Jump to content

Pierrooradea

Super Membru
  • Content Count

    1,392
  • Joined

  • Last visited

About Pierrooradea

  • Rank
    outrageous

Contact Methods

  • Website URL
    http://motociclism.ro
  • Yahoo
    petru.tautu

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    BIHOR
  • Carnet moto din
    2002
  • Motocicleta
    ntv + st1300
  • Numar Moto
    FUA
  • Club
    fara club

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    Riga, Mobra, MZ ETZ 125, Peugeot Speedfight, Honda NTV 650 Revere; XR 250, Hornet 600, Honda NT650V Deauville x2 bucati , Honda XR400RW,
  • Interests
    V-twin

Recent Profile Visitors

1,411 profile views
  1. ar trebui japonezii sa scoata ceva nou si la capitolul PANEUROPEAN ca prea au intins-o
  2. frumos GW-ul nou! din fata pare ca aduce cu un ST1300 paneuropean regandit, pus pe steroizi si foarte confortabil de multe ori dupa experienta cu RT-ul iar acum cu Pan-ul, tot am spus ca o suspensie de BMW + un motor de Honda = motocicleta perfecta ce nu inteleg multi e ca nu ai nevoie de mai mult(herghelii, pistoane, Nm....)! tot carne si oase + suflet suntem! tot pe drumuri publice (tot mai aglomerate) ne deplasam cu ele! tot obosesti dupa 2-300 km si ai nevoie de o pauza, etc etc japonezul cand o creeaza si o face "saracacioasa si cu putini cai si accesorii" se gandeste ca majoritatea vrem de la motociclete acea senzatie ... senzatia pe care ti-o da feru`! ... cati dintre voi mai stiti cum va bucurati fiecare de prima voastra motocicleta acum multi multi ani? no! aia e motocicleta! un motor bagat intr-un cadru, doua roti si un ghidon ce te face sa devii una cu feru`! cand vii si scoti pe piata un produs trebuie sa fii "in pas cu moda", parerea mea ca asta stie japonezul foarte bine si deaia cand scoate ceva "vechitura inoita prea putin accesorizata" nu o face din lipsa de idei, o face pt ca e musai si studiaza foarte mult cum sa-ti mai lase si tie cat mai mult din placerea a ceea ce exista candva si se numea motocicleta! la capitolul parbriz, fara sa testez zic ca e suficient acesta ajustabil de la GW2018, am mers cu RT, LT, GW-uri 12---15, de ceva vreme merg cu PAN1,3 si consider ca nu ai nevoie de mai mult, ala de pe GW de 1.8 e prea imens si nu simti ca mergi pe moto, e prea de ...sa zicem snobi ))) toata electronica/telematica din punctul meu de vedere este una foarte performanta si bine gandita, inclusiv semnalizarea se opreste automat si stie sa faca diferenta intre o simpla intoarcere sau o depasire eu deabia astept sa o testez
  3. se pare ca mecanicii de la Honda Ungaria au rezolvat inca de acum cativa ani problema cu acel "voblaj" aflu mai multe detalii numai sa ajung la Budapesta » Post actualizat in 25 Oct 2016 20:41 daca discutam despre anvelope potrivite pentru PAN 1300 discutam despre Pilot 4 GT, dupa 3.000km parcursi pe toate tipurile de vreme ce poti prinde si dat in gura (eram statut de o luna si ceva nu il scosesem) pot spune ca e cel mai potrivit pt grasu` de 1300 batlax 023 pana la 7.000 km se comporta bine, dupa 7.000 pana spre 9.000 km se dezintegreaza, avea dot 2015
  4. salut, placute frina Nissin pentru Honda ST1300 Paneuropean poti sa aduci? multumesc!
  5. Salutare, Vad ca posesorii de Pan nu posteaza fiind ocupati cu plimbarile de cind o am in afara de consumabile ( ulei/filtre/bujii ) am mai pus pe omietreisute-le meu o instalatie de sonorizare sa nu ma plictisesc la drum lung si drept in rest cum se spune... apa, paie si bataie » Post actualizat in 06 May 2016 20:04 Salutare Hondisti, Citresc cu interes topicul vostru depte Pan European si doresc sa adug doar 3 lucruri care cred ca vor fi off topic 1. in primul rand doresc sanatate maxima la colegul vostru ( nostru) Honda San. 2. aici doresc sa ma adresez propriatarilor BMW care au postat pe acest forum: va rog sa nu fiti ipocriti si sa nu va manifestati ca haterii de BMW. Orice motocicleta indiferent de pretul de achizitie are unul sau mai multe puncte slabe exact ca si mobrele noastre(BMW). 3. hateriii de BMW si altii de ce nu fac si pe topicul asta asa gargara mare cand se dovedeste ca si o Honda ( si nu oricare una destul de scump) are bube. HALLO asta nu mai vedem ca nu are sigla bavareza!!! P.S Consider ST 1300 un motor touring excelent dar complicat cu un design reusit. HALLO ce-i baiu?! cine te-o nervat? vrei un Pan? hihihihi nu-ti dam Pan hahahhaha 1. pt ca iubesti numa BMVEEEEE 2. pt ca asa ni no ma la el 3. pt ca ... Honda hhahahahhahaah
  6. nasol, ti-am mai trimis un om zilele astea, sper sa fi apucat sa se programeze
  7. salut, idei pentru garaj sunt sute, inclusiv colegii mai sus au venit cu idei bune. eu as recomanda achizitia unei dube/container/koffer de masina de 3,5-7,5 to dimensiunea o alegi tu exemple: http://olx.ro/oferta/vand-caroserie-duba-ID5sbs2.html#f23d4c99b8 http://olx.ro/oferta/dezmembrari-corabia-vinde-cutii-box-uri-ptr-autoutilitare-dube-etc-ID5oZO2.html#f23d4c99b8;promoted http://olx.ro/oferta/vand-duba-peugeot-boxer-1998-ID5hd58.html#f23d4c99b8 http://olx.ro/oferta/vand-duba-ID59hsu.html#f23d4c99b8 mai gasesti pe olx cate vrei o asezi pe niste boltari, ai usi ce se deschid cum vrei si cat vrei, e cat de cat izolata, podeaua e ok, nu ai nevoie de autorizatie, o poti vopsi, colanta, imbraca, etc daca nu-ti place cum arata mai ai nevoie de o rampa sa poti urca si gata treaba, extra poti face o mica terasa/marchiza dintr-o placa de plexi/policarbonat/prelata sa nu te ploua cand pleci/ajungi de la/la garaj succes » Post actualizat in 27 Jan 2016 21:08 aaaa si sa nu uit! nu torni, nu gauresti, nu sapi in pamant ... deci nu ai nevoie de autorizatie .. poate pt a o #### pe mamica lu nenea inspector de la primarie )
  8. multumesc tuturor pentru sfaturi! acum ca sa va raspund o sa precizez ca: - nu vreau o masina cu pretentii de off-roader veritabil, deci nu ma intereseaza alta marca si nu vreau diesel sub nici o forma, nu merita investitia pt ca fac maxim 10.000 km /an, acolo apar probleme cu distributia, egr, injectoare, pompa de injectie etc etc - vreau o masina care sa ma duca pe deal caci locuiesc pe deal, tocmai s-a asfaltat dar unde parchez e mai nasol si in rest va fi masina de week end, o bicicleta pe portbagaj, o plimbare la munte, chestii ce sa ma tina ocupat in timpul iernii caci vara prefer sa merg cu moto - efreet multumesc! daca va fi nevoie apelez, intradevar motorul vtec de 125 cp pare mai ok pt mine si stilul meu de condus, doar ca nu gasesc in europa cu Vtec + CVT vad ca in europa s-au comercializat doar cele de 105 cp cu CVT. Gresesc? totusi motorul de 105 CP se poate cipui cu + 10...15 cp? (parca as dori CVT pentru confort), VTEC-ul e chiar asa mare smecherie? chiar suna altfel si chiar impresioneaza explozia cand deschid si celelalte valve? - proxi ... as investi pana in 3500/4000 cu tot cu taxa. stii una pe undeva? ( pe olx/mobile/ungaria/polonia/cehia ce exista pe net le stiu pe toate) - dkw o sa iau una fara carlig de remorcare, asa aproape sigur eliminam o eventuala problema, multam de sfat! - zimbesc multam si tie, util forumul!
  9. salut, are cineva Honda HR-V modelul `99-05? sunt interesat sa cumpar o astfel de masina 4x4, e un fel de struto-camila fara prea mari valente de off-road (nici nu vreau), masina ce poate sa faca cam ce face un quattro, 4 matic, syncro, 4 motion...etc acuma vad pe net ca sunt cam multe tipuri, eu vreau cu 4/5 usi doar ca au motorizarile si transmisiile diferite cam asa: - 4x4, 1,6 105 CP, motor cica simplu SOHC, transmisie manuala sau automata(normala) sau cica si CVT(ceva variator) - 4x4, 1,6 125 CP, motor V-TEC cica ceva mai complicat dar mai nervos, transmisie manuala sau CVT acuma eu intreb daca stiti, cunoasteti, etc pe cineva care detine si utilizeaza aceste tipuri de masini as vrea sa stiu care varianta merita luata d.p.d.v costuri de intretinere , reparatii, consum, configuratia ideala pt o masina de familie care sa te duca in oras pe parcursul saptamanii si cam peste tot in week-end merita V-tec ala de 125 CP? oare consuma mai mult pt ca e mai puternic sau tehnologia o ajuta sa ramana blanda cu buzunarul utilizatorului? merita luata cu transmisie manuala sau automata CVT (ca pe burgman ? aia cu 105 CP nu e cam slabuta? totusi are 4x4 care intra daca este nevoie am tot citit pe forumuri dar prin strainatate gasesti o groaza de tipi ce se tot contrazic(ca pe orice forum) si pana la urma ajungi sa-ti fxxi creierii de nu mai stii ce sa crezi ) si cum la noi e destul de rar modelul nu prea am gasit nici pe forumuri sa se discute despre ea daca detineti / aveti cunostinte ce detin o Honda HR-V as aprecia niste pareri / sfaturi multumesc anticipat!
  10. va salut! am o intrebare in legatura cu dimensiunile coditelor (spatele motocicletei) de pe GSX-R 600/750 k7-k9 si cea de 1000 tot k7-k9. as vrea sa stiu daca sunt la fel de late si de lungi, daca potrivesc stopurile intre ele s.a.m.d. urmeaza sa facem o modificare la o motocicleta si nu stim dare e mai lat/lung multumesc anticipat!
  11. salut, am observat ca mai toate camerele foto/video au un orificiu cu filet pentru a se putea monta pe un suport de ghidon sau trepied. stie careva ce dimensiuni ar trebui sa aiba surubul acela ? ma refer la diametru si eventual pasul filetului. am nevoie pentru montarea unei telecomenzi pe ghidon si in manual scrie ca se poate monta/utiliza surubul de la trepiede, dar nu stiu dimensiunile exacte. pe google am gasit 1/4" dar nu stiu sigur daca e ala cel mai uzual multumesc! » Post actualizat in 30 Dec 2015 16:15 Inches (") Millimeters (mm) 0.01 ″ 0.254000 mm 1/64 ″ 0.396875 mm 1/32 ″ 0.793750 mm 1/16 ″ 1.587500 mm 0.1 ″ 2.540000 mm 1/8 ″ 3.175 mm 1/4 ″ 6.35 mm 1/2 ″ 12.7 mm 1 ″ 25.4 mm
  12. salut, nu stiu exact ce este acest AMR, am incercat pe google si am gasit o gramada de chestii inclusiv Asociatia Municipiilor din Romania AMR.ro citind acest topic si vazand inversunarea, dedicatia, si "credinta" fiecaruia cred ca adevarul e undeva la mijloc. din pacate sunt foarte multe "bube" cum sunt: lipsa de incredere, prapastia dintre oameni, lipsa interesului comun, lipsa legilor clare, lipsa educatiei si a culturii moto, lipsa respectului fara de semeni, lipsa beneficiilor materiale (unii vor sa se imbogateasca din asta) s.a.m.d face ca orice incercare de a reprezenta pe cineva sa se duca dracu` dupa un timp (scurt), si aici oamenii sunt vinovati, unii reprezinta doar interesele lor, altii nu pun osul la treaba, altii se implica si vad ca nu au cu cine si atunci isi cam baga picioarele, altii se comporta ca niste mici sefi de stat, altii sub protectia unui blazon cred ca ei sunt regii soselelor sau ai sticlelor, etc etc am ajuns la aceasta concluzie in timp, in timp suficient incat sa cresc, sa ma dezvolt si sa pot analiza toate astea din pacate cred ca se porneste gresit, toata lumea vrea asociatii, cluburi, MC-uri, RC-uri si cand se aduna acolo nu prea stiu (majoritatea) de ce sunt acolo, ce ar trebui sa faca?! si atunci apar unii de ii supara pe sefi, sau sefii ii supara pe membri si uite asa la nesfarsit cred ca im primul rand oamenii (motociclistii) ar trebui sa se identifice pe ei, sa stie fiecare ce vrea de la viata lui si cu viata lui degeaba faci o asociatie/club,etc daca oamenii nu stiu ce vor si nu au cultura, nu stiu sa mearga pe motoarele lor, nu stiu nici macar cauza pentru care sunt mandrii posesori de motociclete si din ce cauza folosesc "motoretele" din dotare multi vad ca e la moda si prinde la gagici sa aiba "mobra" "tare" da dupa ce dau baietii 6000 de euro pe o scula nu mai baga 800-1000 in echipament, asta iar tine de "bibilica" e exact ca la aia de iau super masina da o incalta cu anvelope SH... dar au pretentii la oamenii acestia degeaba le faci club, AMR, asociatia balerinilor pe doua roti sau ce se mai poate face... prima data trebuie educati! sau se asteapta, se asteapta ca fiecare sa o pateasca, sa aiba nevoie de ajutor, sa mai moara cateva sute de utilizatori de vehicule pe doua roti si apoi dupa vre-o 50 de ani cum zicea cineva poate atunci o sa aiba rost sa faci ceva pt ca ei o sa ceara cum ii educi? simplu! pe copii din scoli, pe soferi din scolile de soferi (vad zilnic instructori care nu au habar de soferie dar ei sunt instructori), pe motociclisti din scoli (ce se face acum nu prea e scoala), pe membrii de club ii educi prin cursuri (nu betii si intruniri), lumea in general prin campanii reale pentru constientizarea soferilor asupra existentei motociclistilor in trafic daca m-am implicat in chestiuni, da m-am implicat, am avut rezultate bune cu majoritatea oamenilor cu care am lucrat, problema in general este de mentalitate, oamenii prea greu accepta lucruri noi, iar unii se cred prea buni, prea prea! iar de la unii nu poti cere, si sincer sa fiu din 2001 de cand ma plimb cu diversi motoristi, unii mai free bikeri altii mai cu credinta in zei si/sau animale din mitologie, am ajuns la concluzia ca este foarte foarte greu sa multumesti pe fiecare! o seara faina!
×
×
  • Create New...