Sari la conținut

UncleFester

Super Membru
  • Număr conținut

    1.822
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://www.motociclism.ro
  • Yahoo
    ph90vxx

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Bucuresti, Ploiesti
  • Carnet moto din
    2004
  • Motocicleta
    -
  • Numar Moto
    PH 90 VXX
  • Club
    Maidanezu' InternaĂžional

Informații profil

  • Motociclete detinute
    Kawasaki GPz 500S/A2 '88

Vizitatori Recenți Profil

2.793 citiri profil

UncleFester's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Vielen Dank, dass Sie neben mir! :*

  2. Spiel mit mir :P :*

  3. Habar n-am. Sper sa fie unu' cu benzina ieftina si drumuri libere, ca aici se gasesc doar 50-125 si se conduce ca la balamuc veterana sta sub prelata, asteapta autoritatile si organele ... pentru care am numai cuvinte de "bine".
  4. Autograf oficial pentru o motocicleta demna de ex-500.com !
  5. 4 luni si dosarul nici macar n-a ajuns la procuratura. Vom reveni cu informatii
  6. La motocicleta ai cutia de viteze care imparte uleiul cu motorul, de-aia bagi mai mult decat la turism.
  7. Problema cu magnetii la alternator e doar la modelele anterioare '94, deci poti sta linistit.
  8. Nu, e facuta de tata, la indicatiile mele. Se scot oricum cica, prin ianuarie ... si de bipait cica n-ar bipai. Se cheama ca mi-am facut tuning cu titan Nu stiu inca, nu prea m-a interesat momentan. Fiind insa lovitura din spate, la noi legea e destul de clara la faze de-astea. Vedem. Tinand cont de varsta motocicletei adica 1988, probabil imi vor da mai putin decat costa o casca oricum, anul asta nemaipunandu-se problema de 2 roti... nu asta ma doare acum Niste poze cu moto: - prinderea rezervorului de cadru, acum rupta - din spate - altele Acum, povesti de la fata locului. Pe moment, multumirea c-am evitat obstacolul ala a durat f. putin, pana in momentul in care am simtit ca moto sub mine o ia razna. Practic nu intelegeam de ce ma duc aiurea, doar evitasem salteaua ! dupa aia am inceput sa zbor, am vazut rezervor-asfalt-stanga-motoreta de sus-bordura centrala, si m-am dus taras pe partea stanga. Protectiile din geaca s-au faramat, in cotul stang e o coaja groasa de vreo 5-6 cm diametru; nu vreau sa ma gandesc cum ar fi aratat fara geaca de piele. Nu mi-am pierdut cunostinta, m-am ridicat in capul oaselor si am inceput sa imi fac inventarul: misca degetele de la picioare, misca degetele de la maini, gatul, spatele... ok, mai putin mana dreapta unde se simtea clar ca se misca ceva oase independent de corp. Pretty ok. Pe moment, asa cum stiti, nu prea simti durerea. A venit salvarea, m-au dezechipat si m-au urcat pe targa, cu guler cervical si bratul imobilizat. Daca mi-am dorit ceva in momentul ala, a fost sa prind vreun sef de la drumuri si sa-i rup o mana, ca sa vada cum e sa te plimbi intins pe targa rigida peste gropile administrate de el, in timp ce se misca ciolanele in tine. Dupa aia, vizionarea tavanelor de spital intins pe targa. Turbam de ciuda can vedeam cum se sta dupa cate o hartie, aici e clar o mare buba in sistem: sta omul pe targa si tu astepti nustiuce hartoaga/aprobare. In fine. Cand am intrat la radiografii, din cauza detensionarii probabil, m-au apucat niste frisoane cumplite, de simteam iar cum se balangane oasele gips, alcooltest, si in pat cu mine. Nu doresc nimanui o noapte in spital, sa auzi de ex. cum niste urlete de durere de langa tine se incheie brusc cu biiiiiiiiiiiiiiiiiiipul ala sinistru din filme. Am avut parte de "anestezie bloc", daca am inteles eu bine cum se cheama. Adica, cu un ac lung si curent electric se identifica nervul din plex corespunzator portiunii necesare de anesteziat. Dureros, si ma simteam ca in experimentele alea cu broasca electrocutata Operatia a decurs bine, rezultatul fiind cel de mai jos: Cam atat deocamdata, c-am obosit. Si nu va mai certati ca chiorii pe teme aiurea, e o mare lipsa de bun simt si respect. Doua chestii ma scot din sarite la accidentul meu: - ca nu am putut face nimic pentru a evita - ca dupa atata timp in care aproape reusisem sa-i conving pe ai mei ca se poate merge pe 2 roti in siguranta ... s-a dus de rapa toata munca mea
  9. Si iata ca dupa 7 ani de B si 4 ani de A, in care credeam ca am evitat multe belele posibile, am patit-o. Am plecat de la munca din Baneasa, sa fac plinul in Otopeni si sa ma intorc acasa dupa. Echipament: casca, geaca de piele, ghiozdan in spate, blugi, manusi, ghete moto. Mergeam pe banda 3, pe urma rotii stanga a unei masini, cam cu 80. Am vazut salteaua, am fandat si am evitat-o, fara sa ies din banda mea. Masina din banda 2 (ceva Audi argintiu) mergea mult mai incet, cam 40-50. Taxiul a venit tare din spate, a tras probabil dreapta pe banda 2 sa evite salteaua, apoi ca sa nu loveasca Audi in spate a tras stanga pe banda 3. Acolo eram eu. Am fost lovit in spate, si aruncat de pe motocicleta. Kawa s-a infipt in bara taxiului (Fly Taxi), taxi a franat, Kawa a plecat mai departe cu bara lui si a cazut pe o parte langa bordura centrala. Taxi praf in fata, faruri/bara/masca/radiatoare sparte. Kawa probabil dauna totala, furca si cadru strambe, rezervor spart, etc. Eu am facut nitel pe deltaplanul, am aterizat in umar. Am fractura de umar si humerus mana dreapta. Cotul stang si genunchiul stang julite, geaca de piele rupta in cot. In rest, vanatai si atat, avut noroc. Salvarea si politia au venit in 4-5 min, operativi. Am fost operat, am o placuta de titan si 10 suruburi. 2 saptamani bratul imobilizat, 4 sapt recuperare, dupa 6 luni se scot placuta si suruburile. Groaznice paturile de spital, feriti-va cat puteti. Multumesc tuturor ce au oprit si au ajutat, inclusiv motoristilor din Otopeni care mi-au luat motocicleta, d-nei asistente, d-nei de la banca, d-lui de la maxigel, d-lui care m-a ajutat cu telefonul. Aveti grija !
×
×
  • Creează nouă...