Sari la conținut

opelashu

INACTIV
  • Număr conținut

    43
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Netherlands
  • Carnet moto din
    2007
  • Motocicleta
    Yamaha Virago 535
  • Numar Moto
    Galben :)

opelashu's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. opelashu

    Yamaha VIRAGO ZONE

    multumesc de recomandari, o sa ma uit in jur sa vad ce e mai accesibil / convenabil... eu ma gandeam la vulcan 800b, dar o sa ma uit si de restul vreau ceva nu mare ca motor, ci mare pentru postura, ca sincer virago-ul e perfect pentru mine cand e vorba de putere, chiar si cu pasager, imi e asa draga...
  2. opelashu

    Yamaha VIRAGO ZONE

    salutare again, multa bafta in noul sezon ce vine. vreau sa va dau un link fain, legat de ergonomia motocicletei; l-am gasit tot cautand pe net, ca ma bate gandul sa va parasesc si sa trec la vulcanieni : http://cycle-ergo.com/ acum, nu stiu care sunt unghiurile ideale, dar e foarte util pentru cei mai "deosebiti"ca mine, de aproape 2 metri
  3. opelashu

    Yamaha VIRAGO ZONE

    sit-ul cu modificarea seilor e asta: http://www.diymotorcycleseat.com ce mi-a placut cel mai mult e ca explica "de ce" unele sunt mai confortabile si cum sa-ti modifici saua ca sa fie pentru tine confortabila. adica iti zice cam care ar fi solutiile pentru diferite probleme de c#r acum, legat de comenzile avansate, da, sunt prin tarile reci, mai exact amsterdam, dar mai vin si prin tara din cand in cand. e greu, ce-i drept, dar se poate si asa... si oricum mai degraba fac ceva custom la un strungar priceput decat sa dau o caciula de bani pe ceva ce nu ma ajuta cu adevarat, ca am vazut ca majoritatea comenzilor avansate sunt doar putin avansate, nu mai mult, cum vreau eu... daca are cineva ceva custom made in romania, poate din poze imi place si fac si eu una la fel... asta ma gandeam eu
  4. opelashu

    Yamaha VIRAGO ZONE

    Ma doare curu rau de tot pe motor dupa 30min, si picioarele deasemenea! Am gasit un site util despre cum sa-ti modifici saua sa fie mai confortabila, ca n-am bani sa cumpar alta aftermarket. Dar pana aici. Despre picioare, imi trebuie comenzi avansate. Dar au preturi exorbitante, si nu pricep de ce, pentru ca sunt doar niste amarate de fiare afurisite! N-am aparat de sudura si unelte, ca altfel mi le-as face eu exact cum vreau eu. Stiti pe cineva care poate face comenzi avansate (home made) pentru un Virago 535 din 93? Multumesc!
  5. opelashu

    Yamaha VIRAGO ZONE

    Ehee... poate, peste cativa ani, intr-o alta conjunctura Dar e de luat in considerare, de ce nu
  6. opelashu

    Yamaha VIRAGO ZONE

    Salutare tuturor, Prietena mea sta destul de inghesuita in spatele meu cand mergem impreuna, se simte ca la ginecolog Ce sa-i faci daca imi plac picioarele lungi Exista undeva un set, sau si-a facut cineva un set de prelungitoare home-made sa dea scaritele pasagerului mai jos, peste toba, pentru o pozitie mai relaxata a pasagerului? Am gasit la un moment dat pe internet ceva legat de asta, dar nu mai pot sa gasesc acum, si nici nu stiu cum sa incep... Multumesc, Razvan
  7. stau in amsterdam. mi-am luat in weekend un set de scule tubulare si pare promitator diseara am planificat schimbul de ulei. Mesaj completat A mers "ca uns" cu un set de tubulare, multumesc de sfat! Uleiul era negru si gros, parca era vopsea neagra, cred ca trebuia schimbat neaparat. filtrul de aer era curat, dar tot l-am schimbat cu unul nou. Mesaj completat Salutare! dupa cum spuneam schimbul de ulei a mers foarte usor. Din pacate imediat dupa ce am facus chimbul de uleia trebuit sa plec, si am lasat mobra sa stea pe cric aproape o luna. Cand m-am intors, am observat ca imi curge ulei pe la surubul de scurgere. Aveam o pata maricica de ulei sub motor, si o picatura care atarna chiar de surub. L-am strans tare cat am putut (desi nu e recomandat, stiu) si apoi l-am luat la o tura.. (vai ce diferenta, merge brici!) Vad inca ca tot mai pica, incet, dar sigur. Acum, intrebare: schimb surubul cu unul nou, sau mai trebuie si altceva sa fac? Nu mai stiu unde citisem despre ceva ce se infasoara peste surub, ca o banda de cauciuc, care sa sigileze mai bine surubul de blocul motor... suna cunoscut? Razvan
  8. salut! ok, acum inteleg. Ce e drept, in manual nu zice daca desfaci surubul sau piulitza aia, si nu eram sigur. Dar acum am inteles, multumesc de lamurire! O sa incerc cu o tubulara, sau cu o inelara, pentru ca am o cheie simpla de 17 dar scapa si se strica marginile piulitzei. Ce-i drept, mi-ar trebui si un stand sa pot sa vad calumea sub motor, nu sa ma intind pe jos, dar sper sa mearga si asa. Uite, am gasit poza in manual. Se vede ca e un surub, bagat intro piulita hexagonala. Eu am crezut ca surbul trebuie desfacut, si mai ales ca avea deja urme de uzura, am mers pe "cararea batatorita" Razvan
  9. Salutare! Am vrut in seara asta sa-mi schimb uleiul la motor si mi-am printat paginile din manual sa le am la indemana. Dar am observat o problema. Surubul de scurgere are floarea (in cruce) tocita, si imi scapa surubelnita daca incerc sa-l desfac. Am observat ca acest surub este bagat intr-o piulitza, cumva, care la randul ei intra in blocul motor. Intrebare: cum naiba sa desfac surubul ala? Si daca nu pot, se poate desface toata piulitza, cu tot cu surubul din interior? Cum? Ok,si mai ma gandeam la o chestie, ce-ar fi daca as scoate uleiul din motor prin suctiune, cu un furtun bagat pe gaura de sus, pe unde se toarna uleiul nou, in mod normal? Multumesc!
  10. hello! multumesc de sfaturi, si ati avut dreptate! bateria era. am verificat ieri voltajul bateriei si era de 12.6V. Ceea ce am inteles ca inseamna sub 20%, si chiar irecuperabil, adica chiar daca o reincarc tot o sa pice curand. Asa ca am cumparat alta baterie, noua. I-am pus acidul in bateria noua, si dupa 2 ore avea deja 12.6-12.7V, ceea ce inseamna cam 90-100%, deci am facut bine. Este enervant faptul ca liniile de coombustibil (furtunurile) trec chiar pe deasupra si sunt f incomode cand schimbi bateria. Mai ales, ca vad ca fostul proprietar a inlocuit furtunul de tur cu alt furtun mai gros si mai scurt (e si imbinat la un loc, ca s-a crapat), si asta imi face treaba si mai grea. A trebuit sa dau jos si rezervorul, ca sa am mai mult loc de manevra cu furtunul. Dar am reusit. Cu o trusa de la Ikea Dupa ce am pus bateria a pornit "la sfert", si e totul ok. Inca o data multumesc! Topic rezolvat!
  11. okay, multam de comentarii, o sa verific si o sa o inlocuiesc!
  12. salut! nu am alarma, si ieri tocmai am fost la plimbarica cu ea, si a mers fara probleme... o sa verific si sistemul de reincarcare, sa avd ce are, dar asta numai dupa ce reusesc sa o pornesc, nu? si o sa caut sa vad cum pot sa pornesc motorul prin impingere... poate va trebui sa o duc la service cumva, nu stiu, sper sa nu totusi...
  13. tinem pumnii, abia astept sa plec de la birou si sa ma duc acasa sa o iau la puricat... adevarul e ca porneste ea mai greu, nu la prima cheie, si la a doua sau a treia, si trebuie sa tin apasat cateva secunde bune (4-5 sec) ca sa inceapa sa porneasca, dar am crezut ca e din cauza temperaturii scazute. La mine in "zona" au fost 9 grade afara in timpul noptii, si poate poate e doar bateria. O sa pun update diseara legat cu voltajul. Nu am redresor, sunt vai de mama mea, n-am decat sculele din trusa de yamaha, ceea ce e cam penibil
  14. Salut, multam de reply ! Uite ce am gasit in manualul de service: 1 Starter motor does not rotate 1 Engine kill switch Off. 2 Fuse blown. Check fuse block (Chapter 8). 3 Battery voltage low. Check and recharge battery (Chapter 8). 4 Starter motor defective. Make sure the wiring to the starter is secure. Test starter relay (Chapter 8). If the relay is good, then the fault is in the wiring or motor. 5 Starter relay faulty. Check it according to the procedure in 6 Starter switch not contacting. The contacts could be wet, corroded or dirty. Disassemble and clean the switch (Chapter 8). 7 Wiring open or shorted. Check all wiring connections and harnesses to make sure that they are dry, tight and not corroded. Also check for broken or frayed wires that can cause a short to ground (see wiring diagram, Chapter 8). 8 Ignition switch defective. Check the switch according to the procedure in Chapter 8. Replace the switch with a new one if it is defective. 9 Engine kill switch defective. Check for wet, dirty or corroded contacts. Clean or replace the switch as necessary (Chapter 8). Am un multimetru digital, si o sa verific voltajul bateriei. Trebuie sa verific oare si Amperajul? Cam ce valori minime ar trebui sa am? Multumesc!
  15. Salutare, sunt proaspatul posesor al unei Yamaha Virago 535 din '93, are 53000km si ii lipseste ei ceva intretinere, dar totusi a mers bine pana acum (300km). Azi dimineata cand am vrut sa plec cu ea in schimb, nu a vrut deloc sa porneasca. Ce se intampla: pun cheia in contact, se aprinde becul de N (ca e la neutru), pun contactul de RUN, si apas pe butonul de START. De obicei se invarte un pic starterul si apoi porneste motorul, dar acum se pare ca doar haraie un pic, si apoi se opreste, si nu se mai aude decat un zgomot precum scapariciul de la aprinzatorul de aragaz (presupun ca e scanteia de la bujie....), dar nu se pune nimic mecanic in miscare... deasemenea am obs ca becul de Neutru isi pierde din intensitate concomitent cu tacanitul acela, deci presupun ca este intr-adevar scanteia de la bujie. Ce pot sa-i fac sa identific mai precis unde e problema, sau chiar sa o pot repara? Se poate porni motorul prin impingere? (in cazul in care ma lasa in mijlocul drumului). Daca da, cum sa procedez? Please help
×
×
  • Creează nouă...