Sari la conținut

Angrenaj

Membru
  • Număr conținut

    118
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    2003
  • Motocicleta
    FZ6 Fazer S2 k7
  • Numar Moto
    drept
  • Club
    me, myself and fzr

Informații profil

  • Interests
    it/auto/Moto/velo/sport :)

Vizitatori Recenți Profil

526 citiri profil

Angrenaj's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Salut Mihai, am avut niste zile foarte pline, nici macar n-am apucat sa te sun. si eu mi-am pus fazeru la vanzare de vreo luna, si mai am ceva de migalit/schimbat si la el. Vorbim pe PM sau mai bine te sun, cand putem sa ne vedem, imediat ce ma eliberez si stiu cand o sa am o fereastra mai mare pt. vizionare . Numai bine,
  2. Salut, Multumesc, o sa te sun sa vorbim.
  3. e la 805mm cica, eu am 1,70.
  4. Salut, Am facut acum vreo luna un ride test cu Tiger Sport (2014) la U.M. Pipera, dupa ce am vazut anuntul ca e disponibil la test, pe site-ul Motobikes.ro . Vroiam de anu trecut sa vad ce inseamna un Triple, cand n-am mai prins Tiger 800-le care a fost tot la ei. Mi-a placut mult motorul, si desi era deja echipat cu toba Arrow din fabrica, cel putin pana in 6-6500rpm nu riscai sa declansezi toate alarmele masinilor din jur. Un motor elastic, cuplu cat cuprinde, se tureaza usor, si suna foarte bine . Exemplarul de ride-test avea doar ~500km la bord, asa ca m-am abtinut sa trec de 6500rpm; dar nu cere foarte multe ture ca sa traga bine. Cuplu maxim de 104Nm e la 4600rpm . Problema mea cu Tiger 1050, pe langa o greutate relativ mare, a fost saua, la 830mm eram pe varfuri cu ambele picioare. Chiar i-am rugat in service sa mai regleze furca si amortizoru, dar nu am castigat prea multi mm. Exista si o sa joasa, ca optional, la 810mm, dar nu o aveau. Dupa ce am reusit sa plec de acolo, fara s-o scap pe-o parte (n-avea nici un fel de crash-bar), prima impresie puternica a fost ciclistica, se inclina foarte usor, si e o placere sa te joci cu ea, toate cele 235kg parca dispar imediat ce te-ai pus in miscare - merg pe un Fazer S2 de 4 ani, si comparatia o fac cu el, pe langa ciclistica, suspensiile Showa full reglabile sunt alta mare diferenta. Saua e moale, bine profilata, comfortabila, cu o textura aderenta, si frumos lucrata. Schimbatoru mi s-a parut foarte jos pozitionat, mi-a fost greu la inceput sa tin varful piciorului aplecat atat de mult, dar schimbarile se fac ok. Frana fata e puternica si dozabila, spatele insa nu prea se simte. Am mers si putin pe A3, si parbrizul stock imi cam da turbulente, la statura mea (1,7); daca ma aplec pe rezervor e ok. Consumul mediu general (0-560km) a fost de 7%, ceea ce pt. un motor inca in rodaj, si folosit la test, mi se pare f. ok. Mai am un termen de comparatie totusi, am facut dupa SMAEB un drive-test si cu Yamaha MT-09 (3L de 850cm3, 115CP, 88Nm, 183kg plin), dar este in alta categorie/target. » Post actualizat in 06 Aug 2014 14:17 Acuma, dupa mai mult studiu si documentare, incepe sa-mi placa si sa devin foarte interesat de un Sprint ST (2008+). Motorul e ~cam acelasi, greutatea e doar cu 5kg peste, dar saua e mai rezonabila, la 805mm. Pare un sport-touring complet, numai bun pt. drumuri lungi, dar se pare ca si cat se poate de agil pt. drumuri virajate. Din ce-am citit pe aici, se pare ca sunt vreo 3 ST-uri pe la noi si ceva mai multe Triumph-uri, si daca va mai intalniti pe undeva, sau ati vrea sa va mai intalniti curand, as fi recunoscator sa ma lasati unu dintre voi, macar sa vad cum stau pe saua unui ST.
  5. in vreo 9 ore (media 60km/h cu tot cu opriri) ar putea fi facut lejer traseul. deci intoarcerea ar fi cam inainte sa se intunece. nu stiu daca Bikers au deschis duminica la ora aia ... ar trebui sunat la ei/facuta o rezervare... tentant traseul, spre deosebire de azi (9gr), in Brasov maine va fi chiar ~cald~ (15gr)
  6. da, 3 motoare (XX, Transalp, FZ6) si 4 casti.
  7. sunt deja 2 motoare pana acum (XX-ul de mai sus, si inca un Transalp), si inca in dezbatare, un F3 sau C800. Posibil sa vin si eu, dar as ramane prin Veliko sambata, fara bucla pana in Kazanluk si inapoi.
  8. am platit o ora intreaga (30 ron). pt. toata ziua, platesti 150. am intrat, m-am dat, si dupa vreo ora a venit si tipul de la circuit. i-am zis cand am intrat, am completat un formular si cam asta a fost.
  9. s-a intamplat si ieri (toata ziua) si azi. eu am dat o fuga de la Rasnov, si m-am dat sambata dupa-masa, juma de ora non-stop, din prima; si atat, ca eram cam rupt si trebuia sa ma intorc. au fost multe motoare (si stradale si de circuit), iar circuitul e foarte fain. din ce am vorbit cu tipul de acolo, w/e viitor ar fi tot la fel, de dimineata (9-10), pana spre 7. Adica, cat timp e vremea buna si nu e vreo etapa de campionat, circuitul e dechis. Peste 2 w/e e etapa de Karting, deci atunci nu se poate intra.
  10. am fost in FYR in grup de 4 motoare (8 total), la sf. lui iulie, si am trecut granite, cred ca de vreo 12 ori (serbia, croatia, bosnia, muntenegru, bulgaria); de multe ori nici n-a fost nevoie sa ne dam castile jos, de vreo 2 ori au vazut ca suntem din RO si ne-au facut semn sa trecem, fara nici macar sa se uite la buletine. o singura data, din CR in SRB, au luat buletinele inauntru, au verificat ceva, si ni le-au dat inapoi. cam tot timpul amabili/bucurosi cand au vazut ca suntem din RO, chiar unii ne-au intrebat chestii de motoare. am avut si un sticker mare, tricolor, cu sigla grupului (fellow riders), lipit pe parbrize (mai putin eu, ca n-am mai apucat sa-l tai si sa-l lipesc). la multe din granite, insa, erau cozi de kilometrii intregi de masini, se statea cu orele sa treci cu masina (stiu de la un prieten, +4 ore ca sa treaca cu masina din SRB in CR). adevarul e ca la temperaturile de atunci (35-40gr C) era chiar culmea sa stam prea mult la granita, in echipament complet, cu motoarele incinse, etc. doar 2-3 parca, am avut pasapoarte, restul doar cu buletinul. acuma, nu strica sa ai un act de rezerva. de Albania, nu pot sa zic nimic, n-am trecut pe acolo. oricum, cred ca incepand de acu 2 saptamani, si probabil pana spre mijlocul lui septembrie, e probabil cea mai buna perioada. nu mai mori de cald, si fierbi in suc propriu, la 40gr. Dar, reversul e ca e posibil sa si ploua deja. noi n-am prins un strop de ploaie.
  11. mie mi-au zis (dupa o discutie despre vanzari/criza in ultimii ani) ca nu pot avea/justifica financiar un model de test, decat pt. 10+ exemplare vandute. sper sa existe totusi unul de test in vara. nu sunt sigur daca ei asigura si service-ul in garantie, dar devreme ce era listata cu 2 ani garantie, doar n-o sa ne ducem in HU/AT pt. asta.
  12. Eu am fost de curand in zona Borsa, MM venind dinspre Tg. Mures/Sighisoara/Brasov, si trecand prin Nasaud si pe langa Bistrita. In zona Bistrita sunt niste serpentine frumoase, la fel si inainte de ajunge in Borsa, pe unde sunt mai multe drumuri prin padure, foarte frumoase. Asfaltul nu prea exceleaza, sunt destule denivelari inainte de Borsa, marcaje de drum lipsa, sau nu se vad, situatie care se cam mentine mentin cel putin pana la Nasaud.. Am fost cu masina, si cam pe noapte, nu-mi amintesc prea multe detalii. Si eu vreau sa mai trec pe acolo cu motoru, la primavara.
  13. cineva amator de una scurta la Veliko sambata ? 16grade, giurgiu si veliko. plecat ~10AM, intors pe lumina.
×
×
  • Creează nouă...