Sari la conținut

REA

Membra
  • Număr conținut

    97
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://

Profil

  • Sex
    Female
  • Locatie
    BRASOV
  • Carnet moto din
    2006
  • Motocicleta
    KTM 200 EXC
  • Numar Moto
    BV99REA
  • Club
    VECTRA RACING TEAM

Informații profil

  • Motociclete detinute
    Yamaha DT 80 Suzuki TS 250 Honda CRF 250R Yamaha WR 250F Honda CRF 250X, KTM 125 EXC Six Days, KTM 200 EXC

REA's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Mda,ai dreptate. Eu am afirmat direct concluzia:daca dunga verde inseamna cauciuc moale,rezulta ca dunga verde este ideal pt sol tare/pietros/radacinos. Corect? @Alex_450EXC Dunga verde = cauciuc moale Dunga galbena = cauciuc intermediar Dunga rosie = cauciuc tare
  2. Dungile acelea au rolul de a specifica pt ce fel de sol/teren (tare,uscat,noroi,piatra,etc) este cauciucul respectiv. Andrea
  3. Nu are. 200-le are electric starter incepand din 2013.
  4. Vor fi mai moi suspensiile,dar asta nu te va ajuta foarte mult. Pt enduro ai nevoie de cuplu,ceea ce nu vei gasi la un cross decat daca ii schimbi cutia de viteze,ceea ce costa mai mult decat merita. Been there,done that. Am trecut si eu prin faza motor de cross incercat facut de enduro,si chiar la un CRF 250 R. Nicio setare nu te va ajuta destul. Daca stapanesti cat de cat un CRF de 250,parerea mea personala este s-o vinzi si sa sa iti iei un KTM 125 EXC 2 t. O sa ai o revelatie. Repet,been there,done that. Bafta, Andrea
  5. @zigzag Aia cu impinsul la vaca era sub forma de gluma. @Stulewa Stimate Jumba,ia nu te mai impiedica tu atat,ca te impiedici degeaba si poate obosesti sa te tot ridici!
  6. @zigzag Mda..dar vazand pozele pe unde umblati cu vacile,nu este exclus sa faceti fata si la traseul din weekend. Dar asta este o parere personala,sa confirme sau sa infirme Jumba ori Macacu,caci nu am chef ca sambata sa mi se puna in carca vreo vaca cu dedicatia: "ia cucoana si impinge tu la ea,ca pe forum erai cu gura mare ca e accesibil traseul si pt noi!"
  7. /index.php?/topic/683595-october-fest-enduro-12-14-octombrie-2012/ Asta aveti de facut/vazut la Parau.
  8. REA

    Vrea si EA enduro

    Nu sunt detinatoare nici de CR nici de YZ,dar parerea mea este sa uiti de cross in 2 timpi. De fapt,sa excluzi varianta oricarui cross. Daca scapa mana in gaz este posibil sa nu mai vrea sa auda de motor. Nu am sa ma repet,gasesti cateva pareri personale aici,poate ajuta la ceva. /index.php?/topic/669004-ce-sa-caut/page__st__10 Andrea
  9. Vorba aia de fapt e asa: "Honda-i Honda...tocmai de aceea mi-am luat Yamaha!" Bafta la achizitie.
  10. REA

    Next level

    No bineee...acum te-ai suparat. Nu asta a fost intentia mea. Ideea era alta,si anume ca te-ai atacat cand un alt user te-a contrazis sublim,si l-ai si trimis sa "faca off",cand puteai foarte simplu sa vii cu argumente care sa iti sustina parerea. Nu ma intelege gresit,nu sunt Gigi Contra,dar in momentul in care dai sfaturi la unii mai nepriceputi in domeniu, asigura-te ca prin ceea ce ai tastat nu induci lumea in eroare.Sau precizeaza-parerea mea. Daca promiti ca nu te mai superi si nu ma trimiti si pe mine la un loc cu colegul Mark,iata niste contraargumente vis-a-vis de ce ai scris cu cateva post-uri mai sus. "kawa,yz,drz,crf-r usoare,suspensii rigide,450 bun si la hard,daca nu esti la inceput.250 (1,2 ani)indicat pana prinzi miscarea de la nivelul 2.." -In tara asta exista maxim 10 piloti care sa poata duce un 450 ENDURO,la adevarata lui valoare,mai ales in conditii hard.Daca tu sustii ca un 450 CROSS e ok pentru asa ceva,inseamna ca cel putin una dintre notiunile de mai jos nu o cunosti. Bifeaza tu varianta corecta ca eu nu vreau sa te jignesc dandu-mi cu parerea: 1.hard enduro; 2.motor 450 cross "exc,crf-x,wr(dr-in ultima instanta) putin mai grele,cu "buton magic" suspensiile mai moi(nu foarte)(cele mai ok sunt de pe exc).mai bune pentru endureala .aceeasi pledoarie ptr 450/250" -Ai uitat sa scrii ca la 450 schimbi ambreiajul foarte des, deoarece daca nu esti vreun Ervin Kovacs sau Paul Fratila, il duci patinat pe orice portiune mai tehnica,ca daca i-ai dat drumul la maneta de ambreiaj te duce drapel motorul. Puterea mare al motorului nu te ajuta intotdeauna,aceasta poate sa fie si un minus. "2t-alta mancare de peste:f usor 95-100kg,mai greu de controlat din cauza powerValv-(ktm si husa)insa consumul aproape dublat fata de 4t+uleiul aferent.Neaparat rezervor marit sau sticle dupa tine." Nu sunt de acord. In primul rand,motorul il controlezi din gaz,la 2 T foarte mult din ambreiaj,dar in niciun caz powervalve-ul nu are legatura cu cat de controlabila este o motocicleta. Acesta are rolul de a se deschide la turatii mari,astfel dand un plus de putere prin marirea sectiunii de evacuare.2 T este intr-adevar mai nervos,dar nu pt ca are powervalve,ci pt ca avand mai putine componente in miscare,comprima cei 4 pasi de lucru al motorului in 2 pasi,si anume admisia facandu-se in acelasi timp cu compresia si explozia cu evacuarea,de aici rezulta o putere sporita al motorului,data instant. In al doilea rand,da,2 timpi consuma mai mult decat 4 timpi,dar totusi,sa nu exageram cu cifre gen "aproape dublu".Eu in ritm de concurs,cu un EXC de 125 bag benzina la aceleasi puncte de realimentare la care baga colegii cu 4 T,nu am niciun punct de realimentare in plus,nu car sticle cu benzina dupa mine,am rezervorul stock,si totusi nu raman fara benzina. Si asta in conditiile in care motorul fiind mic,il duc in ture destul de mari. "Husgvarna am avut-o mai demult:mai moale la gaz,grea,dar foarte fiabila." Conteaza foarte mult si ce an,model,cmc.Eu am avut ocazia sa ma dau la un concurs pe o Husqvarna TE 250 din 2010,pe injectie. Bomba motorul,dar pana la sfarsitul zilei l-am impachetat. Deci motorul nu a fost lesinat,dar nici fiabil.A se nota ca nu m-am dat decat vreo 120 de km cu el. Nu stiu in timp cat rezista,dar comparandu-l cu alte motoare pe care le-am avut,la simple bufe gen "poseta" eu nu mi-as asuma credit pt el. "HusaBerg:modelul FE anii 2006-2008 sunt cele mai usoare din clasa lor(109)ciclistica si suspensii excelente,pornire usoara in orice conditii,fiabilitate maxima(un sezon plin fara probleme)" Modelul acesta are intre 114-117 kg la gol. Pe pariu. Parerea mea: Cand vine vorba de "next level",consider ca se subantelege 2 T (KTM,bineinteles) . Vrei mai mult,mai greu,mai tehnic,dar folosind aceeasi cantitate de energie pe care o foloseai cu 4 timpi la mai putin,mai usor,mai enduro. Acestea sunt parerile si impresiile mele,traite si nu doar auzite sau vazute. Si nu te mai supara ca "ne" place sa radem...asa suntem noi,mai veseli de fel. Sarbatori Fericite! Andrea Soso,nu mai fi rau ca se supara Mosu' si nu iti mai aduce "Butonul Magic". Sarbatori Fericite.
  11. Pentru cei care vor sa transmita personal urarile de bine echipajului Vectra Racing format din Marcel Butuza si Mani -piloti si cei doi care le vor asigura asistenta tehnica -Liviu Butuza si Romeo Duicu,acestia decoleaza marti,27 decembrie la ora 18:30,de pe aeroportul Otopeni.
  12. REA

    Next level

    Respect! Replay-ul tau nu avea nicio valoare fara introducerea de "F...Off". Mai ales ca este pentru o persoana care saracul habar nu are de motociclit,motoare,etc. E un simplu brutar,iar in timpul liber ia lectii de balet,asa ca nu il mai baga in seama. Fii rau,nu ii lasa sa te contrazica,si cand mai ai timp,mai povesteste-ne din experientele tale despre Husa aceea usoara si fiabiala,ca ne place sa ne radem citindu-te.
  13. Sfatul meu este este o iei in sistem crescendo,adica sa incepi pe un motor mic,pentru ca baza sa o inveti corect pe un motor care cere sa fie comandat,nu pe ceva de cmc multi,unde poate te ajuta puterea efectiva a motorului,dar tehnic sa nu inveti nimic. Un 250 in 4 T poate parea alegerea perfecta, dar din proprie experienta iti spun ca pe langa plusuri (pornire la buton,cuplu mare), 4 T poate fi o pacoste din cauza greutatii. La inceput este foarte normal sa cazi destul de des,si crede-ma ca dupa cateva ridicari te oboseste foarte tare. Fata o are foarte grea,pe portiunile mai tehnice te rupe de maini,iti obosesc antebratele si nu mai esti in stare sa comanzi motocicleta. Un KTM 125 EXC ar fi perfect pentru tine. Motorul este usor,porneste usor,este foarte manevrabil,iar daca ai setarile corecte in carburator si raport bun la pinioane,poti sa il duci si la ture joase,aproape balbait,ca pe un 4 T. Este motorul ideal pentru a invata tehnica,pentru a invata sa comanzi un motor din ambreiaj. Eu de 2 ani ma dau pe acest model de motocicleta,am facut mii de kilometri in regim de cursa cu ea,si nu m-a lasat balta niciodata. De abia anul acesta,la un concurs destul de greu,am simtit nevoia ca as avea nevoie de mai mult power. Deci stai linistita,ca nu o sa te plictisesti in cateva luni de ea. In ceea ce priveste discutia colegilor motociclisti despre costurile aferente fiecarei marci de motociclete,parerile sunt impartite,fireste,dar din punctul meu de vedere fiabilitate motorului este direct proportionala cu grija pe care i-o porti. Intretine-ti bine motorul si o sa vezi ca este fiabil,indiferent ca e KTM,Yamaha,sau Honda. Iti doresc bafta la alegerea motorului. Andrea
×
×
  • Creează nouă...