Sari la conținut

FILICA

Membru
  • Număr conținut

    37
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://

Profil

  • Sex
    Male
  • Carnet moto din
    2007
  • Motocicleta
    Honda XR 400R '96

FILICA's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. anul trecut am rupt si eu ghidonul si am cautat unul pe 22 dar am gasit la oferta un 28 cu tot adaptare (redus de pe la 700 ron pe la 305 din cate imi aduc aminte) si sunt foarte multumit de alegere. Pare mult mai robust si mai putin predispus indoirii/ruperii. Prietenul meu care se dadea acum 2 ani cu un XR 250 schimba ghidonul de 22 o data pe luna . Era si vina lui bineinteles....
  2. mersi de sfaturi - o sa le pun in aplicare. Legat de 15/45 si "urcatul in sus", ma refer la urcari serioase care de obicei nu iti ies din prima, dar unde KTM-urile si alte chestii din astea mai noi, vin in a 2-a sau a 3-a. Unii ma intrebau la un moment dat cate ambreaje schimb pe an si se mirau tare cand le ziceam ca nu l-am schimbat niciodata . N-am gasit pe net niciunde in tara unde as putea comanda un cui pontou sau kickstarter-ul. Aveti ceva sugestii?
  3. am avut multa vreme pe motor 15/45. totul ok, dar toate urcarile indiferent de inclinatie le faceam in treapta 1. Ca sa mai rezolv din problema asta mi-am pus acum 14/48 si am inceput sa-i dau si in a 2-a, problema mare fiind ca am redus mult viteza maxima de "croaziera"...... De', nu poti sa le ai pe toate.
  4. Salut din nou si multumesc pentru raspunsuri in urma carora stiu acum ce am defacut dar inca nu stiu exact cu ce asa ca ca apelez tot la voi. Nu am gasit nici in manual nici pe net modelul exact de carburator si nu ma descurc exact nici cu identificarea exacta a cuiului, pentru ca as vrea sa il am deja comandat cand ma apuc sa desfac carburatorul sa nu stau dupa aia sa imi ajunga. Imi puteti spune din imaginea atasata ce numar este si eventual daca stiti daca pot comanda de undeva din tara?
  5. Salut XR-istilor, Slaba miscarea pe forumul asta.... Vin cu o intrebare tehnica la voi. A inceput sa imi curga benzina prin furtunul de supraplin (sper ca ma exprim corect) din carburator cand sta motorul (HONDA XR 400R din '96) pe cric. Ba curge, ba nu curge. Am inteles ca e problema in carburator, cel mai probabil la "cuiul ponton" care ori are mizerie pe el ori s-a uzat si trebuie schimbat. INTREBARI: Ati avut probleme de genul acesta? Daca da, cum le-ati rezolvat? Ati desfacut/curatat vreodata carburatorul? Daca da, e greu, implica ceva cunostinte mai specializate, sau le poate face si un mecanic amator? Orice alta parere/sugestie e binevenita legata de subiect. Mersi,
  6. Salut la toata lumea, Sunt si eu un posesor de XR400R din '96 si vreau sa va intreb 2 lucruri: 1. Ce ulei folositi la XR-uri? Eu la sfatului a 2 fosti posesori de XR dintre care unul si mecanic, m-am axat pe Mobil1 mineral 20W50. Fac schimbul destul de des (intre 4 si 10 iesiri in functie de tipul iesirilor ) 2. Service-ul la furca (schimbat ulei ...etc.) il faceti? Daca da la ce interval de timp. Am motorul de 4 ani si nu i-am facut inca nimic la suspensii si ma gandeam ca poate ar fi totusi bine....
  7. In afara de EuroSport mai transmite cineva competitia? Unde ati mai urmarit anii trecuti raliul?
  8. Salut, Am un XR de 400 si face exact la fel. M-am interesat si eu putin si am concluzionat ca este distributia din lispa de ulei pe ea pana ajunge sa isi faca bine ungerea. Nu stiu daca e corect, dar deocamdata eu l-am lasat asa si nu am avut deocamdata probleme.
  9. Salut, Mi-am ridicat ieri motorul (XR 400R '96) pe cric sa imi ung lantul si am remarcat ca are putin joc la bascula. Adica daca e in viteza cu lantul blocat de pinionul mic si ridic de roata are joc in angrenajul de prindere. Din cate stiu asta presupune faptul ca trebuie schimbate bucsile de prindere....etc. Ati trecut careva prin asa ceva? - v-ati verificat motoarele daca au sau nu joc...?
  10. Salut, FAIN MOTORU ! Am vazut ca esti si tu din Sibiu. Poate ma poti ajuta intr-o problema. Cum rezolv sa imi cumpar/construiesc un scut pentru motor? Mersi,
  11. Pai il descrisesem putin mai devreme in 2 cuvinte. XR 400R din '96
  12. Salut din nou, Ce ai scris mai sus cred ca este solutia. Intradevar daca am umblat cu el vreo 10 minute pe strada arata uleiul mult mai sus decat limita maxima de pe joja. Ideea este ca in manual scrie sa il lasi pornit 5 min fara sa il accelerezi sau citirea nu v-a fi corecta. In fine, probabil ca asa o sa imi fac verficarea de acum inainte dupa o mica tura cu el sa se incalzeasca bine. In alta ordine de idei legat de 10w40 sau 20w50 (astea sunt scrise in manual ca fiind uleiurile care se potrivesc) din cate am inteles eu 10w40 este pentru anotimpul mai rece iar 20w50 este pentru anotimpul cald. Se pare ca e relativ importanta diferenta de vascozitate la temperaturi de functionare diferite. Ma am o intrebare la care pana acum nu am gasit raspuns clar. In afara de acest indice ce tip de ulei folositi - mineral, semisintetic sau sintetic. Eu nestiind exact despre ce ar fi ideal am folosit semisintetic pana acum. Am inteles ca din cauza ca motoarele sunt modele mai vechi e indicat sa fie folosit ulei mineral pentru ca asa au fost concepute la vremea respectiva sa functioneze. Alte pareri? Legat de schimbul de ulei peste tot pe unde m-am uitat se spunea: "cu cat mai des cu atat mai bine". Am inteles ca un "normal" ar fi undeva la 1000 de km. Mesaj completat Aveti idee unde pot gasi un scut de protectie pentru motor? Voi folositi scut?
  13. vin cu cateva completari la problema ridicata. Motorul este din '96 si foarte bine intretinut. Il folosesc aproape exclusiv la o chestie undeva la jumtatea drumului intre enduro si hard enduro. (o sa vin in curand si cu cateva poze). Legat de problematica uleiului va asigur ca am respectat toate detaliile din manualul tehnic. adica: - se desfac 2 suruburi pentru schimbul de ulei (spre deosebire de xr 250 unde e doar 1 sub cadru). verificare se face pornind motorul pentru 5 minute apoi se opreste se asteapta aprox 1 minut si se verifica cu joja desfiletata bineinteles. verificarea de care v-am povestit am facut-o imediat dupa schimbul de ulei - adica era imposibil sa imi curga pe undeva si sa nu il vad avand in vedere ca motorul era pe suprafata de beton pe care imi vedeam si picaturile de transpiratie de pe frunte. Iarasi e imposibil sa pape ulei avand in vedere ca am schimbat si am verificat, deci nu a functionat decat cele 5 minute de incalzire. Tocmai de asta v-am si intrebat pt. ca e o ciudatenie la care nu gasesc explicatie. Ideea e ca daca nu s-a mai lovit nimeni exact de problema mea mai bine o lasam asa cum este, pt ca nu cred ca se gaseste o explicatie logica.
  14. Salutari si felicitari si de la mine pentru deschiderea topicului. Si ca sa completez capcitatile cilindrice ale XR-urilor prezentate pana acum eu sunt posesor de 400R, si sunt foarte multumit de el. Nemultumirile sunt legate de aceleasi probleme ca si la voi, piesele de schimb si pretul la care se gasesc. Dar asta este....sa ne bucuram ca nu trebuie schimbate chiar asa multe si chiar asa des. Mai am un subiect in care va rog sa va dati cu parerea. 1. Ce tip de ulei folositi pentru ele? 2. Cat ulei utilizati? - la subiectul asta va povestesc si ce problema am. In manual imi scrie ca trebuie sa bag: 1.7l la schimb simplu, 1.8l la schimb cu filtru, si 2.1 la dezansamblare totala. Am facut schimbul cu filtru cu tot si am bagat 1.8l. Verific la joja si nimic. In final am bagat aprox 2.4 l si abia atunci mi-a ajuns la 1/2 din joja. Va-ati confruntat cumva cu asa ceva?
×
×
  • Creează nouă...