Jump to content

flaviupantea

Membru
  • Content Count

    39
  • Joined

  • Last visited

About flaviupantea

  • Rank
    Incepator

Contact Methods

  • Yahoo
    flaviupantea

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Oradea
  • Carnet moto din
    2008
  • Numar Moto
    inca doar rosii: BH045079
  • Club
    Nufaru' Boys

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    Mobra lu' tata, Suzuki XF650 Freewind
  1. Salut baieti, Am dus Freewindul la mecanic, ca o verificare de rutina, si pentruc a imi murea la relanti si mi se incalzea greu motorul. A spus el ca jocul de la supapele de evacuare era prea mic, aproape inexistent si le-a marit jocul (la facut de vreo 20, nu tin minte exact). Acum intr-adevar, vad diferenta. Se incalzeste mai OK, sta bine la relanti, nu mai are fluctuatii in turatie, si nu mai bubuie de mama focului in mers. Problema mea e alta. Am vrut sa ii dau maxim ce poate motorul, dar in a 5-a nu creste mai mult de 6000 de ture si mai mult de 146-148 la ora. Nu mai tin minte exact. Intrebarea mea este ce s-ar fi putut intampla, sau e normal sa fie asa? Eram cu acceleratia la maxim. Mersi pentru raspunsuri. PS: Razvane, insanatosire grabnica si imi pare rau ca ai avut parte de asa ceva. Asfalt uscat la toti si sper sa putem evita pe viitor asemenea incidente.
  2. Salut baietii, Nu am mai scis de mult pe forum. Merge Suza ca unsa. Din iunie am facut vreo 4000 de km, si n-am avut nicio problema. Doar ca la anul o sa trebuiasca sa schimb lant + pinion, frana + disc fata ( se misca putin discul, si de asemenea, nu stiu daca e normal sau nu, dar cand o imping fara motor pornit se aude ceva scartait: freaca placutele cred undeva; mecanicul zice ca e ceva normal sa se mai auda, dar poate imi ziceti daca si la voi e la fel) si semeringurile. Numai ca au inceput ploile si acum am ramas fara garaj... Deh, m-am mutat din Oradea in Lugoj. Am nevoie de o huza pt Freewindutz si nu stiu de unde si ce sa iau. Ma puteti ajuta si pe mine, ce marime trebuie sa iau (L, XL, XXL)? Si eventual de unde. Multzam fain si aveti grija pe sosele.
  3. Ceau, M-am hotarat intr-un final sa imi spal si eu filtrul de aer. Alexx imi zice sa folosesc orice tip de detergent, apoi sa-l ung cu ulei. Intr-adevar, in cartea tehnica imi zice sa folosesc solvent, apoi ulei. Ma intrbam daca termenul englez solvent nu s-o fi referind de ex la benzina. Voi cum faceti, daca ati facut, operatia asta? Mersi.
  4. Ceau, Mai, pana la urma, de unde imi iau eu un filtru de aer? Am fost la mester, si nu se poate curata nicicum, e prea imbacsit. Aveti un link, ceva, si eventual ce riscuri pot sa am daca merg cu filtrul de aer imbacsit mai multi km? Mersi.
  5. In manual imi zice sa pornesc cu socul tras la maxim, iar apoi sa-l bag pe jumatate. Probabil ca il lasam prea putin timp, dar il bagam treptat la loc, si cand il bagam de tot, murea motorul la relanti. De asta vroiam sa vad ce are daca merg cu socul tras cativa metri. Probabil ca in momentul cand bag socul, o sa si ambalez putin, ca sa nu moara la relanti, si o tin apoi turata si la relanti, ca altfel moare. Mersi de sfaturi.
  6. Baietii, Aveti o harta online cu judetul Bihor? Eu am gasit asta: http://www.hartaoradea.ro/?s=198&map=bihor. Eventual daca stiti in comert o harta completa a judetului sau a muntilor Apuseni, va rog sa-mi spuneti cam cat ar costa. Cum e drumul de la Les la Stana de Vale? Am inteles ca si pana la Les e rau, dar mai incolo nu stiu defel. Eu am un enduro-touring, gen BMW 650, un Suzuki Freewind, care teoretic ar stii si un pic de offroad - aka drum forestier. Eu insa nu am mers cu el deocamdata pe teren accidentat. Daca ati fost prin zona aia, sau aveti ceva informatii, va rog sa mi le impartasiti. Toate cele bune.
  7. Ceau baietii. E vreo problema daca pornesc cu socul tras? Adica, imi moare motoru daca dupa 2 minute il bag de tot la loc. Asa ca il tin putin tras, o iau din loc, si apoi in mers o mai turez un pic. La voi cum e, se incalzeste motorul suficient de repede?
  8. flaviupantea

    Accidente

    Cu tot respectul, si daca tu te dai pe motor inca dinainte sa ma fi nascut eu, inseamna ca tu nu poti avea un incident in traficul asta de rahat? Pai daca tu gandesti asa, no coment... Cum spunea cineva aici, nu ne alegem noi momentul accidentului, deci a preveni e mult mai bine. Dar normal, fiecare face ce doreste, atata timp cat e constient de riscuri. Dar eu sincer ma indoiesc ca cei care merg in chiloti pe motoare de 1000 cmc sunt constienti de riscuri, in adevaratul sens al cuvantului. Asfalt uscat si fara incidente.
  9. Si care din voi o carat ditamai ceaunul? In rest, super pozele. Ala e Crisu Negru?
  10. Mai da ce amploare o luat topicul asta. Se vede ca se apropie vara si se organizeaza iesiri. Intrebare intrebatoare: cum se comporta Freewindul cu pasager la bord? Bine, deocamdata avand mai putind e o saptamana de la luarea permisului, nu iau pe nimeni, dar asa, ca idee... E comod, cei cu topcase: te jeneaza la spate la un drum mai lung? In manual am vazut ca doar de pneuri se aminteste ca trebuie modificata presiunea in caz ca sunt 2 oameni pe motor. Dar arcurile? Precizez ca eu am 105 kg, iar nevasta vreo 80. Ne putem incumeta pe Freewind? Peace, brothers.
  11. Salutare, Voi unde prindeti cortul de motocicleta? Sau alte bagaje, pt o iesire ca asta scurta cu cortul (scuzati cacofonia). Poate aveti si ceva poze. Eu am doar un topcase. Eventual de unde iau ceva sfori de-alea elastice sa-mi prind ceva si pe lateral? Mersi.
  12. Mersi, Am facut ieri schimbul de ulei si filtru de ulei. Filtru de aer n-am reusit, dar trebuie si ala schimbat. In rest, motorul e in stare buna, dupa cum zicea nenea de la service. Intr-adevar, si eu cu placutele spate stau mai rau, dar inca mai pot merge cu ele asa. Am pus Motul 5100 10W40. La telescoapele din fata imi apare o mica urma de ulei, si mi-o explicat el; acolo ceva, dar nu mai retin termenii. Oricum, daca o sa lase mai mult ulei pe furca, o sa trebuiasca sa vad si acolo ce si cum. Apropo, in oras cum se descurca motorul cu racirea pe aer? Vi se incalzeste f tare, sau nici nu prea il folositi in oras? Asfalt uscat si pita unsa.
  13. Mersi pt raspuns si pt incurajari. Intr-adevar, e o provocare sa inveti sa conduci, pt ca pe trotuar nu poti invata, iar cu ce te invata in scoala, nu stiu cum poti iesi in trafic din prima. Azi, totusi, sunt la servici cu motorul. Ieri am exersat in jur de-o ora pe drumuri necirculate, am intins-o un pic si la drum, pana in Felix, sa vad cum merge pe sosea de 4 benzi. M-am obisnuit cat de cat cu ea, si intr-adevar, daca o tin turata, nu sunt probleme. In alta ordine de idei: in cartea tehnica sunt trecute service-uri periodice in 2003, 2005 si 2007. Sub sa, e trecuta pe o eticheta data si km cand s-a facut schimbul de ulei: 21900km, in august 2005. Acum Freewindutzu are 27900km. Voi la cati km faceti schimbul de ulei? 5000km? Oricum, ma gandesc ca se impune un schimb, mai ales ca am luat-o second hand. Doar ca am asteptat sa ma stiu da cu ea cat sa ajung la un service moto. ) Mersi de informatii.
  14. Azi sunt la servici cu motocicleta. Ieri mi-am facut curaj, am mai manevrat-o pe drumuri laturalnice, am prins miscarea... intr-adevar, trebuie turata, si tinuta din ambreiaj. Multumesc tuturor pt sfaturi. Ieri am dat si o tura pana in 1 Mai, sa vad cum e la drum intins. Te fura viteza pe drum drept cu 4 benzi - am fost cu 90 km/h Sper sa nu am evenimente prin trafic, ca inca nu sunt foarte confortabil si sigur de mine. Asfalt uscat.
×
×
  • Create New...