Jump to content

Chisa

INACTIV
  • Content Count

    81
  • Joined

  • Last visited

About Chisa

  • Rank
    NegruMat

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • Yahoo
    chisa2chisa

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Resita
  • Motocicleta
    Honda Shadow VT600
  • Numar Moto
    UNIC

Profile Fields

  • Interests
    Sosele bune si benzina ieftina!
  1. Caut tanc benzina pt VT600 in stare buna bineinteles. Nu ma intereseaza culoarea. Daca are cineva ramas de la vreo customizare il rog sa ma contacteze.
  2. Salutare Am de vanzare o sa originala si un sissy bar pt VT600 Poze aici /index.php?/topic/92561-accesoriipiese-pentru-chopperechopperisti/page__view__findpost__p__2846424
  3. Mie nu-mi place. Parca e din plastic toata. Si linia e departe de linia unui cruiser clasic, dar poate la viteze mari e nevoie de o linie mai ascutita. Tancul e prea turtit, iar cu gentile alea turnate...rezulta o motocicleta cu un look prea futurist pentru gustul meu.
  4. Salutare! Ajut un prieten sa vanda o casca si o jacheta enduro. Casca TNT este ca noua, marimea L. Pret 200 RON bonus ochelarii de protectie. Jacheta POLO PHARAO se prezinta in stare impecabila. Scai, capse , fermoar, Klimamembran, brau reglabil, protectiii buretate la umeri si coate. Multisezon. Ii lipseste captuseala detasabila, dar cu un polar pe dedesubt se poate folosi fara probleme si pe vreme rece. Pret 100 RON PS: Amicul meu nu e cel mai potrivit pentru un model..sta pe el ca pe umeras ca e cam slab, dar va faceti o idee Sa le purtati sanatosi Contact: Dan Popa 0740.540.001
  5. Buna seara doamnelor si domnisoarelor! Ajut un prieten sa vand some chestii. Lucrurile nu sunt noi, dar se prezinta in stare impecabila. Si anume: 1. Casca UVEX, marimea S=55/56. Nu are zgarieturi , iar interiorul este in stare exceptionala. pret 100 RON 2. Cizme piele dama , marimea 39 , pret 70 RON. 3. Geaca POLO Pharao, enduro , marimea L. Talie reglabila, cordon, se incheie cu capse, fermoar si scai. Are intarituri buretate nu tari. Singurul minus pe care eu l-am vazut ar fi ca-i lipseste captuseala detasabila, pret 100 RON. Contact: Dan Popa, 0740 540 001
  6. Hai salutare! Pasula sa fie Ne vdm miercuri la ciaun!
  7. Esti mare mai bubache...daca ai reparat si drumul !!!!
  8. Chisa

    Build Your Own Bike

    M-as multumi doar cu atat
  9. Da, asa trebuie sa faci. Eu mi-am slefuit capacul de aluminiu de pe partea ambreiajului fiind oxidat in unele locuri, si dupa i-am dat mai multe straturi de lac! Arata si se pastreaza bine..ca nou!
  10. Inca nu am facut distante de mii de km dintr-una, dar eu nu am avut ABSOLUT nici o problema toata vara! Doar ulei si filtrul de ulei!
  11. Iese grunjos doar daca metalul nu este bine finisat inainte de cromare(cromul se depune pe marginea imperfectiunilor suprafetei ca niste ace de zapada). Am experienta ca o vreme am proiectat cilindri hidraulici, iar tijele cilindrilor se cromeaza. Inainte si dupa cromare se rectifica. Luciul rezultat dupa lustruire este satisfacator. Singura diferenta care o vad intre o tija de cilindru si tobe este de geometrie, fiind drepte,tijele se pot lustrui mai bine si mai uniform (se prind intre varfurile strungului si se merge cu pasla de-alungul tijei). Va fi mai mult de frecat la tobe, dar o sa incerc!
  12. Chisa

    Masurare Compresie

    O sa-mi iau un compresmetru de la louis! Multam' Gres si Kata , m-ati lamurit!
  13. Chisa

    Masurare Compresie

    Bine! Sa zicem ca obtin aceeasi valoare sau apropiata la ambii cilindri, dar daca am uzura la ambele pistoane (segmenti) cum imi dau seama?, lasam partea cu fum negru, consum ridicat, pierderi de ulei..etc. Ma refer strict la interpretarea rezultatelor in urma masurarii compresiei. E suficienta turatia de la pornire? (turatia care o am cand dau la automat)..pt ca segmentii au o fanta , iar la turatii mici sunt sanse sa scape presiunea prin fantele respective, in schimb la turatii mari, presiunea nu mai apuca sa scape prin fantele segmentilor si obtin o masurare mai exacta. Asa este?
  14. Chisa

    Masurare Compresie

    Ne apropiem de sezonul rece, moment in care ne apucam de bibilit, masurat, verificat motoarele. Eu, printre altele , vreau sa verific si compresia. Aici am cateva nelamuriri. Cum se masoara compresia? 1. E suficient un manometru cu capat conic de cauciuc pe care sa-l tin bine presat in gaura bujiei sau trebuie sa racordez manometrul? 2. Obtin un rezultat corect dc masor la turatia de pornire sau trebuie sa masor la o turatie mai mare (pe care o obtin cum?, daca nu am scanteie) ? 3. Sa las bujiile conectate pe un cilindru in timp ce masor compresia la celalalt, ca sa obtin o turatie mai mare (normala) la cilindrul masurat? Astept parerile si sfaturile voastre! Bafta!
  15. Eu ma gandesc sa-mi cromez tobele intr-o cromare industriala si apoi sa le lustruiesc bine bine ca sa obtin maximul de luciu. A mai incercat cineva cu crom industrial? Prefer sa muncesc lustruind, decat sa fac un drum pana in Bucuresti, ca mi-e la indemana baia de crom, iar cromul industrial este mult mai rezistent decat cel ornamental. Astept pareri si sfaturi! Merci.
×
×
  • Create New...