Sari la conținut

claudiurusu

EX+
  • Număr conținut

    8
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Carnet moto din
    1999

claudiurusu's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Fratilor,e blasfemie totala sa consideri ca este un dkw 350 doar ca scrie in talon ,pai chiar nu mai vedem sau nu stim,trebuie sa te impaci cu idea ca ai un amestec de piese cu preponderenta IZH si ca nu va plati nimeni banii ceruti ,trecand cu vederea combinatia de piese, dar starea in care se afla tehnic ,chiar daca zici ca ai muncit atat ,si situatia actelor nu sunt de partea ta .Deci sa lamurim si sa terminam odata problema asta ,asa arata un dkw 350si asa arata a ta vezi o diferenta?concluzia ramane sa o tragi singur,bine inteles ca poti sa te amagesti in continuare.Singurele parti dkw sunt carterul motorului ,care are si seria si partea fata cadru fara furca spate ,care nu mai poate fi vorba de ea la tine ,. O seara buna
  2. tocmai asta ziceam si eu ,am vazut ca esti acolo si ca esti si marcat cu culoarea gri,iar daca vei citi la sfarsitul paginii vei vedea ca acel marcaj inseamna o sidcrepanta intre seria motor si seria sasiu,deci indecursul timpului cineva a inlocuit cadrul
  3. Salutare,am venit cu cateva informatii pentru a risipii polemicile ,mai intai scrisoarea oficiala a fabricii DKW referitoare la modifica aduse modelului NZ 350 si aparitia modelului NZ 350-1 exclusiv militarservice_letter_2116.pdfsi pentru a fi impacat tu cu tine insati poti verifica seriile motorului,sasiului si poti vedea ce model este si cand a fost fabricat sau daca motocicleta a suferit ceva modificari de sasiu ,adica sa aiba cadru de 350 ,de aici si suspensia spate.ident..pdfNu sunt nici pe departe carcotasi ,dar sa lamurim problema
  4. Am cateva poze cu motocicleta dar in momentul in care am cumparat-o si in strea in care se afla ,acum este desfacuta bucati si ma ocup de ea pe bucati dar va veni momentul cand va prinde iarasi viata iar asa va arata can va fi gata ,ma straduiesc
  5. stiu ca sunt negre tobele ,am chir si codul vopselei la motor (“Wehrmacht-beige” (RAL1000)si sepoate face pe calc la Leichler ,iar in legatura cu originalul voi respecta totul chiar si inscriptiile de pe reservor in legatura cu amestecul ,sarcinile de incarcare ,presiunea rotilor chiar si divizia si zvasticile asa cu sunt cele originale ,in asta consta restaurare si nu tunning sau alte modificari hilare.Am amandoua cutiile si cutia de pe rezervor pt masca de gaze (inca un lucru distinctiv la 350-1)daca vrei fac poze la cutii in detaliu complet si-ti dau dimensiunile dar cam intr-o saptamana
  6. nu vorbesc prostii priveste :http://global.ebay.com/gbh/viItem?ItemId=230106256262 sau la polaci gasesti mai ieftin http://www.oldtimergarage.szn.pl/store/ind...4208d4e2eef0c77
  7. salutare,ma bucur ca nu sunt singur si ca se mai gasesc nebuni ca mine ,in primul rand ,Respect,pentru ca esti un iubitar de frumos si pui suflet in ceea ce faci,te inteleg perfect ,dar vezi tu ,nu poti dezvolta un topic de genul asta ,o discutie istorica,tehnica ,fara sa apara marlanii care reprezinta cred ca 70% din populatia romaniei (asa zisii motociclisti adevarati care taie asfaltul in doua cu sculele lor anonime si lipsite de cel mai mic gram de praf de istorie) Cred ca te consideri ca si mine un norocos ,eu cel putin da,ca esti posesorul unui vehicul care a facut ceva in ww2 ,o motocicleta de clasa medie destinata curieratului si cercetasilor pentru deschiderea frontului ,gandita sa nu fie prea grea si foarte agila pe orice teren,si care pe asfalt atinge cat de cat o viteza respectabila.Stiu ca scuteristii de sezon si caprarii nu pot intelege o pasiune si vor intra iar in polemica ,dar asta este nu toata lumea are acces la asa piese rare ,si chiar financiar vorbind(1300e in stare fier vechi)si s-au facut doar12000 buc. o mare parte piezanduse pe front.Este destul de greu sa gasesti piese si sunt destul de scumpe ,Ex. un carburator Amal costa cat un scuter la mana a doua -430e reconditionat.,tobele 350e replica si lista poate continua . deci in concluzie felicitari ,respect si spor la treaba ,iar carcotasilor nu va pronuntati daca nu cunoasteti (stiti cum se spune tot romanul se pricepe la fotbal si mecanica).Nu este parerea unui neavizat ci parerea unui posesor de DKW NZ 350-1 WEHRMACHT cu seria motor 1404402 si cadru627608 anul 1944 recuperata de pe linia frontului Focsani in momentul retragerii armatei germane si aparitia "armatei eliberatoare"de la rusi.daca aveti nevoie si de alte opinii scrieti.
  8. Salut ,am si eu nevoie de cateva piese de IJ49 dau dkw 350: -cutia electrica(control box) -tobele (coada de randunica) -stopul spate PLATESC ,NU ESTE PROBLEMA ASTEPT UN RASPUNS DACA ARE CINEVA ASA CEVA -pe mes id : claudiurusu2002 sau tel 0723547065
×
×
  • Creează nouă...