-
Număr conținut
419 -
Înregistrat
-
Ultima Vizită
Metode de contact
-
Website URL
http://george4girls.hi5.com
Profil
-
Sex
Male
-
Locatie
Satu Mare
-
Carnet moto din
2007 - atestat 2010 - A 2011- B
-
Motocicleta
Piaggio Typhoon 50
Vizitatori Recenți Profil
GeorGEBlaCKRidER's Achievements
Newbie (1/14)
Recent Badges
-
GeorGEBlaCKRidER îl urmărește pe Northern Light
-
Smenarii de la anvelopemoto.
topic a răspuns lui GeorGEBlaCKRidER în aladin1ul SMAEB XI & EXPOBIKE IV - 2013
Mai dar sunt satul de copii de genul.Fiecare va plangeti ca "asa e in Romania" , cand de fapt toata treaba s-a nascut in comunism,cand fiecare vroia ceva si platea mai mult sa aiba,de unde mita si/sau inselaciunea.Nu are nici o treaba cu "Natia" coptii habarnisti. Daca ati ajuns sa va luati si cauciucurile de pe adrese de net,e grav,si mai grav e ca sunt de pe cele .eu de promovare a DEZNATIONALIZARII,INFESTARII COLONIZARII SI CORCIRII cu populatii de GINTA STRAINA (pt a distruge Natia/Poporul) si dupa DIZOLVAREA STATULUI NATIONAL si ABSORBIREA teritoriului in ceea ce se vrea a fi (si deja si este) NOUL URSS,eURSS (zis ue). Asa ca cetatene,daca nu-ti convine,portita e deschisa tot timpul,esti poftit s-o stergi,sa renunti la cetatenie si sa traiesti frumoasa viata de apatrid,asa cum si vor Hienele Internationale din spatele acestui eURSS pe care-l promovati prin folosirea a astfel de adrese. Nu te planga aici de "increderea in Romania" pt ca asta nu a aparut singur,a fost "adusa" de aceiasi comunisti din spatele eURSS-ului,si crede-ma,in vest,in special in INCUBATORUL MARXIST cu nume de cod sua,e de 100 ori mai rea. -
E viitorul moto electric?
topic a răspuns lui GeorGEBlaCKRidER în ziuavecheul Totul despre motocicletele electrice
Hei einstein,ei vorbesc de ceva facut de studenti,cu pret foarte redus si rezultat super,atat vizual cat si mecanic.In plus E ELECTRIC. Nu o aberatie cu 1000 cai si 300 kg ... Asa ca in loc sa cauti sa fi tot timpul gica contra,mai bine citeste si gandeste umpic inainte sa comentezi. -
Ajutor - Transformare Piaggio 50 in 125
topic a răspuns lui GeorGEBlaCKRidER în GeorGEBlaCKRidERul Discutii generale
Adriane,ma bucur ca macar mai exista 1 PERSOANA morala si etica pe forumul asta (din cei cu care am dialogat) si eu sunt la fel de inversunat impotriva ilegalitatiilor si ideeilor "merge si asa" si "el a furat mai mult,deci furtul meu nu conteaza". Trebuie sa mentionez ca aceiasi persoana care m-a informat de diferenta de suport,mi-a spus si ca la motorul de 80 e acelasi suport,deci "carpeala" cade din ecuatie. Eu imi doresc un motor mai mare pentru ca sunt si inalt (1.92) si greu (100 kg) cand scuterul are doar 85,dar nu vreau sa il schimb,nici sa am bani,ci sa-l repar. Stricaciunea e minora si nu are rost sa mai stea pe tusa pt o reparatie de nivelul lipsei unei bujii,iar eu pe jos.Plus ca ador sa ma plimb cu el. Dorinta mea e de a avea o usoara creste in putere,si eu fiind greu,racire pe apa si disc pe spate (am avut multe probleme cu tamburul si sunt satul). Iar ca sa ies ma ieftin am zis ca iau ansamblul complet functionar de la un tip care dezmembreaza (nu o piesa de aici una de dincolo,cum incearca dyonysos sa spuna). Din nou,modificarile de care vorbeste el NU EXISTA.E acelasi motor,doar varianta cu 3 ani mai nou,care are optiunea cu disc si motor pe apa.Singura modificare v-a fi adaugarea unui radioator in masca fata (care are gauri din fabrica) si prinderea rezervorului de cutia de depozitare,dupa pasca care acopera cilindrul,pt a putea ajunge mai usor la el. De ce atat agitatie,nu stiu. In schimb,trebuie sa repet,SCUTERUL E INMARTICULAT DEJA,doar ca atunci cand l-am inregistrat (2005) mi s-a cerut doar dovada proprietatii (contract de mana semnat de vanzator,cumparator si 2 martori,eu si fiul vanzatorului),dovada asigurarii si datele tehnice,care le-am completat intr-o hartie tipizata de la ei.ATAT.Iar ei mi-au eliberat doar o bucata de carton cu datele din formularul tipizat. Ca sa nu va tin in "suspans" si "orbi" aveti aici "trotineta" (cum ii spun eu ) si dovada ca e inregistrat https://www.facebook.com/GeorGEBlaCKRidER/media_set?set=a.140833772638868.30451.100001367394298&type=3 . Singura intrebare e daca o sa pot sa "scap" cand o sa le cer sa-mi reemita "cartea" doar prin acelasi formular tipizat. In rest,imi poate raspunde cineva la intrebarea despre furca,far si roti ? -
Ajutor - Transformare Piaggio 50 in 125
topic a răspuns lui GeorGEBlaCKRidER în GeorGEBlaCKRidERul Discutii generale
Colegule,mie scuterul mi-e pe tusa de 8 ani si vreau sa-l repar,obligatoriu (sunt satul sa merg pe jos iar pana la motor mai este,plus ca oricum in oras trebuie si scuter). Eu schimbatul motorului m-am referit la TOT.Ansamblul motor + Transmisie.Adica motorul + cutia aia metali din lateral cu tot ce e in ea + roata spate,de la unul care eventual il dezmembraza.Oricum cel de 80 cmc nu trebuie inmatriculat. M-am gandit ca daca tot il schimb,sa pun ceva mai mare,racit pe aer si cu disc pe spate DAR motorul asta,evident din fabrica 80cmc.Nu cred ca trebuie mare lucru schimbat,inafara de tras furtun pt discul spate (daca nu e actionat de cablu) si montat radiator + rezervor si furtun de apa.atat. Cu restul intrebarilor nu ma poti ajuta ? In plus,nu stiu cum a fost la altii,dar mie mi-a facut primaria doar un carton ca si "cartea vehiculului",fara rar doar asigurare,dar de atunci cartea aia s-a uzat cu totul. Asa ca o s-o schimb si daca se poate 80 tot pe primarie,declar 80,daca nu ramane 50.Oricum nu-l verifica nici naiba. E drept,inregistrarea a fost facuta in 2005 -
Ajutor - Transformare Piaggio 50 in 125
topic a răspuns lui GeorGEBlaCKRidER în GeorGEBlaCKRidERul Discutii generale
Jerry_Mcrie deci singura varianta ramana 80cmc din fabrica cu racire pe apa si disc pe spate.In Regula.Dar nu problema motorului e singura. Raman restul intrebarilor neraspunse despre far si furca si roti. -
Ajutor - Transformare Piaggio 50 in 125
topic a răspuns lui GeorGEBlaCKRidER în GeorGEBlaCKRidERul Discutii generale
Anothergxg daca aranjarea intrebarilor dupa importanta,iar cele relationate una dupa alta numesti haotic ... atunci nu stiu care sunt aranjate. Da cel actual e in 2 timp dar si cel de 125 e in doi timpi.Su suport cele in 4 timpi la cilindree asa mica.Sunt mult prea lenese,sub 3-400 cmc (parerea mea). ApriliaCluj,nu il vand pe asta pentru ca 1 : nu e in stare de functionare iar sa bag banii ca sa-l vand nu e merita,in plus,banii adunati sunt pentru Bandit. Nu,nu ar fi la negru daca ii fac actele de la 0,inregistrarea fiind DOAR la primarie,fara RAR necesar. Jerry_Mcrie,da,vreau sa inlocuiesc tot ansamblul motor + transmisie.Bun si daca xenon-ul ar atrage atentia,ce sugerezi ? Halogenul din cate am vazut nu e cu mult mai breaz decat lumina normala,uneori chiar mai slab,iar lumina actuala e MUUUUULT prea slaba (de aceea vreau si faruri cu lupa pt a fi concenctrata si bine delimitata). Dupa cum am spus si mai sus,ma gandeam ca sa fac actele din nou,de la 0 (oricum "actele" este doar o bucata de carton emisa de primarie,cu datele oferite de tine) iar rar-ul nu e necesar la cele inregistrate doar la primarie. Domnilor clovni,Cluj rider,dyonysos (am permis de 6 ani) si amendatu' ... circul e mai incolo ... -
Am un Piaggio Typhoon 50 cmc din 1995 (dupa cum sugereaza seria) pe care as vrea sa-l imbunatatesc si as dorii sa stiu de la proprietarii de modele promenite unele lucruri. In 2008 (aproximativ) mi s-a incins ambreiajul foarte tare si a crapat.Atunci vroiam sa-l schimb cu unul nou,dar recent m-am gandit ca mi-ar placea frana pe disc pe spate si motor racit pe apa (disponibile la motoarele Hi-Per 2 fabricate din 1998) astfel m-am decis sa il inlocuiesc cu un set motor + transmisie din fabrica de 125 cu racire pe apa si disc pe spate dar am unele intrebari,dupa cum urmeaza : - Are Hi-Per 2 racire pe apa si disc pe spate sau acestea sunt doar disponibile pe Hi-Per 2 Pro (asa a spus cineva intr-un comentariu aici ca doar varianta Pro le are) - Motorul cu bloc mare (big block) 125 este motor Hi-Per 2 sau exista si inainte de a aparea varianta aceasta de motor (fabricat de cand s-a lansat modelul in 1994) ? - Este roata de Piaggio Typhoon sau NRG de 125 (adica mai mare sia nume asa) care sa aiba balonaj si latime mare ca cele originale de 50 adica asa ? - Frana pe disc pe spate este actionata de cablu sau hidraulic? - Se poate reumple furca fata cu ulei (cred ca asta e problema,i s-a scurs,DE MULT) sau trebuie schimbata ? - Farul model acesta (poza 1 si 2) sunt (este acelasi far in ambele poze ?) standard pe modelele mai noi (dupa 2000) sau sunt cumparate separat ? Daca separat,stie cineva cum se numesc ? - Acele faruri sunt normale sau folosesc Xenon ? - Pot pune faruri xenon pe ele,mai ales daca schimb (banuiesc ca trebuie) incarcatorul (sau cum s-o numii) pentru noul motor de 125 ? - Unde sunt rolele la modelul de 125 ? La mine parca sunt in spate,in dreptul rotii,iar in articolul de sus mentioneaza ca locul s-a schimbat. - Ce role trebuie sa am ca sa prinda usor 90-100 km/h dar sa aiba demaraj ca si acum (inainte sa se strice,cu motor de 50 smucea de pe loc si cu 250 kg pe el,dar nu stiu ce greutate au rolele),dar viteza fiind acum de doar 80km/h maxim ? Se poate marii din viteza fara a pierde din demaraj ? Role de aceleasi greutati,au acelasi efect si pe motorul de 50 si pe cel de 125 ? - Asa este ? Mai sunt alte diferente ? Mi s-a spus (de catre un posesor de 125 pe forum strain) ca suportul pt motorul de 50 (poza 3) este diferit de 125 (poza 4). Inafara de diferenta de suport mai sunt si altele ? Acel suport e sudat in acelasi loc ca la 50 (Deci poate fi inlocuit) ? Cel de 125 e ca si cel de 50 si are ceva in plus sau e total diferit ? Asta ar fi tot.Mersi anticipat
-
George,ce e gresit e gresit.In plus,nu a votat nimeni primarul bozgor nu-ti bate capul,ci doar Romanii care NU au mers la vot au facut ca bozgorii care au mers sa aiba % mai mare.Oricum acest prmar trebuie si va fi inlocuit mult inainte de termen. Nu lasam nici tara nici orasul sa fie bozgorizat cu forta de astfel de imbecili. Si uite aici de ce eu prefer motocicletele vechi (inainte de anul 2000) fara electronica.Eu consider ca TOATE motocicletele ar trebui sa fie fara electronica si toate sistemele de ajutor sa fie mecanice sau deloc. Oricum au trecut aproximativ 120 ani de motociclism de la inventia juariei de lemn pana sa apara ABS-ul si chiar mai mult pana la aparitia controlului tractiunii. Daca nu e bun GS-ul,Bandit-ul,ER-5-ul stati pe tusa cu ele . In plus,faptul ca nu sunt ateliere (din nou,vorbim limba ROMÂNĂ , nu exista cuvantul "service") e rezultatul a doua probleme : - Anarhia in care OLIGARHIA BOLSEVICA DE OCUPATIE a dus acest SUPERB Regat si Popor al sau (in 68 ani de TINERE SUB OCUPATIE,SUPRIMARE,DISTRUGERE SI INDOCTRINARE) lasand societatea sa se destrame in jurul castei politice,atat vreme cat ei sunt cat se poate de privilegiati si protejati - Motocicletele sunt foarte putine,sunte demonizate tot timpul (ca multe alte lucruri,deaia poporul a laut-o razna din toate punctele de vedere) si nu a disparut inca imaginea aia de infractor pe care multi au avut-o in anii 60,deci multi se feresc sa se specializeze pe ele. Un alt efect al anarhiei de care vorbeam,e ca nu exista reglementari,deci veci cei mai cretini,inculti si de multe ori tigani construind casi si lucrand in ateliere. Toti tampitii care n-au terminat liceul,nu si-au luat bacalaureatul sau pur si simplu nu-i duce capul,se baga in ateliere. Asta e rezultatul ...
-
Ce e asta ? Noi trăim in România,vorbim limba ROMÂNĂ si se spune "daca nu SE potriveste" .Doar bozgorii sfidători care nu stiu llimba Română o batjocoresc in halul ăsta.
-
E viitorul moto electric?
topic a răspuns lui GeorGEBlaCKRidER în ziuavecheul Totul despre motocicletele electrice
Orice ai face STAI DEPARTE DE CHINEZARII.Si bicicletele electrice ne-chinezesti au mai mare autonomie si viteza. Pe aici pe langa mine tot vad,si stiam numele uneia in stil capra (si aia merge mai repede de 30) si unui scuter in stil normal. Am sa caut numele si am sa va dau,aceste alternative mult mai bune decat chinezariile. Intre timp,priviti ce poate face o masina formula student (Facute de studenti) straina, de care au facut si studentii Romani si vor participa la curse oficiale ale acestei categorii.Recordul de viteza pentru orice vehicul : 0-100 1.5 secunde.Cautati pe net despre a noastra. -
E viitorul moto electric?
topic a răspuns lui GeorGEBlaCKRidER în ziuavecheul Totul despre motocicletele electrice
Nu stiu pe unde te-ai uitat tu de sunt scumpe,dar eu stau in Satu Mare (unul dintre cele mai sarace resedinte de judet,sa nu mai vorbesc de orase) si am vazut multe scutere electrice,de la cele simple stil capra care au si pedale (nu stiu daca pentru mers,sau pentru incarcat in mers pentru prelungirea distantei) si in stil normal,deci tare scumpe nu sunt. In plus sunt SUPER.Nu tu acciza pe benzina,nu tu impozit,CUPLUL desi DEMARAJ SUPER si practic IMBATABIL de orice motor cu ardere interna (recordul pentru 0-100 a unei masini formula student,cam aceiasi greutate de de 1,57 secunde). Pe langa asta,e asa frumos sa nu ai zgomot si auzi doar "fluieratul" motorului in timp ce zbori. Eu ma duceam la autobuz si a venit un nene cam de 40-50 ani si a trecut pe langa mine la un colt de strada,si crede-ma,suna super si merge brici. In plus,am sa zic cum a zis prezentatorul documentarului in 3 parti "Planet Oil" sau Planeta Petrol-"O planeta dependenta" Profesorul Iain Stewart "Daca gazele de esepament ar putea fi facute sa fie Mov sau Rosii si oamenii ar realiza cat se polueaza zilnic,ar fugii spre vehiculele electrice". In plus,gandeste-te ca atunci cand stai,oriunde ai fi,NU CONSUMI NIMIC. Iar la scutere/biciclete electrice,distanta e mult mai lunga pentru ca ele sunt foarte usoare,asta daca nu esti tu greu si compensezi acea usurime. Cat despre incarcat,la masini se vorbeste ca dureaza 8-12 ore sa le incarci DE LA PRIZA NORMALA sau 3-4 ore de la incarcator pentru ca incarcatorul incarca cu intensitate mai mare,in acelasi timp. Autonomia si la majoritatea masinilor e de 100 km,deci cam 3 zile,in mers normal sau 2 daca mergi mult.Asta cu cativa lei (sub 10). Tot ti se par aiurea ? -
Ei bine,pana la urma cum e ? E abandonata sau lasata de vre-un habauc ?
-
Ajutor pentru motopolitist lovit grav in Constanta
topic a răspuns lui GeorGEBlaCKRidER în Nikolasul Accidente
Parca stiu Bentley-u da din cate stiu era GT in orice caz o sa ma uit .Ar fi interesant sa aflu si de mertan ca la cate ML betley Q7 etc sunt paici greu de gasit fara nr complet sau partial si o culoare/model a masinii .Eu n-am zis ca fac nimic doar ziceam ca ma uit dupa el , ar fi ciudat sa sti ca masina sta o provocat aproape moartea unui motopolitist