Sari la conținut

aplesa

Membru
  • Număr conținut

    140
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://
  • Yahoo
    adi_plesa@yahoo.com

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Tirgu Mures
  • Carnet moto din
    1993
  • Motocicleta
    Suzuki DR350S
  • Numar Moto
    MS 32 UNU

Vizitatori Recenți Profil

536 citiri profil

aplesa's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Corect. Aerul fals da simptomele astea. Verifica, constata si apoi rezolva problema. Repede ca trece vara
  2. aplesa

    nevoie de sfaturi

    Incearca pe langa sport sa strangi intre picioarele mobra si pe langa asta si un reglaj al ghidonului, mai pe spate sau in fata, cbhiar si pe inaltime.
  3. "La multi ani!" frumosi si sanatosi!!! ;)

  4. Nu ai masa la becul de frana sau filamentele din bec se ating. Verifica becul sau schimba-l. Pt bord, poate ca la fel ai probleme de contact, iar la viteza mare aerul misca ("trage")vreun fir si nu mai ai contact bun. Verifica.
  5. dimensiunile anvelopei pot fi influentate de si latimea jentii. Ele se pot inalta, latii sau totodata ingusta. Cel mai bine e sa fie folosita anvelopa avand marimea recomandata de producator. Alt aspect, folositi in off road cauciucuri dedicate pentru enduro, deoarece au grosime mai mare si mai multe invelisuri decat cele de motocross si rezista mult mai bine daca folosesti presiuni scazute in anvelopa, iar penele apar mult mai rar (pentru cei care nu folosesc mousse).
  6. aplesa

    Auto-moto-ring Tg Mures

    Incet, incet, dar tot se va realiza. Lucrarile sunt incepute deja de 2 luni, si cum permite vremea vor continua. Exista o propunere facuta, varianta care s-a mai imbunatatir pe parcurs. Vom vedea pe parcurs ce sa mai intampla. Partea proasta este terenul aflat in proprietatea C.J. Mures are o forma aiurea, iar circuitul s-a incercat sa fie adaptat la acest teren, de altfel si locatia in varful dealului a dus la cheltuieli suplimentare: drum acces, utilitati dar toate sper ca numai spre binele sporturilor cu motor. Drumul de acces este fostul drum unde urcau tancurile la poligon, aproximativ la jumatatea portiunii drepte dintre Cerghizel si Cerghi, pe partea dreapta, este un copac si la cca.5 m de drum un pod, perpendicular pe axul drumului judetean, se poate observa ca si drum de exploatatie agricola care duce in varful dealului, aproximativ 1,5 km. Propunere circuit.wmv
  7. Normal e NGK DPR9EA, dar in sezonul rece foloseste NGK DPR8EA
  8. Fiind motor de motocross, mai bine opteaza pentru 13/50. Parerea mea!
  9. aplesa

    Suzuki Dr 350 S

    Sa pui exact totul inapoi in ordinea in care le-ai desfacut!!!! Picuratul se opreste daca reglezi nivelul din carburator, respectiv sa il micsorezi. Spor la munca
  10. Lasand pe dinafara omologarea, oare chiar ar incerca cineva sa mearga cu asa ceva pe drum public, mai ales pe asfalt? Aluneca mai tare cuiele pe asfalt decat cauciucul simplu pe gheata. Deci, mai bine nu incercati
  11. aplesa

    Suzuki Dr 350 S

    Pacat ca s-a intamplat asa. Ar mai fi varianta sa gauresti si sa bucsezi gaura dar trebuie MESERIAS. Greu de gasit in ziua de azi. Cred ca mai bine iesi cu un corp de carburator. Poate gasesti la vreun motor mai mare care are 2 buc sau 4 legate in paralel si poti adapta corpul. Altfel difera destul de mult componentele din ele.
  12. aplesa

    Suzuki Dr 350 S

    Mai bine mai fa incercari ca tot se poate scoate surubul afara. Sunt tot felul de scule, exemplu tarod pe stg dedicat pt scos suruburi. Sau cauta un tehnician dentar si cu freza sa itzi constuiasca un canal nou pt a putea folosi surubelnita din nou, sau gaureste-l pe vreo 5 mm si introdu o cheie torx in el, fortat. Cred ca vei iesi mai ieftin asa decat sa iei un carburator. Spor la munca!!!
  13. aplesa

    Suzuki Dr 350 S

    :ok: Asa sa faci ca zice bine.
  14. strangi cu simt, nu trebuie cheie dinamometrica
  15. aplesa

    Suzuki Dr 350 S

    Se pot repara la ateliere specializate, in caz ca uzura nu este prea mare sau rupte/crapate
×
×
  • Creează nouă...