Sari la conținut

andreislbz

Membru
  • Număr conținut

    108
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://

Profil

  • Sex
    Not Telling

Vizitatori Recenți Profil

502 citiri profil

andreislbz's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. piese aprilia leonardo , orice piesa pentru motor, 0729045760 dezmembrez yamaha majesty 250 din 1999 0751195875
  2. daca are cineva nevoie de CDI de burgman 400 carburator am eu. 0729045760
  3. scarabeo 200 e de fapt acelasi motor de la 125 si 150, difera doar cilindrul care e de 180. am eu patina de care ai nevoie, iti trimit pm cu poza. cred ca te referi la patina superioara, cea prinsa cu surub. patina se rupe de la un lant de distributie netensionatcare de la uzura se lungeste mult. modifica intinzatorul prin adaugarea unui element de cativa milimetri intre arc si capac, te mai tine cateva mii de km daca nu ai lant nou acum Mesaj completat Eu am pus doar segmenti la 43 000 km si am 50 500 acum si nu consuma deloc ulei, cilindrul e cel din fabrica. Segmentii nu sunt originali aprilia, ceva din Taiwan. E adevarat ca folosesc un carburator mai mic si motorul dezvolta cu 7-8 cai mai putin decat ar trebui, poate si din cauza asta nu consuma ulei. oricum, poti adauga un oil catcher pe furtunul care duce gazele de carter catre filtrul de aer, in Statele Unite sunt foarte folosite si sunt ieftine. Nu stiu cat sunt la noi dar se gasesc sigur si in Europa Mesaj completat numai pe la segmenti pierde si e normal sa piarda mult la modelul asta, au cuplu foarte mare. daca pierde la scurt timp dupa segmentare inseamna ca motorul a mers fara ulei cand segmentii erau uzati si a fost afectat cilindrul sau segmentii nu au fost asezati la unghiul potrivit pe piston. oricum nu inteleg cum sa mergi fara ulei, exista sonda de nivel care aprinde becul de ulei in bord si trebuie sa completezi.
  4. Am eu rotax 150 si am avut problema asta, e de la segmenti si apare la orice motor, la rotax doar se arunca mai mult ulei din cauza presiunii mai mari. Furtunul de la recirculare gaze nu se poate baga in carter, ce se poate face e folosirea unui oil catcher care separa uleiul intr-un vas si lasa aerul sa iasa. Investitia nu merita, mai bine iei segmentii (200 lei taiwan sau 500 originali aprilia) si scapi de golit foarte des acel oil catcher. Nu stiu cum e la leonardo dar eu am scarabeo si pentru a ajunge la joja de ulei trebuie date jos doua ari din caroserie asa ca bag ulei si doar il schimb dupa 3 sau 4 mii, fara segmenti buni nu pot sa stau.
  5. am piese de scuter chinezesc, verifica licitatia asta http://www.okazii.ro/catalog/40902978/piese-scuter.html . din ce vad ca iti trebuie cred ca se potriveste furca si toba, o sa fac poze si iti pun sa le vezi. variator am dar nu il dau separat, e motor complet cu transmisie si roata
  6. eu merg si cu scuterul si cu duba si am fost depasit prin dreapta la viteza de o motocicleta chiar cand vroiam sa evit o groapa. farul aprins al motocicletei l-a salvat, l-am vazut in oglinda si am tinut drept, altfel il atingeam. deci fara depasiri prin dreapta. aveti grija la dube si camioane dar mai ales la ostrogotii cu masini scumpe, se grabesc, intorc pe linie continua si altii nu prea au loc de ei pe sosea RIP
  7. sper sa nu fie piulita de la ax desfacuta
  8. e ieftin dar nu e prost, am luat unul nou si am 9000 km cu el si am schimbat doar role de variator pana acum si bucsile. are motor yamaha si daca ii dai ulei bun si faci revizia la timp te tine o gramada....aa, si la drum lung e confortabil ;
  9. sunt 2500 la mana a doua, noi sunt cu cateva sute de euro mai putin ca la noi
  10. sunt 2500 la mana a doua, noi sunt cu cateva sute de euro mai putin ca la noi
  11. aprilia are design retro dar ambele sunt puternice si usoare. oricum la banii aia mai bine un X7 sau X8 de 250
  12. licenta yamaha. pana acum e bun la motor dar oricum plasticul e de slaba calitate si se imbina naspa. <small>--- Mesaj completat în 06 Apr 2008 03:31 -------------</small><br/> Nu trage, e motor clasic, are doar 5 kw, demaraj destul de lent, viteza maxima 90, limitat la 6000 rpm. A fost 1200 luat de la importator. In legatura cu consumul lasa sa se goleasca rezervorul, baga 0,5 litri si vezi cati km mergi. Eu am facut asa si am fost surprins cand am mers 37 km cu 0,5 litri, si fara sa merg la economie. Am repetat testul cu inca 0,5 litri si la fel. Am gasit si explicatia, din cauza pompei de benzina care e sub rezervor. Cand se deschide supapa o cantitate mica de benzina curge spre carburator. Cu cat rezervorul e mai plin cu atat o sa curga o cantitate mai mare la o deschidere a supapei din cauza greutatii benzinei. Am observat asta si la scuterul pe care l-am avut inainte. Credeam ca e pompa de benzina stricata dar nu era. Deci la toate scuterele care au pompa de benzina vacuumatica pusa sub rezervor merge chestia asta. Astept sa faci proba si sa-mi zici cum e consumul. E de vis sa mergi cu 1,4% consum, dar sa stai cu sticlele de 0,5 dupa tine e cam naspa:) Asta e, asteptam sa mai scada pretul la scuterele cu injectie si pompa de benzina electrica
  13. <small>--- Mesaj completat în 05 Apr 2008 16:03 -------------</small><br/> Am eu un linhai de 125 si in acte are rezervor de 11 litri, pe talon de 9 litri si in realitate bagi 6 litri in el daca e gol. chinezarie curata oricum, merge bine si consuma 2,5% la 1300 km cat are acum si 160 kg gol.
  14. Acuma, la consum.. din cei 100 Km parcursi, am zis ca 50 in afara, in care am mers cam cu 70 Km/h in medie ...si consumul meu a ajuns la o medie de ... aproape 6%. Tin sa precizez ca acum 2 saptamani am curatat carbucitorul si am schimbat filtrul de aer, care se cam dezintegrase, si din care am gasit bucati si prin carbucitor . O chestie care am observat-o dupa ce l-am curatat este ca imi arunca cumva cred, benzina spre filtrul de aer.. cum anume, nu mi-am dat seama, dar asta se intampla. Capacul de jos al carburatorului ( Dell'orto parca) este si el umed, la fel si capetele de la furtunelele de la supraplin. Si eu am aceeasi problema cu carburatorul. Mergea bine, consuma 1,3%, pana intr-o zi cand a inceput sa picure din el pe la supapa de golire de pe capacul inferior. Am scos carburatorul, am strans surubul de golire putin si nu a mai picurat, doar ca dupa montare a inceput sa arunce benzina spre filtrul de aer si de o luna si ceva nu reusesc sa-l fac.Am verificat plutitorul, cuiul, muzicuta de la intrarea in motor, galeria de admisie, reductia de la filtrul de aer, toate sunt bune. Daca ai o idee cum sa pot rezolva da-mi un mesaj te rog. Motorul e de 50 cc si carburatorul dellorto de 12 mm
×
×
  • Creează nouă...