Sari la conținut

coolmosu

Membru
  • Număr conținut

    56
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    BUC
  • Carnet moto din
    2007
  • Motocicleta
    CBR F4i
  • Numar Moto
    B 323 MSU

Informații profil

  • Motociclete detinute
    GSXR 600 K1

coolmosu's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. de 100 mm incap.. de 115 nu... la f4i desi ai impresia ca e spatiu cacalau in far, geamul e inclinat si alea de 115 ating in partea de sus... nu stiu din ce au lupa chinezariile de pe mercador, nu am modelul ala pe moto,... am ceva asemanator iar lupa e tot din sticla..
  2. ma refeream la dimensiuni.. my friend... nu vand nimic eu, stai linistit... de aia am si zis IN GENUL ala... chinezarii mai rasarite de 500 am incercat si eu..dar am avut surpriza sa nu-mi incapa in far....si m-am chacat cu brio si pe alea... P.S. Sa n-ai impresia ca cele de pe rd-xenon la 260-280 ron 2 bucati , sunt vreo "solutie performanta" si ieftina... sunt tot niste chinezarii mizerabile , la fel ca si cele din link-ul meu. Doar ca alea recomandate de tine NU INCAP in far. Niste proiectoare cu lupa de calitate nu gasesti sub 1000 RON...
  3. Se pot monta proiectoare cu lupa bi-xenon... Mi-am pus eu anul trecut pe f4i-ul meu. Doar becuri bi-xenon nu poti sa pui, pt ca oglizile din far sunt diferite. Daca te hotarasti sa ai grija sa-ti iei 2 kituri de lupa pt far moto, sunt ceva mai scurte. Kiturile auto de 115 mm lungime nu au loc in far. ceva de genul asta iti trebuie.. http://mercador.ro/oferta/kit-lupe-xenon-moto-IDpyCE.html
  4. verifica nivelul de ulei . daca e cu mult peste maxim, acolo e benzina ta e posibil sa se fi spart membrana regulatorului de presiune de pe rampa de injectie si atunci cilindrii 2 si 3 sunt inundati de benzina , iar de acolo benzina ajunge in ulei . in cazul asta motorul o sa iti functioneze neregulat , doar in 2 pistoane ( 1 si 4 ) .
  5. pe la pompa de apa sau daca e arsa garnitura de chiulasa
  6. excesul se duce in vasul de expansiune, iar cand se umple vasul, arunca lichidul afara pe la furtunul de supraplin. tind sa cred in continuare ca problema este la supapa capapacului de la radiator. daca era de la termostat, termocupla sau orice altceva, ar fi trebuit sa creasca destul de mult temperatura lichidului inainte sa il arunce afara, si asta s-ar fi vazut pe indicatorul de temperatura din bord. allexx_2 spune ca acul de la temperatura ajunge la jumate, deci la temperatura normala de functionare.
  7. verifica supapa capacului de radiator . mai exact garnitura cauciuc a supapei . daca nu iti etanseaza cum trebuie , in momentul in care iti creste temperatura si se creeaza presiune in instalatie , iti arunca lichidul de racire afara. am avut aceeasi problema la un gsxr si s-a rezolvat cu inlocuirea garniturii.
  8. ÂŞmirghel cu granulatie 2000 apoi polish pt a-i reda luciul
  9. supapa de siguranta a capacului de radiator este problema mai mult ca sigur . Nu mai etanseaza bine iar cand iti creste presiunea in instalatie da apa afara prin vasul de expansiune.Am avut aceeasi problema si s-a rezolvat cu inlocuirea capacului.
  10. tot gsxr 600 am si eu si la fel face si a mea
×
×
  • Creează nouă...