-
Număr conținut
81 -
Înregistrat
-
Ultima Vizită
Metode de contact
-
Website URL
http://
-
Yahoo
chisa2chisa
Profil
-
Sex
Male
-
Locatie
Resita
-
Motocicleta
Honda Shadow VT600
-
Numar Moto
UNIC
Informații profil
-
Interests
Sosele bune si benzina ieftina!
Chisa's Achievements
Newbie (1/14)
-
Caut tanc benzina pt VT600 in stare buna bineinteles. Nu ma intereseaza culoarea. Daca are cineva ramas de la vreo customizare il rog sa ma contacteze.
-
Salutare Am de vanzare o sa originala si un sissy bar pt VT600 Poze aici /index.php?/topic/92561-accesoriipiese-pentru-chopperechopperisti/page__view__findpost__p__2846424
-
Mie nu-mi place. Parca e din plastic toata. Si linia e departe de linia unui cruiser clasic, dar poate la viteze mari e nevoie de o linie mai ascutita. Tancul e prea turtit, iar cu gentile alea turnate...rezulta o motocicleta cu un look prea futurist pentru gustul meu.
-
Buna seara doamnelor si domnisoarelor! Ajut un prieten sa vand some chestii. Lucrurile nu sunt noi, dar se prezinta in stare impecabila. Si anume: 1. Casca UVEX, marimea S=55/56. Nu are zgarieturi , iar interiorul este in stare exceptionala. pret 100 RON 2. Cizme piele dama , marimea 39 , pret 70 RON. 3. Geaca POLO Pharao, enduro , marimea L. Talie reglabila, cordon, se incheie cu capse, fermoar si scai. Are intarituri buretate nu tari. Singurul minus pe care eu l-am vazut ar fi ca-i lipseste captuseala detasabila, pret 100 RON. Contact: Dan Popa, 0740 540 001
- 1.737 răspunsuri
-
-
Da, asa trebuie sa faci. Eu mi-am slefuit capacul de aluminiu de pe partea ambreiajului fiind oxidat in unele locuri, si dupa i-am dat mai multe straturi de lac! Arata si se pastreaza bine..ca nou!
-
Inca nu am facut distante de mii de km dintr-una, dar eu nu am avut ABSOLUT nici o problema toata vara! Doar ulei si filtrul de ulei!
-
Iese grunjos doar daca metalul nu este bine finisat inainte de cromare(cromul se depune pe marginea imperfectiunilor suprafetei ca niste ace de zapada). Am experienta ca o vreme am proiectat cilindri hidraulici, iar tijele cilindrilor se cromeaza. Inainte si dupa cromare se rectifica. Luciul rezultat dupa lustruire este satisfacator. Singura diferenta care o vad intre o tija de cilindru si tobe este de geometrie, fiind drepte,tijele se pot lustrui mai bine si mai uniform (se prind intre varfurile strungului si se merge cu pasla de-alungul tijei). Va fi mai mult de frecat la tobe, dar o sa incerc!
-
O sa-mi iau un compresmetru de la louis! Multam' Gres si Kata , m-ati lamurit!
-
Bine! Sa zicem ca obtin aceeasi valoare sau apropiata la ambii cilindri, dar daca am uzura la ambele pistoane (segmenti) cum imi dau seama?, lasam partea cu fum negru, consum ridicat, pierderi de ulei..etc. Ma refer strict la interpretarea rezultatelor in urma masurarii compresiei. E suficienta turatia de la pornire? (turatia care o am cand dau la automat)..pt ca segmentii au o fanta , iar la turatii mici sunt sanse sa scape presiunea prin fantele respective, in schimb la turatii mari, presiunea nu mai apuca sa scape prin fantele segmentilor si obtin o masurare mai exacta. Asa este?
-
Ne apropiem de sezonul rece, moment in care ne apucam de bibilit, masurat, verificat motoarele. Eu, printre altele , vreau sa verific si compresia. Aici am cateva nelamuriri. Cum se masoara compresia? 1. E suficient un manometru cu capat conic de cauciuc pe care sa-l tin bine presat in gaura bujiei sau trebuie sa racordez manometrul? 2. Obtin un rezultat corect dc masor la turatia de pornire sau trebuie sa masor la o turatie mai mare (pe care o obtin cum?, daca nu am scanteie) ? 3. Sa las bujiile conectate pe un cilindru in timp ce masor compresia la celalalt, ca sa obtin o turatie mai mare (normala) la cilindrul masurat? Astept parerile si sfaturile voastre! Bafta!
-
Eu ma gandesc sa-mi cromez tobele intr-o cromare industriala si apoi sa le lustruiesc bine bine ca sa obtin maximul de luciu. A mai incercat cineva cu crom industrial? Prefer sa muncesc lustruind, decat sa fac un drum pana in Bucuresti, ca mi-e la indemana baia de crom, iar cromul industrial este mult mai rezistent decat cel ornamental. Astept pareri si sfaturi! Merci.
-
Si eu o sa fac la fel. Eu nu am suportul original de numar care e ca o prelungire a aripii si ma cam umplu pe vreme ploioasa...si de balegar ti-am zis din proprie experienta. Deci ai dreptate...inca sunt printre voi
-
Arata bine. Un cauciuc mai lat ar pune punctul pe I. Pacat insa ca taiatul aripii doar arata bine , nu e si practic. Ai grija la balegar .
-
Buna intrebare. Din cate stiu, inainte de inmatriculare poti sa-i faci ce culoare vrei ca dupa RAR se inmatriculeaza cu culoarea cea noua. Iar dupa ce ai inmatriculat-o poti sa te mai joci cu airbrush-ul , dar culoarea cu care e inmatriculata trebuie sa fie predominanta. Daca am gresit. sa ma corecteze care stie sigur! Nu de alta, dar ne mai facem o opera si ne mai trezim ca iar ne-o trage la nervi birocratia sistemului stand la cozi sa ne legalizam!