Victor_vclic
Membru-
Număr conținut
301 -
Înregistrat
-
Ultima Vizită
Metode de contact
-
Website URL
http://
Profil
-
Sex
Not Telling
Vizitatori Recenți Profil
681 citiri profil
Victor_vclic's Achievements
Newbie (1/14)
-
Pentru a schimba rulmentul este necesar să dau jos toată mățăraia?
- 4.302 răspunsuri
-
Jocul se simte cînd frînez cu roata față sau cînd ridic de ghidon în sus. Jocul este din coronița în care se învîrte furca, am văzut. Dacă mișc de ghidon stînga-dreapta nu are niciun joc. Se simte doar cînd ridic de ghidon în sus sau împing de el spre înainte. Am vrut azi să strîng piulița și contrapiulița care țin coronița însă după ce am dat jos carena (masca față) am observat o mulțime de cabluri acolo și presupun că trebuie dată jos și masca farului și demontată toată mățăraia. Știe cineva cum se procedează, eventual un tutorial pe youtube sau poze ceva? N-aș vrea să dau jos farul, ceasurile de bord, să demontez toate firele pentru atîta lucru.
- 4.302 răspunsuri
-
Buson ulei :( - Schimb ulei prin absorbție
topic a răspuns lui Victor_vclic în abhorrerul Service si intretinere curenta
Nu se foloseste ciocanul! Se foloseste cheie cu percutie sau cleste mox. Daca esti din Bucuresti, te pot ajuta cu un pistol cu percutie in zona Obor, incepand de luni. -
Erau Ceat, facute in Brazilia. Fabrica apartine Pirelli, asa scrie pe net. Nu stiu cat timp or fi zacut pe vapor si apoi in magazin, insa dupa 2 ani de folosinta au aparut crapaturile. La scutere e mai greu de gasit anvelope "proaspete". Rulajul magazinelor e mic, stocurile nu se improspateaza des. » Post actualizat in 03 Apr 2015 21:12 Nici la furtune nu s-o putea face nimic? Le-as da cu silicon de bord daca ar proteja.
- 27 răspunsuri
-
- furtune crapate (coapte)
- valve crapate
-
(și 1 alții)
Setat cu taguri:
-
Anvelopele nu sunt tocite dar au crapat. Trebuie sa le inlocuiesc. Au crapat si valvele, sunt fisurate, pierd aer. Stiu ca o anvelopa nu tine zece ani, insa e neplacut dupa 1-2 sezoane sa le inlocuiesc. La motociclete nu e bai, oricum se tocesc. La scuter insa, uzura fizica e mica, iar daca nu s-ar "coace" as putea folosi caucicul 3-4 ani. Dupa 2 sezoane insa e copt. E pagubos si la furtune - crap intr-o veselie, in cateva sezoane sunt deja coapte. Am cautat pe net si am vazut ca exista diferite substante (solutii lichide) pentru a le proteja. Nu sunt rentabile (banii pe care-i dau pe solutie + transport mai bine cumpar alt cauciuc). Cunoasteti vre-o metoda ieftina, babeasca, de a le proteja? Mentionez ca nu parchez in soare.
- 27 răspunsuri
-
- furtune crapate (coapte)
- valve crapate
-
(și 1 alții)
Setat cu taguri:
-
Urmariti de la minutul 5:10 Super TAREEEE!! https://www.youtube.com/watch?v=Ll0dalvIIco » Post actualizat in 23 Mar 2015 19:16 Nu mai pot edita. Mai bine direct aici, cel de sus are prea multe ferestre cu reclame suprapuse:
-
Pe unde este evacuat aerul din sistemul de racire (scuter china)
topic a răspuns lui Victor_vclic în Victor_vclicul Discutii generale
@andreizalau, razi, dar la vechea Dacie cartonul in fata radiatorului ajuta iarna. Se incalzea mai repede, impingeai socul mai repede... La scutere am inteles ca nu e cazul. -
Pe unde este evacuat aerul din sistemul de racire (scuter china)
topic a răspuns lui Victor_vclic în Victor_vclicul Discutii generale
Fiind frig afara am obturat partial orificiul ventilatorului cu o bucata de hartie rotunda aproximativ 4x4cm cu gand sa limitez racirea. Bucata aceea de hartie fiind moale cred ca s-a indoit si a fost aspirata de ventilator in interior. Imi faceam griji ca este posibil sa fi ramas blocata printre aripioarele cilindrului sau in vre-o sita ceva. Se pare ca nu este cazul sa ma ingrijorez, nu? Apropos, ce parere aveti, este o idee buna obturarea partiala a orificiulului de admisie aer pe vremea asta? Multumesc. -
Ventilatorul fixat pe axul volantei trage aer rece in carcasa de plastic care inconjoara cilindrul. Pe unde este evacuat aerul? Stiu ca exista un furtun subtire de legatura care aduce o parte din aerul cald de la motor in filtrul de aer si-l combina cu aerul din exterior. Ce se intampla insa cu restul aerului din sistemul de racire, pe unde e evacuat?
-
Posibil sa fie 30m intre stalpi sau mai putin. Oricum, din film chiar din desfasurarea evenimentelor se vede ca mergea tare pentru traficul care era pe strada aia.
-
Inca de la inceput se observa ca motociclistul conduce prost (nu lasa spatii, nu se asigura temeinic, nu tempereaza viteza, nu anticipeaza pericolele, nu semnalizeaza timp suficient). Din filmulet observ ca distanta intre doi stalpi (50m) o parcurge in aproximativ 2 secunde. Asta inseamna 90km/h. N-or fi 90, dar nici cu 35 nu merge (cat ar fi fost maximul in situatia respectiva - aglomerat, spatii mici etc).
-
Este vina motociclistului. A depasit unde nu trebuia, i-a dat si putin in goarna intr-o zona in care nu era cazul si nici nu s-a asigurat (daca masinile opresc, inseamna ca au un motiv). Legal o sa fie sanctionat loganistul, insa moral motociclistul e de vina.
-
Am un Peugeut V-Clic cu care tocmai am luat in plin o groapa adanca 17cm, cu marginile in unghi drept, la viteza mare. Am trecut cu bine peste groapa insa scuterul s-a zgaltait zdravan. Ce-ar trebui sa verific dupa aceasta patanie? Ce se stramba/crapa de obicei in astfel de cazuri?
-
La un V-clic de 49cm cubi, viteza maxima 60km/h - 65km/h obtin eu. Pe mine ma ingrijoreaza consumul 3,6l/100km. Mi se pare mult pentru un motor asa mic.
-
Apreciez munca depusa, dar cum o sa treci ITP-ul cu setul modificat?