Intradevar jantele sunt cam ochioase ... dar motorul pe general arata ft ft bine si se vede ca a fost intretinut.
Parerea mea e sa pui o banda reflectorizanta gri pe jante sa le mai ia un pic din rosul ala strident sau inchise cu ceva gen aerograf ... si neaparat colante pe carene .
de nu am dat lincu asta de t'spe mii de ori!
http://jbx9.free.fr/tdm/index.php?page=ISSUES#2
hai noroc!
Deci conform link-ului motoarele fabricate intre 98-01 nu au nici o problema ... singura referinta este cu schimbul greu al acumulatorului ... tdm-ul meu e 2001
Da bine mai ghiaurilor ... pe forumul tdm bate vantul si voi sunteti toti aici
Uite si poza cu lumina mea pe faza scurta , xenon 4300k tot de la luv ...
Ceva nu-i in regula ... vezi daca ai asezat bine becul in soclu ... Verifica si distanta de la flansa becului pana in dreptul ""filamentului"" sa vezi daca e aceeasi cu becul original , poate ti-a dat alt bec cu flansa schimbata .
Si eu mi-am pus si se vede perfect ..
Neaparat trebuie renuntat si la intermediara altfel suna aiurea .
Nu e mare filozofie cu tobele astea ... doar trebuie tinut cont de cateva lucruru ca sa faceti sunetul pe care il doriti : lungimea tobei , diametrul tevii interioare ...,diametrul tobei , densitatea vatei si DB kiler .
Toate tobele sport sunt cu evacoare libera te uiti pe o parte si vezi pe cealalta . In mare o toba subtire in diametru va suna mai ascutit decat una mai groasa iar O toba mai scurta va suna mai tare si mai neuniform decat una mai lunga .
Pt diminuarea zgomotului se ataseaza un DB killer care e ft simplu de facut si care in functie de lungimea lui atenuiaza mai mult sau mai putin ... undeva pana la 50 % din zgomot .
Acum , parerea mea e ca o toba pt noi e buna de 40 cm lungime si 12 cm in diametru + db killer pt ajustare functie de nevoi. Nu trebuie sa va fie frica sa luati o toba pt ca suna prea tare deoarece daca e destul de lunga ( zic eu minim 40cm ) si nu-i ft subtire se poate ajusta sunetul relaxat .
Tobele subtiri merg ft bine pe speed-uri , dau urletul ascutit in ture mari ... dar la noi trebuie un pic mai voluminoase pt a face bass-ul ala frumos de 2 cilindri sau monocilindru . Toate astea le zic din ce-am probat , vazut , modificat pe motoarele mele , si e asa in mare .... o toba adevarata se face pt fiecare motor in parte si costa cate 300-500 euro
Eu am 2 db killere si le mai alternez cand ma plictisesc sau daca am drumuri mai lungi ... iar cateodata le scot si de tot ...