Sari la conținut

CLiviu

Membru
  • Număr conținut

    39
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Berceni
  • Carnet moto din
    iunie2007
  • Motocicleta
    Suzuki Intruder 800 + BMW S 800
  • Club
    BERCENARII

CLiviu's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Ma bag si eu la concursul cu beri La ce distanta de complexul www.pibunni.ro , se desfasoara evenimentul ?
  2. Salut! Nu am vazut nici un comentariu pe acest forum! As dori o reconfirmare , daca evenimentul se tine Aveti date noi? Exista posibilitate de cazare motel, hotel prin apropriere? Multumesc
  3. Salut, O sa va caut, vin la targ .. dar pe chopper Suzuki Intruder ! Vreau sa vand BMW-ul F 800 S . Cand l-am luat acum 7 ani am promis unui Bercenar sa il intreb primul daca vrea sa il cumpere .Asta fac acum ! Are 20.000 km. E necazut (in viteza ) )) Iarna a stat in showroom in Centrul de Afaceri Bucuresti Sud -str Olteniei 105A. Are ABS,incalzire pe manere, curea transmitere pana la 40.000 km,revopsit galben pai cu dunga neagra pe centru ca si casca BMW marimea L (Schubert) si costul sport Dainese . Nu trece usor din N la viteza 1 ,probabil ambreiajul . Pret 4900 euro cu bonus casca si costumul (daca ai cca 1,75 m inaltime si cca 1,75 kg ) .Tel 0722251007 .
  4. Haideti la acest eveniment moto E la 10km de Severin , la balotesti , aprox 400 km de Bucuresti . Am rezervat 2 casute de cate 2 lucuri … dar cine doreste sa fie sigur de o camera sau o rulota sa sune la 0742220495 O locatie f frumoasa ( padure, rau, piscina, terase,concerte life ,etc) si dupa pararea mea , cea mai buna organizare nationala din anul trecut ! Se asteapta 800 motoare intre 1-3 Iunie 2012 ) Vezi detalii pe site-ul organizatorilor : www.motosapiens.ro
  5. AM UN PRIETEN IN COLENTINA. REVIN LA MESAJ CU INFO CLARE :COST ,TELEFON, ADRESA
  6. Va salut ! Revin si eu pe acest forum al Bercenarilor ... daca ma mai primiti !!! Am ajuns un lup singuratic Am iesit acum 2 saptamani pe BMW S 800 pana la Belciugatele (fara ITP...nu am verificat asta ) , iar duminica trecuta pana la mare pe chopper . Am plecat la 10 grade , in Cta erau 20 , iar la intoarcere seara a fost mai frig ! A fost frumos , un remember "de incalzire" a motorului ... chiar trebuia incarcata beteria Sper sa ajung vineri la 19 sa ne intalnim si pe motoare
  7. Felicitari celor 20 de membrii ai clubului SAPIENS ! Ati tinut cont de toate amanuntele ,toate detaliile dar ati si investit in lucrurile importante pt un eveniment moto de calitate ! (de la wc-urile ecologice , la scena cu sonorizarea f buna , calitatea formatiilor, multe mese pt servit berea rece , mancacarea ok , piscina , gazon , locatia inconjurata de dealuri , ospatari civilizati , personalizarea clubului , programul respectat la minut , calitatea sponsorilor implicati ...voi !!!!!!!!!!! ) Pt doar 1 an de zile de cand sunteti infintati sunteti Profesionisti ! Sunt cluburi cu multi membrii si vechime care nu reusesc ... Din Bucuresti...va salut de pe <vultur>
  8. plec joi in Severin pe moto chopper De vineri este acest eveniment unde am confirmat ca particip : /index.php?/topic/661043-intrunire-moto-sapiens-dr-tr-severin/page__st__20 daca aveti chef , timp si benzina ...poate ne vedem !
  9. fratele meu motociclist ...la petreceri <moto> trebuie sa vii cu <pachet> la tine! sau ..vii sa bei,sa te distrezi in gasca ! Cine crezi ca iti va da tie ceva pe tava ... fara sa iti aduci o contributie = <plus valoare > ...
  10. Salut actiunea ...locatia ...in afara titlului <END OF SEASON PARTY> ;sezonul de baut abia a inceput:) Astept sa ma reintalnesc cu prietenii de la Chopper Academy pe care i-am intalnit si pe la alte evenimente moto ( ultima data , in Ploiesti intre 1 si 5 dimineata )
  11. Ne vedem la MOLL la 8 . De obicei merg mai repede pe autostrada ...Ma duc in Vama . Bem o cafea si mai vedem cum facem ,putem iesi de pe autostrada la Lehliu Gara pe drumul vechi ...
  12. <O varianta e si F800ST; desi e in 2 cilindri, nu se simte. Trage excelent de jos, economic, manevrabil, suficient de touring, suficient de sport> De acord ! Nu am multi km pe moto, nu am calarit multe modele...am studiat insa "piata" moto inainte sa fac scoala pt A , am citit diferentele intre clase moto si caracteristici , am vrut sa vad ce mi se potriveste timp de cativa ani ...am acum acest motor :imi place ! Are cuplu motor 87 N constant in toata gama, nu are vibratii si nu ma preocupa intretinerea lantului ,la 200 km in treapta 5 simte <zvacul> ca in treapta 2 , in curbe se lipeste pe drum , pot merge in pozitie "aproape verticala" ca pe un touring , dar si ca pe un sport daca bag capul intre miani si pun picioarele pe scarile din spate, consuma 5,3 l /100 dar nu am facut economie niciodata pt ca nu asta este motivul pt care am luat BMW, am ABS si incalzire pe manere...si ce bine si cat utile sunt aceste facilitati la temperatura de 1 grad si 160 km ...pe traseu de munte, in curbe alte info ....oricand in trafic
  13. CLiviu

    Suzuki Intruder

    incep sa ma enervez, si nici macar nu m-am prezentat ! este pt a 3-a oara cand scriu acest mesaj ...pt ca la <urcare foto > se reseteaza aplicatia web .php Va salut pe toti , cei de pe acest topic . Sunt nou posesor de Intruder 800 . Pe cartea de identitate este este un cod la "varianta" V552A sau VSS2A . Nu am reusit sa aflu din ce categorie face parte motorul meu Am citit atent primele 20 de pagini de pe acest topic si ultimele 3 ...scuze! am o gaura la mijloc , in care poate as afla mai multe ...va multumesc insa pt toate informatiile utile pe care le-am citit despre Intruder , despre voi ...ati devenit deja o "echipa" Motorul a fost cumparat de la ultimul targ Romexpo: a fost o "dragoste la prima vedere" . A fost exact ce visam eu despre un chopper: negru cu mult inox, manere la inaltimea potrivita , far mic pe centru , nu prea mare ,nu prea puternic, colburi , motor V care sa sune superb. etc . Nu am ajuns acolo cu bani la mine sau cu ideea de a cumpara un motor ,pt ca mai am un BMW S 800 S de care sunt f multumit: alerg cu 200 cu treapta 5 din 6, se simte excelent in curbe la munte , ii place sa se strecoare printre masini in oras, la orice treapta are "zvac' la gaz pt ca cuplul motor de 87 este constant pe toata plaja La Intruder este insa altceva: am alt aer in fata , ma simt relaxat si nu fortez , am timp sa ma uit la peisaj, ma salut cu vecinii, nu ma dor bratele , se fac fotografii cu el ...etc ... am intrebari pt voi : - din ce gama este motorul meu ? Am sa anexez foto cand reusesc - pana in ce an a fost produs ? - aveti un manual de service .pdf ? - cati sunteti in acest grup ? - ati reusit sa va intalniti sa beti o bere (nealcilica ) - unde ? este organizare periodica ? <small>--- Mesaj completat în 02 Apr 2008 20:55 -------------</small><br/>poate reusesc sa urc foto
  14. CLiviu

    Bmw F800s

    AI ACEST MOTOR, SAU VREI SA ITI CUMPERI ...? Sunt nou posesor BMW S 800 , pot veni cu putine comentarii dupa 3000 km parcusi Sunt 2 variante la aceeasi motorizare care se deosebesc foarte putin : S (sport) si ST (touring ) . La ST pozitia manerelor este mai dreapta , dar motorul este mai carenat ... Datorita acestui amanunt de fabricatie , Touring-ul -ul arata mai sport decat varianta Sport Ce imi place la el : cumplul motor este de 87 N ,constant de la 1500 la 7500 rot/min . la 187 kg , cadru pe AL . Cred ca este un mare avantaj ,pt ca motorul te ajuta la toate cele 6 trepte la fel . Fata de supersportive, la care ai un cuplu motor mare la trepte mici de viteza ... Si cu cei 87 N , pleci tot primul de la stop sau depasesti oricum toate masinile din trafic daca vrei , pt ca ai 187 kg sub tine fata de 2000 kg cat are o masina ... Nu am calarit pe multe motoare asa ca ma aventurez intr-o clasificare a calitatilor si defectelor acestui model . Am studiat insa presa de specilitate inainte sa cumpar ...Cel mai bine se comporta la drum in serpentina (voi da note , care sunt subiective :9... poate si pt ca asta imi place mie cel mai mult ) ; face fata la drum de munte pitruit , chiar in panta ! ( 5) , in trafic este manevrabil dar are o dimensiune si o greutate (6 ) iar pe autostrada l-am incercat la treapta a 5 la 7500 rot/min cu 200 km . Inca mai putea , mai avea cuplu ... ( 8) Modelul e din 2006. Are tractiunea pe curea si nu ai costuri cu intretinere , ABS optional dar trebuie cumparat ! Manere incalzie : nu le-am vrut initial pt ca am crezut ca e un moft ...dar sunt foarte utile la drum lung cu temperaturi sub 15 grade , ploaie ,vant ,viteza ... Daca vrei sa faci un <drive test> exact pe modelul din fotografia ta , cauta-ma pe e-mail .
  15. nu am decat 3 comentarii la problemele tale : 1- firma BAVARIA nu are un contract ferm de distributie . Se intampla ! Firmele BRAND se misca mai greu , astepata sa vada ce se intampla in piata , studiaza competita, costurile , riscurile ...intre timp firma care isi asuma raspunderea in teritoriu (Romania) si vrea sa faca treaba buna (investeste , face loby, face tot ce crede ea ca e bine, dar insuficient pt reprezentanta care are reguli mult mai stricte ) nu are acces la suport ... adica la info online +linie de credit + posibilitate de excaladare probleme service locale . Poate din acest motiv ai fost indrumat sa <excaladezi> singur problema , pt a ajuta la sensibilizarea birocratiei de mai sus din Germania ! 2- firma care isi asuma reponsabilitatea unui service autorizat intr-un anumit teritoriu nu a <achitat> toate obligatiile aferente unui aemenea deal . Poate nu a trecut de anumite conditii ferme , proceduri standard , cum ar fi < nr de tehnicieni certificati> ; <cifra de vanzari directe> , <nr de moto in Romania> care insemana o cifra de vanzare si deci un Gross Profitt din vanzarile de piese in teritoriu , < nr de spatii show-room > , nr de vanzatori certificati , stoc de marfa pe stoc ...adica motoare si pise ... 3- firma distribuitoare nu are oameni pregatiti pt relatii comert international ...sau proceduri interne care sa permita mobilitate si relatie directa , autoritate cu cei din afara . Deci ne intoarcem la punctul 1
×
×
  • Creează nouă...