Sari la conținut

mike1981

Membru
  • Număr conținut

    426
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Bucuresti
  • Motocicleta
    Honda,Cagiva, Suzuki, Triumph
  • Numar Moto
    -------

Informații profil

  • Motociclete detinute
    Honda , Cagiva , Suzuki, Triumph

Vizitatori Recenți Profil

1.589 citiri profil

mike1981's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Recent Badges

  1. Salut, Din păcate, in timpul săptămânii nu pot. O sa merg ușor...mersi de sfat. Poate se găsesc camarazi pe drum mulțumesc
  2. Salutare, Pe mine ma bate gandul sa fac Transfagarasajul in weekendul acesta- vremea se arata frumoasa.Cineva dornic? Multumesc, M.
  3. Salutare, De aprox. 1 an am trecut la Triumph Speed TripleR 2016 si pot spune ca sunt absolut incantat de achizitie. Obisnuit cu motorul in V, am crezut ca Triumphul va fi "moale", dar distributia cuplului la roata e perfecta, ciclistica excelenta-cel putin pt mine, franele si abs-ul isi fac treaba f bine(frana spate o simt cam moale-am impresia ca nu franeaza, dar la service s-a dovedit a fi doar impresia mea gresita); levierele de frana si ambreaj imi sunt incomode(cel putin mie) si vreau sa le schimb cu unele mai scurte; cutia de viteze destul de silentioasa- mai putin la primele trepte. Anul acesta am fost la United pentru service- dar am fost ff dezamagit(am mers la ei pentru ca de la ei a fost cumparata, desi nu mai vand Triumph in prezent), dar sa n-ai stander monobrat..e ceva ca service.! Cunoasteti vreun service pentru Triumph in Bucuresti? - stiu si eu sa-mi schimb uleiul si filtrele, dar in caz de probleme mai delicate, as preferea sa merg la un service autorizat. All the best! M.
  4. mike1981

    B 199 NIX decedat

    Oameni buni, 1. Dumnezeu sa-l odihneasca in pace si condoleante familiei. 2. Cuvintele sunt de prisos pentru cei "plecati", dar nu si pentru cei ramasi, parerile sa fie binevenite si sa invatam din experintele unora si altora; 3. mentalitatea, nerespectarea regulilor de circulatie, impreuna cu infrastructura acestei tari duc astfel de evenimente. Nu comentez vina cui a fost, dar am avut experiente de acest gen care m au facut sa nu mai folosesc mobra in timpul saptamanii prin mizeria asta de Bucuresti, ci sa ma limitez la weekend si la plimbari in afara orasului ( nu zic ca e normal, dar asta e decizia mea). Stiu, cand e sa ti vina ceasul, vine oricum( vezi Hayden) De ce? dupa ce incasezi doua accidente in doua zile la rand- multumesc lui Dumnezeu ca n am avut mai nimic(unu mi a intors in fata si desi am incercat sa evit cat am putut prin franare, tot m am infipt in portiera spate a omului; iar a doua zi cand ma duceam sa mi fac constatare la motor, nu mi a cedat o baba prioritate, deci..frana, trantit motorul jos) te pun serios pe ganduri + altelefe dinainte( la unul dintre ele, fiind lasat lat si inconstient pe jos de un bosorog care si a vazut de drum mai departe dupa ce m a impins in bordura, i ar eu am fost aruncat gen "high side" ). Toate la viteze de pana in 70km/h. Am pomenit experientele pentru cei care n au patit inca nimic de genul si sper sa nici nu aiba parte, ci doar sa traga invatatura; sa nu ma intelegeti gresit, nu s de lauda. Oricat de multa experienta ai avea, tot poate aparea inevitabilul, dar macar incerci sa diminuezi, atata timp cat conduci prudent si in limitele vitezelor admise pe drum. Dar, daca ai si viteza mare, atunci sansele de a evita sunt f mici. Si mai dau un exemplu de prostie in trafic, fiind prima data cand mi sa intamplata asa ceva, fiind de celalalta parte/ la volan: zilele trecute, cu masina fiind in traficul din Buc., am dat semnal sa schimb banda 1 cu 2, m am asigurat in oglinzi ca nu vine nimeni si n am nimic in stanga, viteza de 40km/h max, dau sa efectuez manevra, moment in care un coleg de doua roti a aparut in stanga mea, evitandu l la fix; m a claxonat, uitandu se urat la mine ca si cum dadeam peste el si ca nu s atent; prima mea intentie a fost sa mi cer scuze si ridic mana, dar apoi imi arata prin miscari de incalzire a pneurilor cat de smecher e si o i a inainte facand slalom printre masini cu viteza cam mare pentru aglomeratia ce era; asa cum facuse si inainte de mine. Un mos sau o baba il agata cu siguranta, nu mai apuca sa l evite, pentru ca in timp, varsta nu te ajuta. Deci ce i de facut? eu cred ca slalom printre masini e o mare greseala. Greselile se pot intampla din ambele parti asa ca indemn la Precautie si respectarea regulilor( chiar daca unele va tin in loc si pare ca v ati luat degeaba superbike). In timp poate se vor aseza lucrurile si la noi, dar pana atunci sper doar sa nu mai avem victime. M.
  5. va multumesc tuturor pentru sfaturi, inca nu am reusit sa fac nimic, de vina-i munca si vremea. Dar sigur o sa fie sudata. Timpul in care se duce tot aerul din aer este cam de o saptamana. Asta e. Multumesc.
  6. Multumesc frumos pentru raspunsuri. Ma gandeam si eu la diverse solutie mai ieftine, dar pana la urma cred ca merg cu ea la sudura- nu vreau sa-mi rup gatul din cauza la o janta. Imi pare rau ca nu am fost mai atent la vulcanizare, sa fi inspectat mai bine janta, dar nu ma gandeam la asa ceva.
  7. Salutare, A venit sezonul cald si mi-am propus sa-i pun anvelope noi. Ajung la vulcanizare- cei de pe chitilei, pe o strada pe-acolo, recomandati de "forumisti"; am pus anvelopele noi si dau sa plec, cand..roata fata desumflata...poate o fi uitat s-o umfle...a umflat-o din nou. Ma plimb putin, ajung acasa, si gata la adapost( asta fiind la inceput de saptamana). In weekend dau sa ies cu mobra, cand..roata fata pe janta; pun apa pe ea si dadea printe janta si anvelopa; il sun pe omul de la vulcanizare si-i spun pierde aer printre janta si anvelopa...poate nu s-a etansat,zic eu, omu imi zice sa facem programare luni ca el lucreaza numa' cu programare...binenteles ca m-am enervat si nu m-am mai dus la el. Apropo: " la iesirea din unitate va rogam sa cereti bonul fiscal". Ma duc la Balamuc si ma rezolva ....pe aceasta cale ii si multumesc ca a fost la momentul potrivit- sambata . deja ma gandeam ca pierd iar weekendul si nu ma plimb cu mobra- fiind cam singurul moment cand am timp de ea. Peste alta saptamana, adica azi, am descoperit iar roata fata pe janta. Am luat toata roata la sapuneala si ghice ce: pierde aer prin janta in dreptul unei spite. Nu-mi dau seama de ce, cum sau in ce fel, nu pot sa caut vinovati, dar presupun ca janta a avut o lovitura- reparatie- in trecut si ma gandesc ca acum cand s-a umblat pe la vulcanizare sa se fi deschis niste pori ceva. Atasez poze. Ce mmm sa fac acum? sa dau janta jos si sa merg cu ea la un sudor sau exista ceva sa bag in roata sa astupe porii care s-au deschis de la fost "lucrare" pe janta? Multumesc si astept parerile voastre.(recomandari..etc ) M.
  8. Salut. ma bucur ca nu-s singur cu asa ceva. cel putin nu in Buc. mersi de invitatie, incerc sa trec.... mai greu in timpul saptamanii, dar incerc, mai sigur as putea in weekend....vad eu. tocmai i-am pus incaltari noi -Shinko 011- pe care nu le-au incercat prea multi, eu unul nu am auzit pe nimeni de la noi cu asa ceva; dar o sa-mi pistez parerea.
  9. asa zi frate...ferice de tine. succes la service si sa fie ieftin.
  10. ...nu-s inalt, chiar imi pare perfecta pt `1.70. e f ok.; iar viteza nu ma pasioneaza ca nu am unde. imi place ca e f manevrabila prin oras, pt ca mi-am dorit ceva puternic si manevrabil...e combinatia perfecta(cel putin pt mine) sper ca o sa mai vad si altii care au asa ceva.
  11. 25000km cnd m-oi face eu popa. zgomote o sa tot auzi la vtr, asa ca depinde de zgomot .....cel mai bine mergi la un mecanic....ca pe forum gasim o gramada de pareri.....poate sa bata oala, poate e altceva..etc. ai dreptate, e liniste....unii s-au transferat la "alta echipa"...deci, tot putin sunt.
  12. salutare, va rog, pe cei care cunoasteti sau ati incercat anvelopele shinko f011. Am vazut ca in afara ar fi laudate, iar acum au aparut si pe la noi. Multumesc. M.
  13. ca tot se continua,ca exemplu, la mine era in felul urmator: sistem de 10w; partea care clipea f repede avea 21w/fata si 4w/spate; partea care clipea f incet/aproape sta avea bec de 10w/fata si 4w/spate le-am pus pe toate de 10w si acum functioneaza perfect pe ambele parti. dar hai ca vine revu' si sa uitam de probleme. Va urez LA MULTI ANI! M.
  14. multumesc tuturor pentu sfaturi si idei; problema s-a rezolvat; am schimbat toate becurile(fata/spate) si am pus becuri cu puterea de 10w asa cum scrie in cartea ei.si acum functioneaza perfect. inainte avea de 4w pe spate, iar pe fata avea unul de 10w si unul de 21w(asa luasem motoreta), probabil cel care a aschimbat becurile nu s-a informat ce treb sa puna si a pus cum i-a trecut lui prin cap. numai bine si La Multi Ani! M
  15. multumesc pt sfaturi; toate becurile sunt la fel si nici nu e ars vreunul. am zis sa intreb si eu pe forum, pt ca nu am gasit prin cautarile mele. dar se pare ca pe unul dintre voi l-am deranjat; nu inteleg cum, dar asta e. multumesc la restul pt info. M.
×
×
  • Creează nouă...