Sari la conținut

MILLE

Membru
  • Număr conținut

    12
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://

Profil

  • Carnet moto din
    1993
  • Motocicleta
    Fazer 1000
  • Numar Moto
    B-08-FZS
  • Club
    Tanga Moteurs

Informații profil

  • Motociclete detinute
    Minsk, Jawa, Yamaha RD250, Suzuki GSX1100, Kawasaki Ninja 636

MILLE's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Mere, nu aveam intentia sa te trag de urechi, si nici macar nu imi trece prin cap asa ceva, ma bucur ca am si eu cu cine sa ma conversez, adica cu cineva care stie cate ceva despre mecanica si nu vorbeste din carti. Din pacate la treaba cu bataile sa stii ca mi-am luat teapa de multe ori, mai ales cand bataile sunt slabe sau se aud doar la anumite rotatii si mai ales la motoarele noi multicilindre, fiind foarte compacte poti sa te pacalesti foarte usor. Oricum parerea mea este ca un motor de generatie noua, adica dupa 1998 incoace, daca bate, mai bine il schimbi decat sa il repari, ele fiind foarte fiabile, iar daca a ajuns sa bata inseamna ca propietarul nu l-a intretinut corect si pe langa bataie sigur sunt uzuri grave si pe marea majoritate a componentelor.
  2. Mere, nu aveam intentia sa te trag de urechi, si nici macar nu imi trece prin cap asa ceva, ma bucur ca am si eu cu cine sa ma conversez, adica cu cineva care stie cate ceva despre mecanica si nu vorbeste din carti. Din pacate la treaba cu bataile sa stii ca mi-am luat teapa de multe ori, mai ales cand bataile sunt slabe sau se aud doar la anumite rotatii si mai ales la motoarele noi multicilindre, fiind foarte compacte poti sa te pacalesti foarte usor. Oricum parerea mea este ca un motor de generatie noua, adica dupa 1998 incoace, daca bate, mai bine il schimbi decat sa il repari, ele fiind foarte fiabile, iar daca a ajuns sa bata inseamna ca propietarul nu l-a intretinut corect si pe langa bataie sigur sunt uzuri grave si pe marea majoritate a componentelor.
  3. Mere, nu aveam intentia sa te trag de urechi, si nici macar nu imi trece prin cap asa ceva, ma bucur ca am si eu cu cine sa ma conversez, adica cu cineva care stie cate ceva despre mecanica si nu vorbeste din carti. Din pacate la treaba cu bataile sa stii ca mi-am luat teapa de multe ori, mai ales cand bataile sunt slabe sau se aud doar la anumite rotatii si mai ales la motoarele noi multicilindre, fiind foarte compacte poti sa te pacalesti foarte usor. Oricum parerea mea este ca un motor de generatie noua, adica dupa 1998 incoace, daca bate, mai bine il schimbi decat sa il repari, ele fiind foarte fiabile, iar daca a ajuns sa bata inseamna ca propietarul nu l-a intretinut corect si pe langa bataie sigur sunt uzuri grave si pe marea majoritate a componentelor.
  4. In primul rand, acest forum nu prea aduce clienti, pentru ca pe acest forum cam toti "se pricep" la reparat motorete =)) Am scris pe aici pentru ca am intrat de plictiseala, de obicei nu intru pe acest forum, mi se are pueril si fara rost, dar m-a deranjat acest topic si prostiile scrise pe el. In ceea ce priveste reparatiile moto, in afara de consumabile, la motociclete nu se pot tine piese pe stoc, pentru ca aproape in fiecare an se schimba modelul si ca atare se schimba si o parte din componente. Cand am spus ca e greu sa spui ce are doar dupa ce ai desfacut motorul, ma refeream strict la motor si pana nu masori si verifici, cilindrii, pistoane, segmenti, adica cam tot motorul nu poti sa stii ce are, poti doar sa ghicesti, dar poate nu ma pricep eu asa bine sau nu am ureche muzicala sa imi dau seama ce bate la un motor. =)) BTW, daca tot discutam pe aceasta tema, sa ne si prezentam: Daniel si am lucrat la Yamaha si United Motors in domeniul moto,iar de la United am diploma de mecanic pentru Aprilia, MV Agusta, Huqsvarna si Cagiva.
  5. Cand desfaci motorul e abia inceputul lucrarii, deci nu ai de unde sa stii cat dureaza si pentru ca nu stii cat dureaza si ce trebuie schimbat, nici pretul nu poti sa il faci. Si ma simt nevoit sa ma repet, cand repari motociclete stii cand o desfaci, nu stii si cand o faci la loc din cauza pieselor.
  6. Am ajuns din intamplare pe acest topic de cacao, observ ca unii dintre cei care posteaza aici abereaza si nici macar nu isi dau seama. Ce cautati voi, nu exista - Mecanicul perfect are 3 calitati : PRICEPUT, SERIOS, IEFTIN. Orice mecanic care are 2 din aceste calitati e un mecanic bun Nu ar fi mai bine MOKA, si sa va dea si niste flori ca ati venit la service? Dintre toti cei care au postat, are macar unul dintre voi un curs de mecanic moto facut pe undeva? Stiti cu ce sa mananca un service? Stiti cam ce implica sa sustii un service? Vad s-a plecat de la o divergenta intre Ama si Doru, iar Ama aka Bavareze, care se plictiseste foarte tare si a facut acest poll, nu prea are legatura ce s-a intamplat intre ei doi cu serviciile oferit de Doru, asa ca e mai bine sa le separam. Garajul de care se discuta atat de intens aici a inceput sa repare motorete cand eu sau Doru am vrut sa ajutam diversi prieteni, de fapt am inceput cu motoreta mea si a lui Doru, pe parcurs eu sau el am tot reparat unor cunoscuti motocicletele, din pasiune si evident si pentru bani, din pacate am constatat ca nu se poate trai din acest gen de afaceri, deci nu se putea pune problema sa imbunatatim conditiile de lucru. Motivele pentru care nu se poate trai, sa vedem, clientii nu platesc la timp, piesele nu vin in timp util, piesele sunt foarte scumpe deci costul reparatiei este foarte mare, ca atare nu prea poti sa ceri pe manopera cat face, daca din nefericire se intampla sa gresesti si sa strici o piesa, lucru care se poate intampla oricui, banii de pe manopera nu acopera nici macar pretul piesei respective. Motociletele care ajung in Romania din pacate sunt prost intretinute si prost utilizate, fiind si cele mai ieftine de pe piata, ca atare te apuci sa repari ceva si ajungi sa constati ca mai trebuie sa repari si multe alte lucruri pe langa, asta fiind si cazul cotetului pe care il are Ama. Nu contest ca uneori parem neseriosi si poate chiar suntem, dar din pacate noi, cei care reparam motociclete suntem prinsi la mijloc intre client si furnizorul de piese si accesorii, din pacate eu nu ma mai ocup de reparatii din lipsa de timp si Doru care a ramas singur a cam avut aceeasi problema. Va repet, din aceasta afacere nu prea se poate trai in conditiile acutale, si eu si el am facut treaba asta si stiu foarte bine. Toti aveti pretentia sa fiti tratati intr-un mod extraordinar si sa si vedeti ce se face la motocicleta, dar va intreb, la voi la scarbici daca sta cineva pe capul vostru va place? Nu prea cred, iar cand vine vorba de plata trebuie sa fie cat mai ieftin. Din pacate calitatea vine cu un pret, stiti ca pe afara ora de manopera depaseste cu destul de mult 20 euro? Sunteti dispusi sa platiti 20-30 euro ora de manopera? Nu cred, in plus care dintre voi isi ingrijeste motocicleta cum trebuie? Eu recunosc ca nu o fac. Stiti ca lichidul de frana, lichidul de racire si uleiul din furca se schimba la 2 ani? Stiti ca se verifica si regleaza jocul la supape la marea majoritate a motociletelor intre 12000 si 20000 de km? Ma rog discutia asta poate fi dezvoltata si dezbatuta foarte mult, dar eu zic sa incheiem aici, nu va convin serviciile oferite de Doru, asta e nu va obliga nimeni sa veniti, dar de la asta pana la discutiile cu dat foc si alte alea e cale lunga asa ca va rog sa va abtineti si sa dati pietre aia care nu ati gresit nici o data. Cu stima,
  7. 10 euro cu TVA inclus ora de manopera. Ce inseamna pt. tine chek-up?
  8. Acest tip de baterie se poate monta pe orice fel de moto. Este ultima generatie de baterii pt. auto-moto. Legat de R1 , la reprezentanta Yamaha este pe stoc bateria de R1 si costa 130EURO.
×
×
  • Creează nouă...