Sari la conținut

1ntruder

Membru
  • Număr conținut

    116
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    2007
  • Motocicleta
    K 1200 RS

Informații profil

  • Interests
    Calatoriile

Vizitatori Recenți Profil

512 citiri profil

1ntruder's Achievements

  1. Salutare! Dețin un k1200rs din 98' și am o problemă la comutatorul de pornire (ignition switch), cel de sub butucul cu chei. Inițial am crezut că e bateria, pentru că nu se aprinde niciunnbec când învârt pe on, ba chiar se stinge si ceasul din bord (care deobicei stă aprins și pe modul off). Am pus pe redresor, am remontat si nimic, apoi am mișcat de cablul care duce la acel comutator si s-a aprins bordul (plus pompa), dar când am dat să pornesc, a murit. întrebarea e, oare se mai găsește această piesă? M-am uitat pe ebay in uk si n am găsit nimic. Există oare varianta sa montez unul universal? O să sun si la bardak să văd dacă pot ajuta cumva. Mersi în avans pentru eventualele sfaturi!
  2. 1ntruder

    Accidente 2023

    Părerea mea e sa nu postați dacă nu sunteți siguri pe sursă. Motociclistul din caz doi (Giurgiu) este la reanimare, în stare stabilă.
  3. 1ntruder

    Accidente 2023

    Ai info din sursă sigură?
  4. Stie cineva daca am vreo sansa sa gasesc plasticul de la semnalul stanga spate de la un k1200rs? Se potriveste si de la alte modele? 10x Si daca tot am intrat aici, pt schimbarea mansoanelor voi folositi vreun adeziv special?
  5. Tre sa schimb mansoanele si cu ocazia asta vreau sa schimb si manerele incalzite (litele actuale sunt terminate). Stiti pe cineva care dezmembreaza un k1200 rs in perioada asta? Noi se mai gasesc pe undeva?
  6. Unde gasesc si eu filtru ulei pt un k1200rs in Bucuresti? Am tot cautat pe net, dar imi prind urechile. Multam' anticipat! Pt tipul care vrea sa ajunga in spania. Eu am ajuns fara niciun fel de problema cu un f650st. Cand m-am intors acasa a inceput sa dea rateuri bendixul, dar in rest absolut nimic, defapt cu totul au fost vreo 8k de km Asa ca daca ai doar 2000eu bagate la ceva de genul si pune-l la punct cu restul de bani.
  7. Mersi pt sfatul cu tar removal. Legat de roata, dupa ce am luat groapa, cauciucul imi atingea direct de scut (plasticul negru de sub motor ). Practic s-a blocat blocat amortizorul central. L-au desfacut niste baieti la un service si mi-au spus ca are cursa blocata, nu mai merge mai mult de 2 3 milimetri. Este posibil sa fi intrat asfalt pe langa semering sau e pur si simplu o coincidenta? Precizez ca dupa ce am luat asfaltul am mai mers vreo 6 zile si inca vreo 2500 km si prin soare si prin ploaie torentiala. I-am rugat pe baieti sa-l desfaca si sa-mi dea un verdict. Sa vedem ce o sa fie. Sincer sunt afon in materie, nici macar nu stiu ce sa caut pe ebay in cazul in care piesa actuala e dauna totala.
  8. Tocmai revenit dintr-o tura de 5000km prin Turcia si am nevoie de sfatul vostru. La un moment dat am intrat cu viteza pe un drum proaspat asfaltat si n am realizat suficient de repede ca astfaltul este atat de moale incat sa fie aruncat pe motor. In fine, am redus viteza si am depasit acea pprtiune. M-am oprit in prima benzinarie si am inceput sa curat cu benzina carenele jantele coburile si ce-am mai putut. Alaturi de mine erau cateva zeci de soferi, unii cu masini albe facute praf, care nu pareau prea iritati. Am continuat si am mai parcurs 2000km fara nicio problema. Acum as vrea sa desfac carenajul si sa ma apuc sa curat. Sa continui cu benzina sau sa incerc altceva? Este posibil sa fi compromis si alte lucruri de care nu stiu? Si o intrebare. Inainte de a intra in tara pe la ruse am luat o groapa nasoala si am constatat ca roata fata imi atinge scutul. Am dat scutul jos si am venit cu grija spre bucuresti. Ce s-ar fi putut rupe? Tot ce sper e sa nu fie cadrul
  9. Ma gandeam la asta din link, dar daca nu mi se pare de incredere il bag in tankbag. O sa-mi imprumute un coleg un incarcator, am inteles ca se monteaza f simplu la baterie si e cu prindere de ghidon. http://olx.ro/oferta/suport-universal-telefon-smartphone-gps-bicicleta-max-6-inch-360-ID27ebf.html#a34cebdd5d
  10. Sambata plec intr-o tura prin turcia si tocmai am constatat ca pe k1200rs nu exista "bricheta". Habar n am de unde aveam impresia ca am asa ceva, dar nici nu mai conteaza. Cunoasteti pe cineva care monteaza asa ceva in Bucuresti ? Vreau sa tin telefonul pe ghidon si am nevoie de charger. 10x in advance !
  11. Plec si eu la turci pe 14 sept. Am verificat pasaportul si se fac 6 luni pana expira fix pe 13 sept. Sunt asa de zelosi vamaiotii de acolo ? Risc sa nu pot intra pt 1 zi diferenta?
  12. Se merge si e chiar liber, ne-au ajutat si svonurile astea la ceva.
  13. Imi puteti recomanda un cauciuc spate, care sa se potriveasca pe un k1200rs? Eventual si un furnizor. Dimenstiunile cred ca sunt 170/60ZR17. Ma intereseaza un cauciuc pt touring in special, nu ma aplec nu fac acrobatii, doar parcurg multi km.
  14. Salutare! am si eu 2 intrebari. Mi-a sosit motorul din Germania, i-am masurat compresia si pare buna 14/13/13/13. Are sens sa-l desfaca baietii sa-i verifice si distributia sau mai bine il las asa? Si inca ceva. Aveti idee cam cat costa un disc de ambreiaj pt k1200rs/lt si de unde as putea comanda? Ma intereseaza doar after market. Multam' anticipat!
  15. LUV - iti recomand sa te duci pe drumul clasic (svilengrad) - sunt cozi si de 2 ore la granita de la Makaz. In schimb daca te razgandesti si ei motorul, mergi pe acolo pt ca drumul este superb (printre cele mai frumoase pe care am mers din europa).
×
×
  • Creează nouă...