Jump to content

Kassu

Super Membru
  • Content Count

    2,543
  • Joined

  • Last visited

About Kassu

  • Rank
    Nime' cu acte false

Contact Methods

  • Yahoo
    gionibigud

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Intre cer si pamant
  • Carnet moto din
    MMVIIEN
  • Motocicleta
    GSX-S1000A
  • Numar Moto
    Personalizat
  • Club
    Singur pe lume

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    Date la REMAT
  • Interests
    Tot ce atrage, dar nu poate fi atins!

Recent Profile Visitors

5,640 profile views
  1. Superb spus! Toata stima pentru OP (care totodata este si fost profesor de-al meu).
  2. Felicitari pentru casatorie, copil si motor! 3 lucruri importante intr-un timp atat de scurt e ceva... Si eu am aceeasi varsta si confirm ca virusul asta e mai al dreac decat ala chinezesc. Sa te bucuri de toate cele 3 realizari!
  3. Acumulator Fullbat FT12A-BS pus din fabrica pe motor. Are aproape 5 ani si capacitatea a scazut la 50% (conform redresor Saito Pro Charger XL). Pus pe redresor, pare ca se incarca, dar dupa o zi de stat pe masa deconectat, scade si voltajul si capacitatea. Pe motor se simte ca bateria e pe moarte, la cresterea turatiei, creste luminozitatea farului iar daca electroventilatorul functioneaza, se aude o crestere a turatiei acestuia. In decursul celor 4 ierni, am tinut bateria conectata la redresor. Nu cred ca a influentat cu ceva durata ei de viata. Probabil si daca nu o incarcam, tot atata tinea. Cred ca viata unei baterii tine mai mult de functionarea in parametrii a releului regulator. Daca acesta e defect, se duce si bateria. PS: martorul ABS poate semnaliza o baterie la limita vietii ei, cel putin la unele motorete, precum a mea (altii cu acelasi model au observat deja asta).
  4. Dupa ceva timp am mai intrat si eu pe aici (vorba aia: mai rarut, ca-i mai dragut!) si desi e cam tarziu, un sincer La Multi Ani! La 40 esti boier, n-ai treaba, stai sa vezi cum e la 50... Hai sanatate maxima! PS: o poza de acum o mie de ani...
  5. Acum inteleg de ce Gabita si-a scos vila la vanzare. Se pregateste de decolare...
  6. Un naked de 1000 cmc 4L este intotdeauna unul funny, incepand chiar cu treapta I...
  7. Multumesc pentru detalii. V-am notat in agenda. Ne auzim la primavara, cand reinnoiesc asigurarea. Daca aflam de voi mai curand cu vreo saptamana, cred ca va faceam o vizita pentru o curatare profi inainte bagat la iernat. In principiu, din ce am inteles, cred ca in prima faza o sa vad cum va arata dupa o spalare fara apa, urmand ca mai apoi sa vedem daca se impun si alti pasi suplimentari, desi n-as crede. Nu sunt zgarieturi care sa necesite o atentie deosebita. Este insa destul de murdar, spre rusinea mea: e vorba de insecte (toata partea din fata:far, aripa, masca radiator, furca, carene laterale, etc.), stropi de la sprayul pentru uns lantul (codita, suport numar, bascula, catalizator, etc.), jenti imbacsite de praf, spray de lant, samd. Asta e pacientul, intr-una din zilele lui in care arata cat de cat mai curat... Pana ne mai auzim/vedem, spor la treaba!
  8. Topic de urmarit. Cateva intrebari suplimentare: detailing pentru vopsea mata faceti (din cate stiu sunt necesare materiale necesare)? cat dureaza minim o spalare fara apa + un detailing (fara operatiuni suplimentare de tratamente sau vopsire, etc.) ? pot astepta la voi efectuarea lucrarii (din Voluntari pana in Drumul Taberei si inapoi cred ca as face mai multa decat daca as ramane acolo pe toata durata lucrarii).
  9. La cati bani ai bagat in ea, ar fi culmea sa ai alta parere...
  10. Eu am nakedul de 1000. Daca te coafeaza, poti veni intr-o seara sa o incerci ...de pe loc, normal... Am inteles de pe gsxs1000.org ca nici cei cu F nu se simt prea bine la viteze mari. Trebuie pus un parbriz care sa ofere oarecare protectie la vant. A mea e stock, e ok la 140-150 km/h. F arata un pic mai bine, dar toti se plang ca e greu sa dai jos carenele cand vrei sa schimbi filtrul de ulei. Recomand eastbike din Constanta. Baieti amabili si saritori.
  11. Parerea mea sincera este ca nu se merita sa faci trecerea de la k1200r la gsxs1000f. Obligatoriu trebuie sa faci un test ride inainte. Pe mine ma bate gandul sa trec la cb1000r+ , da' asta e alta poveste...
×
×
  • Create New...