-
Număr conținut
2.759 -
Înregistrat
-
Ultima Vizită
Metode de contact
-
Yahoo
gionibigud
Profil
-
Sex
Male
-
Locatie
Intre cer si pamant
-
Carnet moto din
MMVIIEN
-
Motocicleta
S1KR
-
Numar Moto
Personalizat
-
Club
Singur pe lume
Informații profil
-
Motociclete detinute
Date la REMAT
-
Interests
Tot ce atrage, dar nu poate fi atins!
Kassu's Achievements
Collaborator (7/14)
- Rare
- Rare
- Rare
- Rare
- Rare
Recent Badges
-
Taxa speciala pentru dezvoltare urbana
topic a răspuns lui Kassu în Pandyul Motociclisti, in fiecare zi
Aici avem opinii complet diferite. De ce trebuie? Cine spune că trebuie? Doar cel care a creat aceasta un bun sau un serviciu oferit cetățenilor poate institui o taxa pentru acesta. Nu poți veni doar pentru că ești ales vremelnic într-o funcție publică și să te consideri vechil pe moșie și să pui bir peste bir doar pentru că așa crezi tu ca TREBUIE. Oferă alternative, adu-ti contribuția la bunăstarea comunității. Toți ăștia de se consideră stăpâni peste sclavi și doar pentru că așa consideră ei că TREBUIE, fac absolut tot ce vor. Iar oile proaste se duc și îi votează cu procente demne de anii 90. Perfect! Să-și plătească stăpânii atunci și să nu se mai plângă de la tastatura. -
Taxa speciala pentru dezvoltare urbana
topic a răspuns lui Kassu în Pandyul Motociclisti, in fiecare zi
Intrebarea e ce a facut Ciucu ca sa bage mana in buzunarul oamenilor pentru banii aia. NIMIC, iti spun eu! -
Taxa speciala pentru dezvoltare urbana
topic a răspuns lui Kassu în Pandyul Motociclisti, in fiecare zi
Ce ziceam... Ușor și pe nesimțite se implementează în tot Bucureștiul. Acum și în sectorul 6. Ce mă bucur! Proștii merita ce e mai bun, după cum au votat! Bine ciucule, vopsitor de asfalt! -
Au electrice, nu se pune . S-a strigat BINGO!
-
Lista celor care au achiziționat deja bilete, pentru a putea fi mai ușor de organizat ceva la comun: Speedy.k Eneos Kassu Ruginel 3.14 Robert23mg DonFlamingo Următorii preluați lista și completati-o pentru a avea o imagine exacta a celor care doresc sa participe la întâlnire în grup.
-
Sau mai bine ii pui un ataj sa incapem toti...eventual vorbesti cu @Constantin sa ne dea o solutie de transport in comun cu mobra
-
@MotoADN, nu am vrut sa fiu malițios. Mea culpa. Apreciez postul vostru. Doar ca privind tot ce se intampla in jur, am ajuns sa suflu si in iaurt. Am cumparat bilet si mi-ar place sa ne adunam câțiva de pe aici care sa ne intalnim acolo la o bere. Sincer sper sa iasa un event Ok pentru toata lumea: organizatori, expozanți si public. Baftă!
-
Kassu îl urmărește pe Taxa speciala pentru dezvoltare urbana și Casti BMW Motorrad
-
Ceva păreri pertinente ale posesorilor de casti Street X de la BMW? Au ceva reduceri semnificative de pret zilele astea si ma bate sa inlocuiesc batrana mea casca Suomi Vandal cu una nou.
-
Taxa speciala pentru dezvoltare urbana
topic a răspuns lui Kassu în Pandyul Motociclisti, in fiecare zi
1. Li se vor oferi= li se va da posibilitatea, vor avea alternativa, de a cumpara/inchiria loc de parcare. Mok doar prostii si naivii mai cred ca e ceva pe lumea asta. Atat timp cat nasterea si moartea costa, restul n-are cum sa fie mok. Dar da-i omului o alternativa, daca refuza ca nu e gratis sau langa usa scarii, atunci arde-i amenda ghiolbanului. 2. Vad altfel problema rezolvarii incalzirii in Bucuresti. Decat sa bagi tone de bani in resuscitarea unui sistem centralizat de caldura care si asa e in moarte clinica din proiectare, cu banii aia subventionau si dotau TOATE apartamentele din Bucuresti cu centrale termice. Blocul unde stau ai mei (cel de 4 etaje) e bloc comunist legat la sistemul centralizat de termoficare. Mare parte din locatari au trecut pe centrale termice. Sunt insa si apartamente suficiente legate la termoficare. Mor de frig in case si platesc o caruta de bani pentru caldura. Mai nou, de anul trecut s-a schimat sistemul de calcul al caldurii in astfel de blocuri. Inclusiv cei cu centrale platesc caldura. Se platea si anii trecuti, dar de anul trecut s-a schimbat sistemul de calcul si acum platesc aproape la fel cat platesc cei bransati. Matematicianul olimpic a declarat ca doreste eliminarea centralelor termice si rebransarea tuturor apartamentelor la termoficare. Il inteleg, traim in lumea distopica woke, in care vacile si centralele termice au dus la schimbari climatice. Trebuie omorate vacile si desfiintate centralele termice. In plus, matematicianul rezolva o integrala pe volum si astfel rezista si la 18 *C (de spalat nu se pune problema la el), dar pe ai pe ai mei la varsta lor inaintata nu o sa-i tin in frig. Ca asa vrea un neica nimeni cu muci la nas sau neteminatii ioropeni woke. Am facut frigul suficient pe vremea lui Ceasca, nu mai fac frigul si azi. Ok, o sa platesc inclusiv caldura pe care nu ne-o furnizeaza Mucusor (asta-i alta talharie cu acte in regula despre care nimeni nu sufla o vorba), dar nu o sa dau jos centrala de pe perete. Parol! 3. Asemenea. -
Taxa speciala pentru dezvoltare urbana
topic a răspuns lui Kassu în Pandyul Motociclisti, in fiecare zi
Apreciez raspunsul. Este mai mult decat cinstit si la obiect. Achiesez aproape in totalitate la el. Daca nu ar fi fost asa, nu m-as mai fi obosit sa raspund. Apreciez timpul meu in mod just si prefer sa nu il irosesc aiurea in discutii sterile. Nici chiar in viata reala. De aceeea, vin doar cu cateva precizari: 1. Nu am spus eu ca nu vor sa faca parcari NOI pentru locuitorii din Bucuresti. Chiar EI au declarat asta in campania electorala (primarii de sectoare si olimpicul de la capitala). Si au fost votati! 2. Traiesc si eu intr-un complex rezidential si situatia este absolut identica cu cea prezentata de catre tine. Solutia impotriva nesimtitilor care nu au scos din buzunar 7000 euro pentru un loc la subteran, dar care vor sa tina masina la racoare vara si la caldura iarna, a fost ca noi, proprietarii sa montam blocatoare pe locurile de parcare proprietate privata. Iar acum nesimtitii parcheaza pe caile de acces din parcare. Am avut si acces cu paza in trecut si tot intrau contra unei atentii mici data la portar. Chiar ei le deschideau bariera. Concluzia e ca solutii nu exista impotriva nesimtirii. 3. Parerea mea e ca daca li se vor oferi spatii de parcare, o parte din cei care acum parcheaza pe unde apuca, indiferent daca prin asta blocheaza accesul in curti sau garaje, sau obliga pietonii sa mearga pe strada, POATE, repet POATE, vor accesa aceasta optiune. Mai ales daca sunt masini de firma si se poate deconta costul parcarii. Pana nu oferi o alternativa, nu poti cere doar taxa fara sa ofeeri NIMIC in schimb. E talharie cu acte in regula. 4. In cartierul dormitor Dr Taberei, in care locuiesc, bloc supraaglomerat inseamna bloc de apartamente in care locuiesc cel putin 2 oameni/camera. Intr-un apartament cu 4 camere locuiesc in unele cazuri chiar 6-8 persoane cu chirie. Sunt cateva apartamente in situatia chiar pe scara mea. Noi locuim 3 persoane in 4 camere. Daca fiecare chirias are o masina, ai 6 masini la un apartament. Punem 3 masini/apartament. Un bloc de 4 etaje cu 8 scari si 80 de apartamente aduna in jur minim 200 masini. In realitate sunt mult mai multe. Asta in conditiile in care exista maxim 40 locuri de parcare de resedinta cu plata. Facute din bidinea pe asfaltul ramas de la Ceausescu din '75 cand s-au construit blocurile astea. Pare un pic aglomerata zona, ce zici? 5. Are importanta daca locatarul e proprietar sau chirias. Cazul meu, proprietar. Noi traim 3 persoane/4camere. Chiriasi nu o sa gasesti in raportul asta om/camera. Stau claie peste gramada. Eu am o singura masina/apartament. De chiriasi, Dumnezeu cu mila. Masini fara numar. Deci chiar are importanta. Una e sa ai una-doua masini per apartament si alta e sa 4-5 masini per apartament. 6. Problema am spus unde e. La primarii. Si nu e de ieri, e de f. mult timp. Timp in care doar au incasat bani fara sa ofere absolut nimic in schimb. Nici macar toaletarea pomilor care distrug masinile parcate pe locurile cu plata. Nu am auzit niciun caz in care cel caruia i-a fost distrusa masina de un pom cazut pe masina sa-si fi recuperat paguba de la primarie. In rest, numai de bine! Sanatate! -
Taxa speciala pentru dezvoltare urbana
topic a răspuns lui Kassu în Pandyul Motociclisti, in fiecare zi
Așa a făcut și asta de la 6. Trage cu bidineaua pe asfalt și se lauda pe fb că a CREAT locuri de parcare. Și imbecilii l-au votat în proporție de 70%. Fericiti că au prins un loc de parcare cu plata. Și unde își găsesc mașina distrusă de copacii care cad după fiecare furtuna. Pentru că în afară de bidinea, nu se face vreo altă amenajare pentru banii luati. Taxa aia idioata din sectorul 4 e la nivel experimental. Că și anularea alegerilor. Daca prostii pun botul și nu mârâie, de la anul va fi în tot Bucureștiul. Problema in realitate e alta. Și nu se compară cu Viena sub nici o forma, cum încerca cineva mai sus sa explice. Aici, cel puțin în 6, nu mai exista locuri libere de parcare. Doar la bulevard, pe Drumul Taberei. Între blocuri totul e cu plata. Daca vine cineva in vizita aici, la mine de exemplu, nu are unde parca mașina. Și atunci de ce sa iei banii pentru parcare când nu exista FIZIC locuri de parcare unde sa poți parca daca nu ai contract cu primăria? Oamenii parchează în parcările supermarketurilor peste noapte. Pentru că nu mai au unde să parcheze seara când vin acasă de la munca. Toate trotuarele care nu sunt blocate cu stâlpișori sunt pline de mașini. Și pietonii, copiii care vin de la școala, merg pe strada printre mașinile parcate pe trotuar si cele care trec pe strada. E o nebunie totala. Iar taxele inventate de idioți nu o sa rezolve problema parcărilor sau a aglomerației urbane. Nu au construit nici o parcare supra sau subterana in 35 de ani in s6. Blocurile sunt supraaglomerate de chiriași din provincie care vin cu mașini pe care le parchează pe străduțele și în spațiile dintre blocurile construite acum 50 de ani de Ceaușescu. Atunci când vedeai o mașină la un bloc. Sunt atâtea spatii virane care ar putea fi amenajate ca parcări. Nu se vrea! Scopul in realitate este acela de karate și de la ăla de la S4 și de olimpic: să reducă numărul de mașini prin lipsa locurilor de parcare, taxe și limitarea numărului de benzi de circulație pentru mașini și crearea de piste pentru biciclete și trotinete. Atât s-a putut. Exemplu de străduța cu sens unic. Pe dreapta locurile cu plata și pe stânga mașini parcate la liber pe trotuar. Pietonii merg pe strada... -
Taxa speciala pentru dezvoltare urbana
topic a răspuns lui Kassu în Pandyul Motociclisti, in fiecare zi
Prieteni, va rog eu din suflet, nu mai inventați taxe. 70% din salariu se duce pe taxe, impozite, accize samd. Au fost alții mult mai proști și mai hoți înainte care au inventat toate taxele astea. Peste 90% din banii colectați astfel sunt ciorditi prin firmele de casa ale alesilor, mufate la bugetele locale și cel central. Deși e cel mai crunt sistem de impozitare din Europa, n-avem de niciunele: parcări, autostrăzi, etc. Topicul se dorește a găsi soluții la a elimina o noua taxă aberanta, nu la inventarea unor noi taxe. -
Taxa speciala pentru dezvoltare urbana
topic a răspuns lui Kassu în Pandyul Motociclisti, in fiecare zi
Pai țărănuși sunt și bucureștenii care merg acasă de sărbători. Atunci când nu vezi nicio mașina pe străzile din București. Deci e chiar ok să plătească țărănușii viniete in toate orașele prin care trec în drum spre casa părintească și înapoi la cartierul dormitor! Susțin! -
Taxa speciala pentru dezvoltare urbana
topic a răspuns lui Kassu în Pandyul Motociclisti, in fiecare zi
Mai veniti cu idei de astea, poate se gasesc prosti sa le puna in practica! -
Taxa speciala pentru dezvoltare urbana
topic a răspuns lui Kassu în Pandyul Motociclisti, in fiecare zi
Buna idee! Deci daca merg de la Bucuresti la Arad si retur in alta zi, trebuie sa platesc pe langa rovinieta si 2X vignieta/zi pentru toate orasele prin care trec tur-retur? OMFG! Ori o sa fac credit la banca ori plec pe jos....