-
Număr conținut
203 -
Înregistrat
-
Ultima Vizită
Metode de contact
-
Website URL
http://
-
Yahoo
zsak800
Profil
-
Sex
Male
-
Locatie
Tirgu Mures
-
Carnet moto din
2004
-
Motocicleta
Honda Transalp 650
-
Numar Moto
MS
-
Club
-
Informații profil
-
Motociclete detinute
ij 56 , yamaha virago 535 , transalp XL 650 , virago 535 , Yamaha TDM 850
zsak's Achievements
Newbie (1/14)
-
buna http://www.pro-bike.ro/forums/topic/78246-...900-fire-blade/ daca e cineva interesat de un fireblade , gasiti detalii pe linkul de mai sus
-
Bujiile si filtru de aer nou schimbat acum 1 saptamana , fise si cablu bujii noi toate de pe louis.de .Temperatura e ok , chiar am verififcat , cand mergeam vreo 10 km off cu 5-10km/h in 35 grade , numai atunci a pornit ventilatorul si mai era destul sa intre in rosu. Nu sunt sigur dar parca am simtit miros de benzina cand facea figura. Oricum luni duc la service sa vad ce zic ei.
-
Suportul meu " home made " pt. genti laterale Mesaj completat asa ceva am patit si eu si am rezolvato cu o curatare si reglare a carburatoarelor si evident o sincronizare a lor. la mine erau atat de desincronizate incat la incercarea de pornire dupa curatare a sarit bateria de carburatoare din prinderi daca ar fi carburatoarele de vina, nu ar trebui sa aiba tot timpul aceasta problema?
-
Intrebare... tdm ul meu 97' , cam dupa 50-100km de mers in continu , incepe sa faca niste figuri. O poblema undeva la aprindere. In mers da rateuri , nu are putere, nu trage ca lumea , relant instabil ..... dupa un timp de " odihna " reine la normal si functioeaza fara probleme. Sfatul ce am primit pana acum e la un electronist e sa schimb bobinele (fiindca s-ar putea ca bobinele sa functioneeze gresit cand se incalzeste....problema tipica de ex la daciii) , sau aveti vreo idee care ar fi problema. Chestia e degeaba o duc la un service acum ca n-are nimica, si asa daca incep cei de la service caute problema in "cateva" ore , ma costa mult mai mult decat sa iau bobinele si le montez eu . Ce ziceti sa incerc cu schimbatul bobinelor sau mai bine sa-l duc la service?
-
Hello pun un link cu un site de piese TDM , tipul este francez dar ne intelegem in engleza . Daca cineva ar ai avea nevoie de ceva de pe site si nu este vandut (scrie in rosu vendu) atunci sa-mi dea un pm , sau mess: zsak800 , sau 0745546580. Eu cumpar bobinele de inductie, costul ransportului e i jur 15-20 euro.Asta banuiesc ca pana la 1-2 kg. Daca e cineva interesat , mai ales daca ceva piese marunte , mai impartim taxele de transport. Platim in avans prin Pay Pal. http://tdm.whow.biz/
-
Thanx pentru pareri sfaturi Fotok/Linx/Cavaleru . Am pus intrebarea mea si pe advrider.com dar din pacate si acolo am primit raspunsuri si pro si contra . Ceea ce e 100% cu nu incape sub aripa si trebuie putin modificat ,dar nu e mare lucru. Cele doua raspunsuri primite pe advrider sunau cam asa: primul spunea ca sa nu pun fiindca e foarte greu de manevrat ,de luat curbe stc. si ca dupa 200km trebuia sa-l schimbe cu una OEM , iar celalat imi recomanda cu caldura dar zice ca sa pun cu rotatie inversa , si ca trebuie modoficat putin pozitia aripii. Mentionez ca ambele zic ca au , sau au avut facute modificarile . Asa ca acum is si mai nehotarat eventual daca e cineva interesat mai in detalii ce parere au avut "fratii' nostrii TDM-isti de peste ocean puteti sa studiati pe forumul TDM pe advider aici : http://advrider.com/forums/showthread.php?...96#post12313996
-
iarasi vin cu o intrebare , daca puteti sa ma ajutati ! Am gasit un Michelin Sirac 120/80-18 la un pret bun , dar din cate stiu pe dimensiunea asta Sirac este numai pe spate. Banuiesc ca diferenta aia de 1 cm in latime (fata de cel orifinal) nu ar conta enorm de mult . Dar cea ce nu stiu , daca profilul este diferit sau pot sa pun cel de spate in fata?
-
in manual nu asa scrie ca trebuie ulei 10w40 ? in zilele astea schimb si eu uleiul , si vad ca ai pus oferte cu uleiuri 15w50 Pana la urma care e mai recomandat?
-
ce credeti Heidenau K60 e prea enduro pt. mine , daca nu umblu mult off .... sa zicem 80% on 20 % off (soft) Trebuie sa schimb guma fata , si isi foarte nehotarat....... si stau cam prost si cu banii... altfel sigur as lua Sirac
-
Barboge daca ai nevoie de semnalizari , atunci ia in considerare linkul propus de Cristian72 , fiindca cele care ti-am oferit nu mai sunt de vanzare (s-a razgandit poprietarul )
-
salut ai nevoie de semnalizari ? am 2 buc in stare buna si inca doua crapate, daca te intereseaza da-mi un semn Sunt de pe un 3vd. NU e al meu dar sunt la mine si daca vrei atunci intreb si un pret
-
La instalatia electrica mai trebuie sa modifici ceva , nu o sa afecteze incaracarea,nu consuma mult proiectoarele? Chiar e o idee buna echiparea cu niste proiectoare ... arata bine si daca te prinde noaptea pe drum atunci chiar ai un avantaj! Mesaj completat Ok mersi , am notat
-
Sper sa scap numai cu schimbatul pipelor , eventual cu niste retusuri in zona bobinei........ numai sa vina caldura aia odata , ca garajul meu e cam racoros si micut ca sa ma apuc acum de demontare. Handguards , de unde? a cumparat cineva din Ro ? ca am gasit pe site din UK la preturi destul de bune dar cu taxele postale deja ma depaseste
-
Hello Everyone!! Sunt Zsak , sunt TDM-ist de cateva luni (inainte aveam Virago 535, si Transalp650) , m-am prezentat cu cateva zeci de pagini in urma dar nu prea am stat pe forum asa ca ma prezint inca o data . Am un 4TX din 97' cu 60.000 in bord. Inca nu prea am avut sa ne cunoaste bine (adica eu cu tdm-ul) fiindca nu am facut mai mult de 2000 km. Anul trecut am facut o tentativa de Turcia dar din pacate m-a lasat dupa Brasov.... nu suporta ploaia!! din Tagu Mures am pornit , si dupa vreo 20 km a inceput sa ploua si nu s-a mai potolit .... dupa vreo 100 km a inceput sa dea rateuri mototul si se inneca (daca nu trageam de gaz murea motorul ) m-am chinuit as inca cateva zeci de km dupa care .... game over asa "s-a udat" ca nu mai vroia sa porneasca. Eram nevoit sa las dupa Brasov la o casa (fiind concdiul foarte scurt , si avand posibilitatea de a urca intr- o masina al unui prieten , care venea cu noi in Turcia) Sa inchid repede povestea mea ca banuiesc ca experimentele mele de excursii/touring nu aici trebuie postate ..... vreau sa zic ca dupa 10 cand ne intorceam , motorul era uscat nu a mai plouat de vreo 4-5 zile si pornea fara absolut nici o problema lla prima cheie si am venit acasa ( cam 230km ) fara nici un semn de "boala" A mai patit cineva , ca mine? Stiti cumva a fi o boala cunoscuta la TDM uri .... banuiesc ca hiba este undeva la sistemul de aprindere (bujii, fise , bobina) In oice caz o sa schimb fisele , numai ca probelma e ca cele originale , care sunt dintr-o bucat de la bobina pana la bujie costa enorm de mult , 450 lei bucata !!!! Aftermarketurile is mai ieftine dar ce am gasit prin magazine , louis.de sunt cu fisa si cablul separat, care zic eu ca in cazul meu nu e recomandabil. Eventual daca cineva ar avea niste ideii , de unde sa incep detectarea problemei ... atunci va rog let me know!! fiindca ma asteapta Viena in mai si Serbia-Croatia-Montenegro-Albania-Macedonia in August si chiar nu as vrea sa patesc cum am patit anul trecut Pun si cateva poze