Sari la conținut

arlequin

Membru
  • Număr conținut

    277
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://
  • Yahoo
    buleteion@yahoo.com

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Bucuresti Craiova
  • Motocicleta
    wasp
  • Numar Moto
    DJ-69-COX

arlequin's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. arlequin

    Yamaha VIRAGO ZONE

    Salut, Eu mi-am luat de aici; inca nu mi-a venit comanda, dureaza cam 2-3 saptamani, dar cred sa sunt seriosi (sau asa sper ) Bafta! https://www.megazip.net/zapchasti-dlya-motocyklov/yamaha/xv535-14522/xv535-virago-28423/4kug-773634
  2. arlequin

    Yamaha VIRAGO ZONE

    » Post actualizat in 24 Oct 2016 20:46 am verificat bujiile, si intr-adevar una dintre ele era mai slaba. le-am dat jos, sters putin (nu curatat serios, ca sunt noi), le-am pus la loc si a pornit.... din pacate are aceleasi simptome: nu se accelereaza si se aude o bataie la pistonul doi. in plus, cand plec de pe loc imi puf-aie pe la carburatoare, o aud sub carcasa aia de la filtru de aer / rezervor? si tot nu reusesc sa ajung la mecanic cu ea, din pacate... din cauza programului am ajuns la mecanic... yeahh!!! ce mai bucurie un piston nu mergea a schimbat bujia la pistonul care nu mergea si a sincronizat carburatoarele (erau total opuse acele la ceasurile alea de la aparatul de sincronizat carburatoare) mi-a zis ca din cauza manifolds-urilor alora de cauciuc. de leaga pe lateral carburatorul cu pistonul, pe care le-am inlocuit cu unele after market, imi tragea aer fals, si asta a dus la desincronizarea carburatoarelor si mersul fara putere. acum merge bine, si trage k o viraga am observat insa o alta "chestie". sub rezervorul de sub sa, atasat de acesta in parta stanga, are un dispozitiv in forma de cutie metalica rectangulara, cu un furtun si un robinet pe care scrie fuell, cu clapeta pentru on si off. cand am comutat de pe on pe off, curge benzina pe langa acel comutator al robinetului. cauza, eu ma gandesc ca de la nefolosinta, o garnitura de etansare (pe-acolo) s-a deformat plastic si nu mai etanseaza. a mai avut cineva problema asta? si daca da, a rezolvat-o usor cu o garnitura normala, sau este mai complicat de atat? merci
  3. arlequin

    Yamaha VIRAGO ZONE

    mda, si eu cred la fel ca Geo. vad ca-ti lipseste surubul de reglaj. tu cum reglezi maneta, de jos de la cutie? maneta ar trebui sa aiba un joc de 1,5-2 mm
  4. arlequin

    Yamaha VIRAGO ZONE

    ai ambreiajul mai tare? strangi mai greu maneta? poate e vreo forta / frecare prea mare? firele cum sunt rupte? sunt rasfirate, mai lungi si mai scurte, sau toate egale? » Post actualizat in 24 Oct 2016 20:46 am verificat bujiile, si intr-adevar una dintre ele era mai slaba. le-am dat jos, sters putin (nu curatat serios, ca sunt noi), le-am pus la loc si a pornit.... din pacate are aceleasi simptome: nu se accelereaza si se aude o bataie la pistonul doi. in plus, cand plec de pe loc imi puf-aie pe la carburatoare, o aud sub carcasa aia de la filtru de aer / rezervor? si tot nu reusesc sa ajung la mecanic cu ea, din pacate... din cauza programului
  5. arlequin

    Yamaha VIRAGO ZONE

    pfffaaa... ai dreptate, nu am verificat asta. si mi-a zis si tata sa verific bujiile, dar eu am vrut sa ma complic practic, bujiile sunt noi, dar daca s-a intamplat ceva cu firul de vine la ea... acum nu mai am timp. dar va tin update-ati cu noutati, cand o sa am. merci mult!
  6. arlequin

    Yamaha VIRAGO ZONE

    ce s-a mai intamplat: evident, nu am ajuns la mecanic si mi-am bagat singur nasul in ea. dupa cateva incercari am facut-o sa porneasca sambata dimineata, si cu ajustari repetate ale relantiului am facut-o sa mearga. ce-i drept mai turata dar mergea. ieri dimineata am plecat cu ea la serviciu, si am vazut ca nu trage (n-am putut sa depasesc 90km/h), plus ca avea un zgomot puternic la motor. banuiala mea este ca un carburator este infundat, si pistonul 2 nu merge deloc, de-aia zgomotul puternic. aveti idee, carburatoarele astea (mikuni cred ca sunt ale mele) au vreo sita, ceva, care se poate infunda, sau s-a blocat ceva prin el dupa ce l-a curatat nenea mecanicul. apropoch... am luat setul de reparatie carburator de la louis pentru motoreta asta (535 din '96), si cateva piese nu s-au nimerit (garnitura aia mare si un o-ring mic, plus cilindru ala pe care culiseaza cuiul pontou). aviz celor care ii intereseaza, informati-va bine daca vi se nimeresc piesele. asfalt uscat si fara tzacanit la ghidon.
  7. arlequin

    Yamaha VIRAGO ZONE

    Salut, Merci de raspuns, si imi pare rau sa aud asta. Eu ultimele dati am pornit-o dreapta, si vad ca nu s-a mai auzit zgomotul ala. Sper sa fii fost de la uleiul dus intr-o parte si ambreiajul care n-a decuplat bine. revin cu informatii!! » Post actualizat in 03 Oct 2016 19:27 de cand am luat-o de la mecanic, doar probleme imi face. stiti, ca ziceam ca merge vreo 10 secunde si moare. ultima data cand am pornit-o, n-a mai murit... am zis Doamne-ajuta. astazi o porni si pana ce pusai ghiozdanul in spate, ma mai invarti putin pe langa ea, si ce sa vezi, dupa vreo 3-5 minute, muri. dau la automat si da sa o ia, dar nu porneste; ca si cum nu ar mai avea benzina, desi benzina este in rezervor. n-o mai pornesc pana vineri, ca plec din oras, apoi merg si mai iau o sticla de benzina sa pun in ea si sper sa porneasca si sa ma duca pana la mecanic, iar apoi... va zic ce si cum. s-a mai intamplat cuiva, ceva asemanator??
  8. arlequin

    Yamaha VIRAGO ZONE

    ... am inteles. cred ca am vazut surubul ala de care zici. Astazi am pornit-o pe la 6 pm, si a luat-o din prima fara caraiala, dar era deja cald afara; nici n-a mai murit motoru, dar am tinut-o si dreapta, fiindca pana acum o porneam in pozitia oblica, pe cric, si mi-a zis un coleg sa incerc sa o pornesc si dreapta, sa vad daca influenteaza. Astazi a influentat, dar trebuie sa mai incerc, sa pot spune ceva concret. Se aude si pacanitul ala usor al pompei de benzina, prima oara cand pun contactul, dar am citit undeva in paginile mai vechi ale topicului, ca asta este de la faptul ca se duce benzina din carburatoare cat sta. Dar de ce se duce la a mea, trebuie sa mai investighez. Multumesc, un weekend excelent!
  9. arlequin

    Yamaha VIRAGO ZONE

    Salut, Merci pentru ideea cu spray-ul, chiar ma gandeam sa incerc asta, dar nu stiam cu ce; bun! Modelul este 535 inmatriculata in '96, dar dupa codul ei, am cautat pe net si ar fi din '95... este ceva cu 2YL-16... Invarte de fiecare data, dar cateodata o ia din prima, cateodata din a IIa; faptul ca mai caraie cateodata ma ingrijoreaza, fiindca sunetul este metalic si nefiresc. Am incercat sa folosesc si socul, dar nu am reusit sa o pornesc cu soc niciodata. Dupa ce a pornit si merge 10 secunde, moare asa cum ziceam, si reusesc sa o mai pornesc dupa ce dau de 5-6 ori la buton. Cam astea sunt simptomele. Merci inca odata pentru ideea cu sprayul cu alcool. o zi frumoasa
  10. arlequin

    Yamaha VIRAGO ZONE

    Salut, Am si eu aceeasi problema. Dimineata se aude caraitul ala doar cand dau prima data la automat. 1. Cand am luat-o, acum vreo 3 luni, pornea brici (la sfert cum zic automobilistii). 2. Am schimbat uleiul, si a inceput sa porneasca din a doua incercare, si se auzea doar cateodata caraitul. Am zis ca e ceva legat de ambreiaj, fiindca era destul de vechi, si m-am gandit ca nu decupleaza cum trebuie cand o las pe liber (gaseam destul de greu "liberul - N" cand era rece, sarea din I in a II ff usor). 3. Am dus-o la mecanic, si i-a schimbat ambreiajul, a verificat volanta (era ok), a curatat carburatoarele si le-a sincronizat, si am mai schimbat si "intake manifolds", piesele alea din cauciuc dinre carburator si piston (ca nu stiu cum le zice), fiindca erau crapate. 4. Dimineata face ca a ta, cand caraie, cad nu caraie, cand porneste din prima, cand din a doua.... insa dupa 10 secunde dupa ce a pornit, moare. 5. Relantiul e mai mic decat inainte sa o duc la mecanic; se simte si cand se incalzeste, atunci cand o opresc la semafor, ca relantiul e mai mic. R: asta cu muritul dupa ce a pornit dimineata, si cu relantiul mic, "cred"... ca trage aer fals, si cel mai probabil este de la draciile alea de cauciuc de le-a schimbat mercanicul, fiindca nu erau OEM, desi noi (daca aveti vreo idee, sugestie, sunt numai ochi si urechi) In orice caz, daca afli raspunsul la carait, te rog sa lasi si aici o vorba; sau altcineva daca s-a lovit de buturuga asta... va multumesc anticipat P.S.: Maine o sa merg cu ea la mecanic, aveti sugestii, banuieli cam ce ar avea, ca sa-l pun pe mecanic sa verifice? » Post actualizat in 29 Sep 2016 17:31 Salut, Am si eu aceeasi problema. Dimineata se aude caraitul ala doar cand dau prima data la automat. 1. Cand am luat-o, acum vreo 3 luni, pornea brici (la sfert cum zic automobilistii). 2. Am schimbat uleiul, si a inceput sa porneasca din a doua incercare, si se auzea doar cateodata caraitul. Am zis ca e ceva legat de ambreiaj, fiindca era destul de vechi, si m-am gandit ca nu decupleaza cum trebuie cand o las pe liber (gaseam destul de greu "liberul - N" cand era rece, sarea din I in a II ff usor). 3. Am dus-o la mecanic, si i-a schimbat ambreiajul, a verificat volanta (era ok), a curatat carburatoarele si le-a sincronizat, si am mai schimbat si "intake manifolds", piesele alea din cauciuc dinre carburator si piston (ca nu stiu cum le zice), fiindca erau crapate. 4. Dimineata face ca a ta, cand caraie, cad nu caraie, cand porneste din prima, cand din a doua.... insa dupa 10 secunde dupa ce a pornit, moare. 5. Relantiul e mai mic decat inainte sa o duc la mecanic; se simte si cand se incalzeste, atunci cand o opresc la semafor, ca relantiul e mai mic. R: asta cu muritul dupa ce a pornit dimineata, si cu relantiul mic, "cred"... ca trage aer fals, si cel mai probabil este de la draciile alea de cauciuc de le-a schimbat mercanicul, fiindca nu erau OEM, desi noi (daca aveti vreo idee, sugestie, sunt numai ochi si urechi) In orice caz, daca afli raspunsul la carait, te rog sa lasi si aici o vorba; sau altcineva daca s-a lovit de buturuga asta... va multumesc anticipat P.S.: Maine o sa merg cu ea la mecanic, aveti sugestii, banuieli cam ce ar avea, ca sa-l pun pe mecanic sa verifice? » Post actualizat in 29 Sep 2016 18:51 sa ma si prezint. eu sunt ion si sunt din craiova. sunt posesor de viraga de vreo 3 luni; scriu mai rar, dar citesc cam tot, asa ca va multumesc de pe-acum pentru sfaturi si raspunsuri asfalt uscat, tzacanit la ghidon!
  11. mii de scuze man... eram la sala si telefonul in vestiar pe silent si am uitat de el cand am plecat, si am vazut apelul de la tine seara foarte tarziu.... cat despre constitutiei, la 8 seara este ok. mai vin si cbr-isti, una, alta.... dar cel mai bine ar fi sa anuntam si pe celalalt topic, sa vina ..... lumeaaaa, zic!
  12. Sa inteleg ca gata, a murit topicul asta??? Eu vreau sa va mai aud baieti si fete... chiar imi placeau discutiile noastre. Aaaa... si militez in continuare pentru un pahar de vorba in "sanul" grupului, reluarea intalnirilor de la constitutiei... si altele (eu sunt mai ales pentru "altele" Asfalt uscat hornetisti...
  13. io zic mai bine sa-i faci o sincronizare de carburatoare, si sa-i schimbi/cureti filtrul de aer... dupa care mai faci odata giurgiu si-ndarat daca nu se schimba nici atunci consumul... trebuie sa inveti sa mergi bafta si asfalt curat!
  14. dap, este posibil. eu am aceasta problema din cauza fazei lungi. cand o aprind, becul cred ca consuma numai din baterie, sau are vreun scurt pe circuit si imi papa bateria (nu am desfacut inca sa vad ce se intampla acolo, doar am descoperit cauza si pana o pun la punct, nu mai folosesc faza lunga). poate ai o problema asemanatoare, poate motoreta a fost cazuta inainte sa ajunga la tine, si au umblat la ventilator ce-i care au "reparat-o". lasa motorul pornit la relanti, pana se incalzeste si porneste ventilatorul de la radiator, apoi masoara consumul... sau mergi la un "priceputeanu"
  15. asadar... ce faceti de 1 mai? intreb ca eu sunt fara planuri si poate ma lipesc ca parazitu de careva
×
×
  • Creează nouă...