Sari la conținut

cristi80

Super Membru
  • Număr conținut

    689
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Yahoo
    cristache_80@YAHOO.COM

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    galati
  • Carnet moto din
    1998
  • Motocicleta
    R1100gs

Informații profil

  • Motociclete detinute
    ij,minsk,dnepr,honda vf 750 magna, r1100gs

cristi80's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  • Dedicated Rare
  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Recent Badges

  1. presupun ca roata directoare este cea din spate, in schimb cred ca este o problema cu echilibrul la schimbarea directiei.
  2. cristi80

    Ij (izh)

    aripile,rezervorul si motorul spun ij56,mai putin cilindrul care spune p5.
  3. presupun, ca o modificare cu motor de r80 ar indeplini cerintele tale. totusi si mihai si aleko au renuntat la nipra-bmw.poate ne dau ei un feed-back.
  4. subscriu si eu pt. @lidi_moto nota 10+1
  5. cristi80

    ACCESORII HOME MADE

    am inteles,multumesc de raspuns si spor la treaba
  6. cristi80

    ACCESORII HOME MADE

    de curiozitate, la ce pret ar ajunge o masina CNC, facuta de tine, bineinteles.
  7. schimb casca nazy cu sea single de ij56
  8. cristi80

    Ij (izh)

    de unde ai luat banda?
  9. eu luasem de la thunderbikes din timisoara,la ce lungime si unghi(la fitting)vrei tu.fa o incercare
  10. eu am luat de la dany si nu s-a potrivit perfect dar daca te pricepi putin, e usor de modificat
  11. eu zic ca seaua si tobele se vor da primele,in caz de dezmembrare,bineinteles
  12. Daca cumva te hotarasti sa il dezmembrezi, ma ai client la cateva repere
  13. are cineva o flansa de admisie intre carburator si cilindru de planeta 5?
×
×
  • Creează nouă...