Sari la conținut

najnaj

Membru
  • Număr conținut

    296
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://

Profil

  • Sex
    Male
  • Permis moto din
    2005
  • Numar moto
    una singura
  • Club
    -

Vizitatori Recenți Profil

603 citiri profil

najnaj's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. este normal ca atunci cand motorul este rece sa pornesti cu socul. daca fostul proprietar a spus ca ar trebui schimbat uleiul atunci schimba-l ca nu poti sti de cand il are si cum a mers cu motorul.
  2. /index.php?/topic/663049-gpz500s-din-93-vand-sau-dezmembrez/page__p__2864175#entry2864175
  3. @salutare am nevoie de un mic ajutor, imi poate masura cineva distanta intre jambe? vreau sa pun furca de gpz pe un er-5@ in cazul asta iti trebuie si sistemul de franare
  4. care si-a mai luat cauciucuri in ultima vreme? vreau sa stiu de pe unde si la ce pret (ma intereseaza alea pe 16)
  5. agitatie mare aici pe modele dar din ce am inteles omu vrea de fapt niste pareri asupra unor motociclete gasite de el in anunturi...ar vrea un sfat sa nu isi ia teapa nicidecum ce model ii mai bun si mai tare si mai.... parerea mea
  6. sfintia sa...muc cel mic. n'am nimic cu doamne doamne si credinta oamenilor...dar reprezentantii de jos ai lu' al de sus sunt doar slujbasi (la stat)(paranteza la paranteza: sunt unii asa de jegosi ca iti spun in fata ca nu iti baga mortul in groapa daca nu le dai banul pe care il vor ei). mai "sfanta" e o sfintire a motorului cu ulei la timp, benzina buna si a motociclistului cu un dram de atentie in plus... parerea mea
  7. un radiator pentru modelul dinainte de 1994 stie careva pe unde gasesc?
  8. daca e pe banii vostri atunci asta e cel mai bun si ieftin loc din ce am gasit eu in timp de aproape 2 ani electrexworld.co.uk spor la reparatii
  9. corect. dar iti dai seama ca nici el nu o sa vina cu ea fara roti! si ai putea sa o pui ca pe o bicicleta cu ghidonul pe pamant numa bine
  10. omul le vrea imprumut doar pentru o zi nu pentru o viata de apreciat gestul tau, mai rarut oameni asa saritori
  11. intradevar e mai simplu. totusi o verificare ochiometrica nu ar strica. exista posibilitatea sa fie sarita de exemplu doar o bucata mica din magnet( tinand cont totusi de vechimea motorului ) si aia sa antreneze alte dezastre prin zona. (ca o masura preventiva). la mine erau dusi 2 magneti insa se observa ca unu a dus si la distrugerea celuilalt iar bucatile rupte au stricat si bobinajul si s-au si imprastiat prin zona
  12. sa stii ca mari zgomote nu se aud cand se duc magnetii. aceeasi problema am avut-o si eu ( si inca o mai am, cu sprijinul unei firme "serioase" din iasi care tot o repara de mai bine de un an jumate). nu este nevoie sa te duci la vreun mecanic pentru a verifica daca au sarit magnetii. este deajuns o cheie, un vas in care sa se scurga eventual ulei (nu curge mult cand desfaci) si pricepere prea putina. desfaci vreo 9 suruburi, dai jos capacul si vezi starea magnetilor. ah da...iti mai trebuie si niste silicon sa pui pecapac cand il montezi inapoi spor la treaba si roaga-te sa nu fie de acolo
  13. tot legat de cauciucuri... este cineva prin bucuresti dispus sa imprumute cauciucurile de la un gpz de dupa 94 pentru o zi? sunt necesare unui prieten pentru a trece un er5 de rar ca nu i l-au acceptat cu cele pe care le are acum ca sunt altele decat cele din talon. in speranta ca poate se gaseste cineva dispus de un asa efort astept un p.m. numai bine
×
×
  • Creează nouă...