Jump to content

BlackLord

Super Membru
  • Content Count

    905
  • Joined

  • Last visited

About BlackLord

  • Rank
    Alex

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucharest
  • Motocicleta
    Kawasaki ER-6n
  • Club
    Lufthansa Miles&More

Profile Fields

  • Interests
    Snowboard, Photography, Traveling

Recent Profile Visitors

1,408 profile views
  1. O sa verific cablul de la mufa senzorului mai departe. Senzorul nu e problema, l-am schimbat si tot asa face... acum am doi senzori
  2. - Vitezometru electronic - Senzor la boltul pinionului langa schimbator Deodata viteza in bord era ba 0 ba 200 ba etc... indiferent cu cat mergeam inregistra aiurea. Am curatat senzorul, mufa... nimic Am schimbat senzorul... nimic. Vreo idee sau un mecanic/electrician de Kawasaki ER6? Merci » Post actualizat in 29 Feb 2016 22:02 PS: turometrul merge (analogic) , ceasul si restul elementelor dogitale merg.
  3. PROBLEMA Deodata vitezometrul indica ba 10km ba 200km ba etc.... Am scos mufa senzorului, am dat cu spray de contact, am curatat si senzorul.... indica 0km. Am schimbat senzorul de viteza. Tot 0km indica. Turometrul merge, ceasul merge, tot bordul merge. Idei? Un electrician/mecanic specializat pe ER6 in Bucuresti stiti?
  4. Un rezervor de reparat si vopsit cu sigle cu tot? Nu e indoit dar am un por, o fisura ceva si mi-a umflat vopseaua benzina si trebuie reparat si refacut. Cel din poza.
  5. Am eu un Roleff, nu ca asta, touring dar cred ca materialele sunt aceleasi. A mea are si mesada. Fara aia fireste, vara ti-e cald in ea. Am avut-o prin septembrie la drum lung si cu aerisirile deschise si a fost ok, dar de oras de.... cauta ceva cu plasa sau mai subtire. Asta din avatarul meu e un probiker si zona aia gri e un material gen plasa multistrat asa, e ok vara de oras nu mori in ea.
  6. N-am putut sa vad nimic. Ce a facut Robi?
  7. Am zis ca nu mai am ce comenta pe aici insa revin punctual... 630km, Bucuresti-Cheia-Brasov-Sighisoara-Brasov-Rasnov-Bucuresti... consum 3.5% Hai, v-am pupat!
  8. Nu vad unde bateti cu consumul... Un tip inaintea mea a spus ca lui ii consuma 7l/100 SV-ul, eu am spus ca mie imi ia 5l/100 Er-ul (5.1/5.2) ...de aici calculul simplu 7-5=2l economie la 100km. Ma intereseaza cat bag eu nu charturile de pe internet. N-am inteles daca era ironie ca nu consuma atat dar nici nu ma intereseaza drept sa spun. In fond nu trebuie sa ma justific in fata nimanui. Ok, SV trage bine, 2V cuplu... foarte bine, nu contesta nimeni Ducati este cea mai fiabila la nivel intergalactic, iar foarte bine.... Sanatate maxima si drumuri bune! "Baietelu" de 31 de ani.
  9. La mine te referi? Nu, nu am treaba cu United sau alta firma. Doar ca am fost in situatia asta si eu acum doua luni si stiu ce am ales... Despre Monster ce sa zic... ca am iesit cu o tipa careia i s-a stricat nu stiu ce la contact si s-o porneasca sta 5 minute sa ii bage nu stiu ce cod sa numere de cate ori se apinde ledul si sa traga de gaz iar pe reparatie sa-i ceri o treime din pretul mobrei? Ca toate "glumele" astea despre fiabilitatea de poveste pornesc de undeva...
  10. Kawasaki Er-6n - cel mai mic consum - urban 5l% ( 2 in linie, injectie, 650cmc, 72CP, 196kg) - amortizor spate cu 7 preseturi - discuri fata de 330mm, cele mai mari puse vreodata pe o motocicleta stock - trage de rupe, franeaza bine - stiu de la Iulian Danciu (care se da cu ER-6n-ul pe circuit) ca trage mai bine ca SV-ul, el merge si cu SV650s.
  11. Asadar... cu 5% ai mei economisesc 2l/100km fata de SV in urban.
×
×
  • Create New...