Sari la conținut

kebbius

Membru
  • Număr conținut

    24
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    bucuresti
  • Carnet moto din
    2007

kebbius's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. multumesc pentru pareri. moto are mai putin de 7000 km, deci bujiile nu cred ca au ceva. mai mult, la prima "cheie" a pornit imediat, banuiesc ca daca ar fi avut ceva bujiile ar fi trebuit sa faca probleme si la prima pornire. si eu tind sa cred ca e ceva legat de benzina. la aditivi nu ma bag ca nu stiu de care sa pun...oricum, daca e ceva stricat se schimba pe garantie. legat se sfatul ca pe perioada iernii se lasa cu rezervorul gol, eu stiam ca din contra, se face plinul ptr a evita condensul sau ceva de genul asta. stiu ca ultima data am folosit-o pe 14 noiembrie (pe 15 am ramas fara permis) si i-am pus petrom99, ca de obicei. nu cred ca se pune problema sa dau o tura pe vremea asta...e prea periculos. am hotarat sa o las asa si cand se incalzeste vremea o rezolv eu. mi-e teama ca daca o frec prea mult cu opriri si porniri se termina si bateria.
  2. salut. duminica am incercat sa pornesc moticicleta dupa o pauza de mai pine de 2 luni (este un k8 de 600), in ideea de a incarca putin bateria. motocicleta a stat intr-un garaz subteran neincalzit, dar unde temperatura nu a scazut niciodata sub 7-8 grade. toate bune si frumoase...a pornit impecabil, la prima cheie, ca si cum o oprisem cu o zi inainte...deci bateria e ok. dupa cca 30 de secunde i inceput sa dea rateuri si s-a oprit. am incercat de mai multe ori sa o repornesc, dar fara succes. electromotorul mergea, dar pur si simplu nu voia. dupa mai multe armari succesive ale pompei de benzina a luat-o din nou dar motorul mergea foarte prost, si dadea rateuri. cand acceleram usor se oprea si iar trebuia sa fac mai multe incercari pana pornea din nou. in cele din urma al lasat-o la relanti pana a ajuns la 100 grade (fara sa mai accelerez) si dupa aia am oprit-o. in tot acest timp, desi intr-adevar nu s-a mai oprit intempestiv motorul, tot mi se parea ca nu mergea cum trebuie. ce ar putea sa aiba? e clar ca nu e de la baterie si nici nu am ramas fara benzina ca am facut plinul inainte sa o pun la pastrare. ma gandesc ca poate s-a evaporat benzina de pe conductele de alimentare si din pompa/carburator (totusi nu cred ca astea noi au carburator)...
  3. felicitari. cel putin toba mi se pare incredibila. imi spui te rog de la cine e si daca au modele similare si pentru k8-ul de 600?
  4. ai uitat sa mentionezi...erai cu masina mea...
  5. intr-adevar, pustiul a fost super ok, cred ca eu eram mai terminat decat el. si-a aprins omu o tigara pe bordura; mi-a dat si mie una ca eu ramasesem fara si in conditiile alea chiar aveam nevoie. eu nu stiu cum as fi reactionat daca ma lovea pe mine un (cuvant urat) pe trecerea de pietoni. bine ca nu au existat consecinte mai grave. inca o data: VINA ESTE IN INTREGIME A MEA, fara nici un fel de discutii; si sunt convins ca meritam sa raman fara permis desi, la cata nevoie am de masina, numai eu stiu ce as fi facut... dar se pare ca cineva acolo sus ma iubeste.
  6. Eu eram cu gsx-rul si...sunt vinovat. S-a intamplat asa: veneam dinspre Mionesti spre Plaza si la circa 100 de metri de trecerea de pietoni am observat ca oprisera masini ca sa treaca pietonii. Am incetinit in ideea ca pana ajunga la trecere toti pietonii vor trece. Cand am ajuns f aproape de trecere, deja masinile incepusera sa plece; eu eram inca cu mana pe frana ca in caz de ceva sa pot opri. In momentul ala, un pusti de 20 si ceva de ani trece. nu am mai putus sa opresc. in momentul impactului cred ca aveam in jur de 15-20 la ora. cand l-am lovit am incercat sa-l prind sa nu cada (a fost instinctual), dar nu am reusit si nici motocicleta nu am mai putut sa o tin. eu n-am avut nimic iar motocicletadaune minore, aproape insesizabile. mai grav e ca pustiul nu se misca si mie mi s-au muiat instant picioarele. am crezut ca doamne fereste s-a lovit rau si o sa-l am pe constiinta. dupa circa doua minute de stat inconstient pe asfalt, cu mine deasupra, si-a revenit si l-am ajutat sa se aseze pe margine. doi oameni m-au ajutat sa ridic motocicleta ca bloca o banda. a venit si salvarea neasteptat de repede, l-au consultat si in afara de o julitura superficiala pe un omoplat nu a avut nimic; era evident inca in stare de soc, nici nu stia unde se afla. incet incet si-a revenit si chiar ne-am imprietenit putin; nu parea deloc suparat sau pus pe razbunari, desi era clar ca vina imi apartinuse in intregime. nu a vrut sa mearga la spital si nici la politie. politistii care au venit la fata locului mi-au zis sa merg la Udriste si sa dau o declaratie. eram convins ca voi ramane fara permis si eram pregatit sa imi asum vina, dar in afara de acea declaratie nu mi s-a facut proces verbal sau altceva. evident, dupa toti martorii de la fata locului eram motociclistul criminal si satanist care mergea cu 100 la ora. nu ma intelegeti gresit, sunt primul care isi recunoaste vina, dar in nici un caz nu aveam 100. pe de alta parte, banuiesc ca e normal ca martorii sa solidarizeze cu victima. ca invatatura de minte: atentie maxima la orice trecere de pietoni (de obicei chiar sunt foarte atent) ca niciodata nu se stie ce se poate intampla. am avut noroc ca viteza era mica, ca era un pieton tanar si viguros; daca era un batran cu sanatatea subreda sau o femeie gravida sau un copil mic...nici nu vreau sa ma gandesc...
  7. kebbius

    Gixxer 750 K8

    salut. sa o stapanesti cu placere, e superba. eu mi-am luat acum 2 luni un k8 de 600 (alb cu negru). poate facem un mic club al posesorilor de k8 . am o intrebare: unde vrei sa iti pui kit de xenon, ca ma bate si pe mine gandul? nu pierzi garantia pe partea electrica? cand am luat motocicleta dealerul mi-a zis ca daca vreau sa pun alarma pierd garantia; mi se pare putin cam absurd; dar baniesc ca ptr xenon situatia e similara. ce chestie. tocmai am observat ca esti din Focsani. si eu tot din Focsani sunt, dar stau in bucuresti.
  8. oau. felicitari. e superba. a mea are aceeasi culoare, doar ca e de 600.
  9. gata, am ridicat motocicleta. ce sa zic, este de vis, se manevreaza incredibil de usor, chiar si in trafic. am mers putin in afara orasului sa vad ce poate; din pacate datorita rodajului nu pot sa depasesc 8000 de ture pana la 1000 km si 12000 pana la 1600 km (si distractia abia atunci se intampla). vitezele se schimba cu un efort minim, desi am observat ca uneori nu prea vrea sa intre in 1 cand vreau sa plec de la semafor. imi place ca are tot felul de gadgeturi in computerul de bord, desi nu am reusit inca sa le dau de cap la toate. in max o sapt voi monta si crash paduri si poate un parbriz fumuriu, in rest cred ca o voi lasa stock. poate mai incolo o evacuare, dar momentan e ok cea stock.
  10. se pare ca se schimba nu stiu ce la serverul central de la eliberari permise si inmatriculari si afecteaza toata tara
  11. astea sunt primele poze cu motocicleta (n-am putut sa atasez decat 2)...facute cu telefonul. din pacate inca nu am reusit sa o iau ptr ca nu am numere provizorii. aseara am vazut la tv ca maine nu prea se lucreaza la udriste (nu le functioneaza sistemul IT) si posibil o sa mai dureze pana reusesc sa ies pe strada cu ea macar am apucat sa ma sui pe ea si sa o pornesc putin oricum nota 10 ptr dealerul de la care am luat-o. mi-a adus-o mai devreme decat se prefigurase. PS: bine ca ploua afara. --- Mesaj completat în 06 Apr 2008 15:32 ------------- astea sunt primele poze cu motocicleta...facute cu telefonul. din pacate inca nu am resuit sa o iau ca nu am numere provizorii. aseara am vazut la tv ca maine nu prea se lucreaza la udriste si posibil o sa mai dureze pana reusesc sa ies pe starada cu ea macar am apucat sa ma sui pe ea si sa o pornesc putin oricum nota 10 ptr dealerul de la care am luat-o. mi-a adus-o mai devreme decat se prefigurase. PS: bine ca ploua afara.
  12. ura...mi-a sosit k8 de 600. maine sau poimaine il ridic. dupa ce trece euforia o sa-i fac si niste poze.
  13. Intr-o saptamana imi vine in sfarsit un gsxr 600 k8. puteti sa imi recomandati o toba after market de calitate? nu ma intereseza plus de putere ci sa aiba mai degraba un sunet mai "serios". a nu se intelege ca vreau sa sparg geamurile cu decibelii. am ascultat un k7 stock si nu prea imi placea cum suna.
  14. salut. sper sa imi iau in curand un gsx-r 600 k7 sau k8. am inteles ca nu se mai fabrica k7, acum se mai vand doar cele de pe stoc, deci nu stiu daca sa die k7 sau k8...dif de pret intre ele este de vreo 800 de euro. m-am tot uital la imagini cu ambele si sincer, cel putin vizual, nu am reusit sa disting nici o dif intre ele. si caracteristicile tehnice par si ele identice. puteti sa imi spuneti si mie care sunt diferentele intre ele? as vrea sa stiu daca merita sa dau acei 800 de euro in plus sau pot sa ma multumesc cu un k7... poate diferentele sunt prea discrete ptr simtul meu de observatie...
×
×
  • Creează nouă...