am trecut prin multe mobre, de la Honde de 125cc la V-strom si la alte H.D-uri. Unele m-au satisfacut mai mult decat altele. Road King-ul asta, asa cum a fost preparat, este the ultimate motorcycle! Cel putin din punctul meu de vedere, pe categoria asta. Mobretul se misca efectiv precum un Cadilac, Desi masiva, avand undeva la 390kg, trece peste denivelari mai bine ca unele mobre cu pretentii de pseudo-adventure. Atentie, ma refer strict la gropanele din asfalt. Fiind o motocicleta lunga, pozitia este exceptionala pentru touring. De multe ori ai impresia ca mergi cu un Steam roller dotat cu fotoliu. Apoi intervine frumusetea. Stiu ca frumusetea e in ochii privitorului insa, Road King-ul este fix genul ala de motocicleta la care te gandeai atunci cand inchideai ochii pe la 12 ani si visai. Fiind Harley,executia fabricatiei este exemplara. Fier Fier Fier! Desi motoreta are 41k de mile, cromul e impecabil iar vopseaua e perfecta(mai putin micile semne unde a fost atinsa de fostii detinatori). Cati cai are? Fuck knows. In varianta 88 C.I. avea pe la 70 de cai si 100 Nm. Acum are ceva mai mult si se tureaza un pic mai sus fata de motorizarea originala.(estimez pe la 120-130 Nm dupa dyno-ul dinte craci) La relanti, motorul vibreaza ca unltimul drac(ca orice Harley cu motor montat pe tamburi de cauciuc) insa vibratiile trec dupa ce depasesti 1200-1400 de turatii. In croaziera e super linistit.Nici macar in acceleratii puternice nu deranjeaza. Din contra! Deasemenea , tobele asigura o coloana sonora de ti se ridica parul pe maini. Per total e poezia mecanica perfecta. Nu sunt fixist si sunt destul de polivalent la motociclete, Ducati si Moto Guzzi ambele facandu-mi cu ochiul in stilul lor. Road King-ul efectiv m-a coplesit. Fara sa va mai plictisesc, atasez niste poze cu animalul.
  2. Depinde foarte mult de motocicleta, de conditiile de trafic, de felul in care conduci si de rezistenta ta la oboseala. 1000km pe zi mi se pare mult. Respect celor ce o fac insa DPMDV placerea dispare undeva pe la 500 Km. Dupa numarul asta incep sa ma resimt. Pot continua insa cum spuneam, placerea devine invers proportionala cu numarul de Km.
  3. Nocturnus85

    Bmw concept R18

    Fine, Fine and Fine!
  4. Nocturnus85

    Bmw concept R18

    1. Pai vinde-ti SV-ul si ia-ti un Rebel de 300 daca more is not better! 2. Esti observator de corporatisti? Asta e un fel de bird-watcher? Stai cu binoclul in Pipera si ii analizezi?Ai un loc anume? :)) 3. Si on topic. E doar un concept. Motocicleta de serie nu va arata asa. E lesne de inteles de ce are motor de 1800. Nu-ti place? Nu-i bai! Nu crapa nimeni daca iti place sau nu! :)))
  5. Nocturnus85

    Bmw concept R18

    Mai conduci si W800. Clar esti si hipster! :))
  6. Eu sunt corporatist dar intrunirea nu a fost pentru mine! sic! Niste concluzii trase de mine: - mancarea de slaba calitate, putina si nediversificata. - Sistemul de jetoane care defapt au fost niste hartii printate. Dezorientarea celor de la jetoane care nu stiau prea bine cum functioneaza... - Locul de campare infect! Budele ingrozitoare! Locatia departe de locul de campare. Mult mai fain a fost in anii trecuti - Hrubaru si Trooper! Serios, daca-i mai aud glumitele aluia, o iau razna. Nu se mai trage o basina in Romania fara Hrubaru... - Nu prea existau optiuni la alcool(again, de mancare nu mai zic) +Parcarea a fost incapatoare +Preturile mici +Trupele din prima seara au fost ok-sh + Oameni ok In rest motoare, clubulete, vestute si glumite cam ca la orice intalnire.
  7. Ma, voi vedeti ce scrieti? Cum sa crape motorul daca il alergi? Boala lor? Jesus...Ca a mers fara ulei e una insa nu are nicio legatura cu faptul ca mergi cu motorul turat. Din contra! E mult mai bine sa mergi cu el mai turat decat subturat! Niste ingineri au testat motorul asta si l-au limitat la o anumita turatie pt un motiv.
  8. Harley au venit cu patru butoaie si 5 motorete imprastiate ca din fund. Halal stand...Indian au fost Star of the Show! Au adus toata gama! Au avut stand de merch! Personal amabil! Te puteai urca pe motociclete fara sa ceri voie! Puteai servi o cafea si admira toate exponatele. Bravo lor! Harley chiar nu inteleg de ce se mai chinuie! Desi Harleyst, nu pot sa nu remarc finisajele superioare ale celor de la Indian! Moto Guzzi iar mi-au placut.Fac motociclete cu suflet pentru orice buzunar! Personal amabil! Tot respectul! Bmw ca in alti ani. Honda si Yamaha...meh...piese anoste. Ducati..asa si asa. Pe partea de custom, standul lui Vova de la Daytona Twins a iesit in evidenta. O gramada de pasari rare pentru ochi antrenati. Ace Custom...o amestecatura anosta de asa zise custom-uri fara noima.Impresii pana peste cap.In rest, nimic spectaculos! As vrea pe viitor sa vad Triumph!
  9. Pfff,nu mai poti sa tragi o basina de batrani si de nou nascuti! Zici ca tot orasul e ori sanatoriu, ori maternitate! Nu ca as incuraja reisarii cu two-brothers dar daca v-ati asumat zgomotul unui oras mare(sirene, salvari, claxoane, tramvaie, basculante si mai stiu eu ce picamare puse de coana Firea sa lucreze in toi de noapte pt stiu eu ce avarie), un cracanat pe o coaja obosita e fix apa de ploaie! Vrem sa stam si central, si la bulevard , si cu masina sub scara si cu liniste si la 5 minute de metrou. Cam greut...
  10. Nocturnus85

    Harley

    Merci frumos! Desi inca sunt indragoostit de Sportster, Dyna e alt animal! De la putere la confort, totul e la superlativ. Initial ma uitam dupa Electra sau RK insa ceva fain gaseam doar peste bugetul meu. Oricum, tinuta de drum e bestiala iar cuplul de 125 Nm e genial!
  11. Nocturnus85

    Harley

    My new to me 2009 Street Bob!
  12. Vandut! Se poate inchide! Noul proprietar sa se bucure de ea!
  13. 2500. pret de primavara! Hai ca a iesit soarele!
×
×
  • Create New...