Jump to content

FlipperCo

Membru
  • Content Count

    54
  • Joined

  • Last visited

About FlipperCo

  • Rank
    Incepator

Contact Methods

  • Yahoo
    FlipperCo@yahoo.com

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    2012
  • Motocicleta
    Harley Davidson XL1200V Seventy-Twoo
  • Numar Moto
    -
  • Club
    -

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    Honda Rebel (scurer) :)), Harley Davidson XL1200V Seventy Two, BMW R 1200 GS
  • Interests
    Orice, interesant sa fie ;)

Recent Profile Visitors

191 profile views
  1. Foarte tare calatoria, felicitari. Cand vii in Romania, poate dai un semn. Facem o tura lunga impreuna, vedem cine se mai baga (bine, sigur nu chiar atat de lunga )
  2. Domnilor, subiectul acestui topic este cu totul altul si chiar nu inteleg de ce va incordati atat si mai ales aici. O puteti eventual invita pe Flower sa va arbiteze la o partida de .... ceva (sah, go, sudoku, etc). In rest, de unde-i fiecare e putin important, exista valori si uscaturi peste tot. Propun sa fim doar motociclisti si sa ne utilizam energia in chestii care ne fac cu adevarat placere. Scuze, nu vreau sa intru in polemica aici cu nimeni, dar am zis sa nu fie Flower cea care sa ne bata obrazul. Toate bune !
  3. @Flower-Power, baietii sunt evident bine intentionati si saritori, asa cum sta bine unui motociclist. Asta nu te va ajuta insa prea mult sa-ti imbunatatesti abilitatile. Eu zic asa: - la tot ce ai aflat aici teoretic, cauta filmulete sa sa si vizualizezi cum sta treaba; - cand e vorba de curbe, cuvintele de baza sunt moderatie si finete (la experienta ta doar asta te ajuta, intrat in curba cu viteza potrivita, mai bine mai incet si intr-o treapta inferioara ca sa ai tractiune, cu atentie dar fara frica). Sunt prea multe variabile in cazul in care trebuie sa pui frana si nu de asta ai nevoie deocamdata); - gasesti pe net cum stii daca urmeaza o curba care se strange sau se largeste (unde nu e vizibilitate), asta te va ajuta sa apreciezi mai bine viteza; - e si parerea mea, ca cel mai bine este sa faci un curs dedicat pentru asta (sau oricate) , testezi pe circuit fara teama, intelegi fenomenul si apoi poti incepe sa pui in practica pe sosea; - viteza mare este o belea pentru oricine, indiferent cat de experimentat este (e buna doar pe circuit); - exercitiu, exercitiu, exercitiu- pentru orice manevra, o parcare libera in zona ta si Go Planet! Si ca sa inchei, personal am dubii ca cele doua degete pe frana permanent, sunt utile la experienta ta. Exista riscul ca la cel mai mic pericol sa actionezi instinctiv frana fata si nu-i deloc bine. O atitudine de condus preventiva si atenta e cu mult mai utila. Have fun si salutare tuturor!
  4. Frumos, bravo baieti! Data viitoare ma bag si eu daca pot si e loc
  5. Din pacate eu sunt racit cobza, deci nicio sansa sa mai pot merge. Have fun!
  6. Salut Suna bine dar vad ca nu prea se pliaza nimeni pe datele propuse de tine. Ce variante de cazare avem? Mergem undeva la sigur, sau ne descurcam acolo?
  7. Salutare A ramas valabila iesirea in Vama, vad ca n-a mai zis nimeni nimic pe aici? Eu daca vremea-i buna intentionez sa merg. Totusi, sunt si alti inscrisi fata de lista de trei de mai sus?
  8. Da, snurul chiar a ajutat si cand spui Karna, eu ma gandesc la omul potrivit la locul potrivit. Multumesc si pe aceasta cale pentru ajutorul primit, mai ales ca din grup nimeni nu era pregatit....asa a parut. Comandasem un kit de pana dar nu venise, astazi l-am primit si nu mai plec fara. Pe mine multi m-au sfatuit ca cel mai bine e sa mergi singur si nu le-am dat dreptate. Totusi “in nemernicia mea” ca sa te citez, cred inca faptul ca in grup e mai interesant si mai placut. Interesanta patania ta, n-am auzit de astfel de modificari la mobre, dar omul cat traieste invata. Si da, cum mai spuneam in niste postari, in astfel de situatii, o mana de ajutor nesperata îi leaga pe oameni
  9. Vlad si eu eu am prezentat tabloul absolut corect, si complet. 1. Eu am apreciat ajutorul vostru la 1 Decembrie si clar nu mi-am dorit sa am pana, doar ca mie mi se pare ceva firesc sa ne ajutam si nicidecum o favoare. Iar daca ce spui tu inseamna “te-am ajutat odata, ce mai vrei”?, prefer sa nu comentez. 2. Nu stiu daca ai observat insa eram fix in dreapta ta cand am virat brusc vazand OMV-ul. Baietii erau nu cu mult mai in fata. Din pacate compresoarele erau praf, functiona cat de cat doar unul, deci a durat. Nu stiu ce inseamna pentru tine te-am asteptat, eu cred ca doar v-ati regrupat ci ati pastrat viteza de pana atunci. 3. Pentru mine a merge singur nu este o problema deloc, niciodata. Dar atunci stii cum stai, nu mai esti in grup ci fiecare pentru el. Stabilesti asta la fel cum stabilesti traseul si de la Giurgiu cum zici tu, salutare si fiecare pe directia lui (eu am mers cu grupuri unde chiar ne-am oprit la o benzinarie, ne-am salutat si ne-am despartit. Un gest frumos dupa mine. Remarca despre Pelerinaj a fost fara sens fiindca nu are legatura cu nimic. Apoi, felul fiecaruia de mers este problema lui atata vreme cat merge singur, in grup se stabileste in mod normal viteza afara si in localitate, ca sa fie ok pentru toti si dupa mine si legala. Apropo de legalitate, asa cum ai spus tu mergi in general mai tare, eu unul incerc sa respect viteza legala pe cat posibil, nu-mi permit sa-mi pierd permisul fiindca merg mult si cu masina. Da, puteam poate sa “dau in ea” si sa va ajung, poate voi asa ati fi facut, insa fiecare decide pentru el. Ce nu pricep eu insa, este ca voi nu atingeti deloc problema de baza si faceti referire la situatia respectiva ca si cand eu ma smiorcai ca nu m-ati asteptat si voi imi aratati ca de fapt n-am fost in stare sa va ajung Total fals. Asa cum am tot afirmat, m-am referit la regulile mersului in grup, pe care nu eu le-am inventat. Iar voi nu intelegeti ca nu e vorba de mine ci de o situati ipotetica, ce s-ar fi putut intampla. O repet, un grup pleaca iar cel lasat in urma (nu conteaza motivul), zace de fapt pe asfalt. De aceea se respecta aceste reguli, ca sa nu se intample asta. In mod normal viteza grupului este data de ultimul, astfel incat sa existe contacrul de vedere. Nu-l vezi pe ultimul, grupul se opreste. Nu vine, cineva merge dupa el. Asta inseamna IN GRUP, plecat impreuna, intors impreuna. Ma rog, nu mai insist pe reguli, este clar ca voi nu puneti mare pret pe ele si pana la urma fiecare face cum doreste, probabil eu sunt naivul care a crezut ca pe ele se bazeaza orice motociclist. Mea culpa. Eu am incheiat acest subiect, mi-am spus punctul de vedere, cine a vrut sa inteleaga bine, cine nu, sanatate maxima! Nu am nimic cu nimeni, nu sunt niciodata ranchiunos, deci ne vedem pe traseu. Toate bune si asfalt uscat! (tuturor) Pai tocmai asta-i problema, ce te faci daca cineva chiar este intr-o rapa si e lasat acolo?
  10. :)))))) Nici asa, sa nu exageram. Suntem motociclisti si nu dorim raul unii altora niciodata. Si sa nu uitam ca unii dintre noi suntem inevitabil si conservari.
  11. *ai vik, nu contest deloc spusele tale. Oamenii ajung sa interactioneze in diverse situatii si momente si prima impresie intotdeauna conteaza, iar faptele si mai mult. Probabil ca Mihai chiar este “Painea lui Dumnezeu” cum spui tu, in relatia cu tine si cu siguranta cu multi altii. Dar oare intelegand ca vorbim de oameni de caracter, nu ar trebui sa fie asa cu oricine, fiindca asa le e firea ? Eu nu am contestat calitatea umana a nimanui, departe de mine asta mai ales in public, ci doar strict comportamente legate de motociclism, respectiv de regulile mersului in grup. Am vrut sa punctez asta, ca sa nu fi inteles cineva altceva.
  12. Nu Adrian, nu au facut asta din pacate. A explicat Marius foarte clar, au considerat ca îi ajung din urma. Ca si regula foarte gresit si nu o spun doar eu. In astfel de situatii se asteapta, ba chiar conducatorul grupului sau oricare din grup se intoarce sa vada care-i treaba. Eu cred ca regulile le stim toti, totul este daca le si intelegem utilitatea si le aplicam. Eu unul am vazut motociclisti intinsi pe asfalt, i se poate intampla oricui. Si daca atunci grupul te lasa acolo spunand “credeam ca ne ajunge”.... Sigur nu-si doreste nimeni. Cum am mai spus, nu port pica nimanui, sunt un optimist incurabil. Poate si dreptate, dar eu cum am mai spus, nu judec pe nimeni. Doresc tuturor sa nu fie pusi niciodata in situatia sa constate utilitatea acestor reguli, pe pielicica lor.
  13. Marius, am scris anterior pentru corectitudinea faptelor (probabil n-ai citit), ca eu nu am ramas in urma in vama, v-am urmat dupa 30 secunde. Presiunea in pleul spate scazuse si am vazut un OMV pe langa care ati trecut voi fiind fix la 100m in fata mea, iar eu m-am oprit ca sa umflu cauciucul, trebuia. Si ca sa fiu bine inteles, va spun ca aici nu-i vorba de suparare. Deloc! Ca si prima impresie si la modul general, pot spune ca 99,9% dintre sunteti tipi ok si chiar a fost o iesire reusita. Nu am sa fiu insa niciodata de acord cu a lasa pe cineva in urma, indiferent cine este. Odata ce se lanseaza invitatia tuturor, atunci fiecare e cu drepturi depline in cadrul grupului, altfel invitatia nu si-ar avea rostul. Si aici e vorba de principiu si nicidecum de mine. Ma intreb totusi, daca asa ati fii procedat si daca era unul dintre voi in aceasta situatie (nu mai comunica cu voi si ramanea in urma). Fiindca e si mai grav daca ati fii procedat la fel. Va invit amical sa faceti un exercitiu de imaginatie fiecare dintre voi, sa va ganditi ca ati patit ceva nasol, nu neaparat grav (o problema tehnica, etc) si sa constatati ca toti ceilalti si-au vazut de drum (si nu reusiti sa-i contactati, dar ati avea nevoie de ajutor). Acum incercati foarte sincer sa vedeti cam ce ati gandi despre ei, dar sincer. Sa fim seriosi, nu degeaba motociclisti mai vechi si mai adevarati decat noi, sustin aceste reguli (si nu sunt doar astea- regula celor 3 secunde, pozitia in grup, pe banda, etc), toate sunt menite sa ne tina in siguranta. Departe de mine sa judec pe cineva si nicidecum pe cei poate mai experimentati decat mine. Incerc insa sa va conving de utilitatea acestor reguli fiindca experienta nu-i suficienta cand dai de necaz si ai nevoie de o mana de ajutor. Tot ce am spus este pentru binele tuturor, eu cred in asta si e bine de stiut, mai ales daca mai mergem impreuna. Daca insa voi nu credeti in aceste reguli si asa procedati in general, este decizia si dreptul vostru. Toate bune si asfalt uscat!
  14. Marius, apreciez intotdeauna bunele intentii. Dupa vama am ajuns repede in spatele vostru, insa cauciucul care mi-a facut probleme ajunsese sa declanseze “sistemul de alarma” si “beculea” tot bordul. Am vazut un OMV si am luat masuri..... imediate. Eu cred in regulile de baza ale motociclismului, mai ales la mersul in grup (plecat impreuna, intors impreuna- numai asa se poate evita pierderea cuiva pe drum si asta poate insemna orice pe doua roti, etc.). In mod firesc, credeam ca ma asteptati undeva (mai ales ca nu puteam comunica). Tocmai de aceea o lasam usor la fiecare benzinarie si probabil din acest motiv nu v-am putut ajunge (l-am ajuns pe Vlad la intrarea in Bucuresti). Dar nu-i bai, fiecare motocicleste procedeaza dupa cum simte. Sa ne revedem sanatosi!
  15. Si eu multumesc pentru companie, a fost placut. As fii preferat sa nu ma intorc singur ultima portiune, dar se intampla. Toate bune!
×
×
  • Create New...