Sari la conținut

CosmoD

INACTIV
  • Număr conținut

    12
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Ploiesti
  • Carnet moto din
    2007
  • Motocicleta
    GSX 600 R
  • Numar Moto
    aha..vezi sa nu...

CosmoD's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Da nea gogule...Cursa mese, "peisage" misto, oameni plini de voie buna si de dorinta de calarie.Esti tu dezamagitor da faci si lucruri bune. Cat despre plecarea dupa Valea Doftanei : vinovat!!!Da asa ma incerca o durere in dovleac ca nu mai faceam diferenta intre drum si gard.Data viitoare promit sa ma prezint fresh!
  2. Am vazut ce s-a mai scris in ultima vreme:unii au pareri asemanatoare cu a mea, altii din contra.Da am o intrebare:baietii care dau sfaturi sunt considerati "experimentati" dupa statusul de la profil (avansat sau expert sau mai stiu io ce cu peste 1000 de posturi la activ) sau dupa poza pe circuit care probabil ca este, probabil ca nu este a lor?Nu de alta da dc exista cineva "profi" cu adevarat pe aici l-as ruga sa mi lase si mie un id de mess sau un nr de tel, orice.Sincer m as baga la un curs de pilotaj pe circuit da cu unu mai cerebral ca sunt io dus cu tavanu' destul...cel putin imi dau seama ca ma risc cam prea mult...am incercat cu niste carti de pilotaj si tinuta de drum da e cam greu sa pui in practica teoria de unu singur. Nu ca nu ma descurc(chiar binisor as putea adauga), da cred ca mai sunt multe de invatat si intr o viitoare situatie cu adevarat "LIMITA" ar fi bine sa cunosc cat mai multe metode de iesire.. Merci dinainte si drum uscat.
  3. Mmmm....revin dupa 1500 km facuti intr-o luna pe gixxerul meu si va rog sa ma lasati sa adaug : -dupa primele 2 sapt am mers cu 240 kmh.(asta vizavi de vehementa mea pe care o gasiti cu 2 pagini in urma de "a tine capu pe umeri si a nu baga mana in gaz"). -nu dau nr. celor care mi-au taiat calea si pentru care a trebuit de fiecare data sa descopar noile limite de franare ale motorului. (desi as fi bagat mana in foc ca le stapanesc).Sa le de Dumnezeu sanatate proiectantilor si inginerilor de la Suzuki.... -am citit in unele articole si este adevarat:ASTA E CEA MAI PERICULOASA PERIOADA PE UN MOTOR(mai ales pe SS).Capeti un pic de incredere, crezi ca esti zmeu si dupa cateva mii de km ii dai gaz....si cand colo...nu prea mai esti!!! -NU faceti prostia sa luati pasager pana nu mai imbatraniti un pic ....am facut-o io, m-am descurcat cu chiu cu vai dar comportamentul motorului se schimba radical, si printr-un miracol am scapat si io si el din vreo 2-3 situatii(tot franele saracele m-au scos ca mergeam cam turbo). Cam atat...(de parca n-ar fi de ajuns).Ceea ce am spus mai sus este total valabil pentru mine, dar suspectez ca multi incepatori pe SS or sa se loveasca de aceleasi probleme si totul dintro singura cauza : incredere exgerata, reactie intarziata!!!!Pentru cine doreste, cine mai pofteste, poate sa ia in considerare...cine nu...PAI SA NU IA!!!! PS: Pe zi ce trece ii dau dreptate tot mai mult lui Silenti.Ceea ce a zis e putin mai mult adevarat decat am zis in ultimul post ca este...Poate data viitoare va ii dau si mai multa dreptate, cine stie?
  4. Am schimbat la GSXR600 din 98 filtrul de aer(al lui din fabrica) si bujiile(niste NGK sport) cu filtru KN si bujii NGK IX(amandoua cu codul recomandat de producator) si guess what...mi se pare ca s-a schimbat smecheria...am motoru de putin timp si ori ca m-am mai obisnuit io un pic mai mult cu el, ori ca s-a bulit ceva....NU MAI TRAGE ca inainte si nu ma refer aici la viteze maxime ca oricum nu m-am dus cat poate ci la zvacu ala in treapta superioara(5 sau 6) de la 50-60 kmh pana pe la 150 kmh;bujiile nu le-am verificat pentru ca erau exact modelu prescris)...sau mai trebe ceva reglat.Desi e vechi motoru are putini km(vreo 11000) si mergea super cu bujiile si filtru vechi.Sa-mi spuna si mie cineva ce mai poate fi.....Merci "dinainte"...
  5. Super tare topicu!!!Mi-am luat un gsxr600 din 98 acum 2 sapt.Stiam de la inceput ca e cam mult pt mine(primu moto) asa ca l-am luat incetisor(si inca il mai tin asa...).Partea cu experienta pe auto este foarte adevarata.Te ajuta f mult sa anticipezi cum vor reactiona conservarii de langa tine, greseli peste care ai dat pe 4 roti si poate le-ai facut!!!!!(normal ca si io da pana acu fara incidente).SS este intradevar un stil aparte.Tre sa tii capu pe umeri bine de tot si sa nu te lasi influentat de nimeni sa-i dai gaz sau sa te apleci peste puterile tale. Silenti...dupa cum vezi io nu prea am inteles sfatu tau...sau am ajuns prea tarziu la el...da treaba cu franatu pe fata e PRIMU LUCRU DE INVATAT!!! Oricum apreciez intentia de a atentiona paplicii de 18 ani cu taticu director care iau bacu si se trezesc in 2 sapt cu R1 in curte...La mine nu e chiar asa.Am permis de 1 an...m-am mai dat din cand in cand pe motoare mai mici, Gixxerul asta mi-l doresc din prima zi de cand am inceput "calaritu"...am muncit un pic pt el si chiar nu vreau sa-mi bat joc si sa transform o placere intr-o catastrofa.Cred ca sunt destul de matur ca sa adaug la aia 200 000 km pe 4 roti fara belele, cateva zeci de mii pe 2 tot asa.In rest...SPER sa mearga bine si sa nu regret alegerea facuta.Saluti....si sa auzim de bine...
  6. Mai nenica io's incepator da 1 an numai asta am facut(adica de cand mi-am luat permisu caut motor) si de curand am luat un gsxr 600 din 98(SUPER!!! ).Sa revenim si sa-ti zic ce-i cu K-urile.. Din cate am citit si auzit suzuki a introdus prin 95-96(nu f sigur) sistemu SRAD(Suzuki Ram Air Direct) care actioneaza dc vrei ca o turbina mecanica la viteze mari(galeriile de aer isi micsoreaza diametru pe masura ce ajung la admisie la motor si implicit creste presiunea cu care se hraneste "al mic").E...pana in 2000(inclusiv) s-au numit SRAD.Din 2000 acelasi sistem se numeste K(K4 de ex pt 2004, K5 pt 2005 etc).Cam asta-i singura diferenta pe care am observat-o io.Cred ca am lamurit asa ca Enjoy the ride!!Be safe!!!
  7. Primiti cu gixxeru?Am un Suzuki GSXR 600 din '98.E super motoru.10500 km si arata si merge foarte bine...poate io mai trebuie sa mai invat sa ma dau da el isi face datoria.Sunt super incantat de el si am vz topicu asta, la care vreau sa ma lipesc si eu Scuze pt poze dar sunt singurele pana acum.Nu mi-a dat prin cap cand eram langa el sa-i mai fac si poze. ca vroiam doar sa ma dau.Salut si drum uscat!
  8. Vad...da asa se intampla cand lasi calc logat si vin unii sa dea si ei cu batu-n balta...Aia ie....Sorry,promit sa fiu mai atent pe viitor!
  9. Pai asta e oricum bine ca nu ai prb cu pol.Uita-te in manual la clasele de serii si pe motor la seria ta(seria motorului nu asasiului).Dupa aia dc intri pe net sigur gasesti puterea conform seriei si nu are cum sa fie gresita...
×
×
  • Creează nouă...