-
Număr conținut
750 -
Înregistrat
-
Ultima Vizită
Metode de contact
-
Website URL
http://
Profil
-
Sex
Male
-
Locatie
Mangalia
-
Carnet moto din
august 1996
-
Motocicleta
Suzuki DR 650 R,RM250,Honda Z50
-
Numar Moto
Este
-
Club
B.o.i.i. Roman
Informații profil
-
Motociclete detinute
Hoinar,Planeta 5,nipru(3),Honda Z50 Gorilla,Stela,Loncin 125 Cross,Yamaha TW125,Suzuki RM250
Vizitatori Recenți Profil
1.309 citiri profil
Manuel's Achievements
Newbie (1/14)
-
Lipire toba de crom virago 535
topic a răspuns lui Manuel în adovis77ul Service si intretinere curenta
ce ai tu nu e cromat ...e nichelat. oricit s-ar chinui cineva sa iti lipeasca(de fapt sudeze) "chestiile" tale iti v-a afecta nichelu'. -
toti acesti cilindri de 47 mm(72cc)si 52 mm(90cc) sunt inscriptionati cu 49cc din fabrica.(POLICE VERSION) ex luat la intimplare dar pot fi si exceptii: http://www.monkeybike.co.uk/acatalog/72cc_Alloy_Cylinder___47mm.html http://www.daxanized.com/tuningstore/product_info.php?products_id=335
-
Cu plĂĆcere!...ba chiar plĂĆcerea a fost mai mare vazĂÂŽnd ĂÂŽnca un "nebun"(pentru unii)interesat sa se "joace" ĂÂŽntr-un mic motoraĂŸ,sĂĆ inveĂÂŁe ceva practic..ĂŸi lovindu-mĂĆ de aceleaĂŸi am simĂÂŁit nevoia sĂĆ ajut...sheruiesc(flit ACTA). Succes.
-
sal! eu am o Honda Z50j Gorilla ...motorul tau de la Sachs este o copie dupa tipul asta de motor de la Honda...unele piese sunt interschimbabile daca nu chiar toate. daca ai pistonul de 39 mm atunci cursa sigur e de 41,4mm pt o cilindree de 49. daca vrei sa o faci de 107cc neaparat trebuie schimbat ambielajul cu unul cu cursa lunga(stroker)(toate chinezestile sunt cu cursa lunga)...dar fii atent si aici ca unele sunt cu biela scurta si unele cu biela lunga..unele cu bolt(piston) de 13mm unele14mm unele15mm...in functie de ce motor a fost copiat cel pe 6v sau cel pe 12v.uite diferenta pistoane: uite si diferente intre ambielaje: daca nu il schimbi (ambielajul)masoara intai diametrul carterului unde intra cilindrul sa stii exact ce cilindru poti potrivi. la motoarele de 49 diametrul era cam 54mm si poti gasi cilindru(nu in Romania)de/cu 52mm diametru si piston pentru el si il ridici la maximul care poti fara sa schimbi ambielajul(calculam cc:Hxpi(3,14)xraza la patrat....41,4x3,14x676=87,877...aproape 90cc) deocamdata em am pus un cilindru de 47mm...72cc.si o aprindere mai deosebita,de la Daytona, ca originala era pe platina ...uite exemplu: http://www.minimotoracing.fi/index.php?main_page=product_info&cPath=8_30&products_id=204 ...am pierdut cuplu la turatii mici in schimb e o placere in turatii medii si mari plus ce e super sprinten motorasul . mai cauta aici pt piese: www.daxanized.com sunt nemti si la englezi: http://www.monkeybike.co.uk/acatalog/index.html succes.
-
Cu placere...
-
probleme Kawa GPZ 500s
topic a răspuns lui Manuel în ..:::ZAR:::...ul Service si intretinere curenta
tocmai am rezolvat exact aceeasi problema....s-a dovedit a fi aprinderea... -
e...daca e ce cred eu este usor si simplu de schimbat...am mai schimbat la mai multe vn-uri cu aceleasi simptome... e vorba de niste bucse mici de cauciuc...daca ai cartea de service este la pagina 13 din capitolul 8... (8-13). trebuieste desfacut capacul la alternator/generator(etc),depresata volanta ...nu trebuieste o presa prea sofisticata e vorba de in simplu surub dar din pacate nu mai stiu cotele(grosime,pas filet).cum ar veni sub volanta dar putin mai in fata e balansierul sting care este actionat prin bucsile alea mici de cauciuc care cu timpul se coc si se turtesc sub cota facind ca un semi ax sa loveasca usor un pinion cauzind zgomotul...daca nu te deranjeaza mai poti mere asa dar daca se accentueaza rau e mai bine sa le schimbi......ete vorba de pesele cu codurile: 92160(4buc)..6,5 eur toate 4 si 92075(2 buc) 7,5 eur amindoua. Mesaj completat nu a mai mers sa reeditez... daca te uiti atent la balansier are 6 semiaxe pe care vin cauciucurili si un ax mai grosutz care pur si simplu vine in mijlocul unei gauri din pinionul ce actioneaza balansierul...ee,uzura cauciucurilor e asa de mare incit semiaxul ala mai grus bate in pinion....nu stiu daca ai inteles da io am transpirat la batut in tastatura... succes.
-
se aude si cind pleci de pe loc putin subturat...mai rar..clonc.clonc dar infundat?
-
4t e mai usor controlabil....dar eu unu nu vreau pt cross ca la o revizie iti pui miinile in cap cite iti trebuie in plus fatza de 2T. se zice ca un 4T e ca un tampon ...toate pi....da sa zic in limba lor...every pussy uses it!
-
nu ma la dyno....la aia de le rup pe coclau ,nici nu maintereseaza dyno pi mini ca de ex o motoreta de 100 kile si 60 de cai o sa fie muult mai infipta si distractiva ca una de 200 de kile si100 de cai....lasa tu teoria si vezi practica.
-
io am Rm 250 ...ca sa fie clar de la inceput... per total (finetea cutiei de viteze,amortizoare,felul cum trage,cum da puterea pe toata plaja de turatii,etc) YZ 250 e cel mai tare...trage incepind imediat de relentiu..depinde si ce vrai tu de la motoreta...CR-u sare cel mai repede in ture,rupe aderenta prea mult,cuplul(nu prea se poate zice de cuplu la 2T dar sa zicem asa) RM-ului e intinsa aproape pe toata plaja de turatii...adica la aparitia unu obstacol imediat in fata la simpla deschidere a gazului YZ -u te arunca peste elegant pe cind CR-u daca nu esti f atent cu gazu in loc sa te impinga el patineaza...RM a fost din totdeauna cel mai manevrabil in curbe,derapaje,padure,portiuni tehnice.SX-u ,nu am mers cu unu,se zice ca fata de japonezi e mai bun doar la frine si atit...cauta pe saituri americane teste facute de ei pt ca teste facute ca ei nimeni nu mai face.nu tine nici cu unu nici cu altu. cel mai bine sa mergi pe fiecare in parte si te convingi singur ce iti trebuie.
-
Cred ca asa se face..Dai shaua jos,desfaci surubul de sustinere a rezervorului ,ala din fata de linga jug,ridici de el(rezervor) usor in sus pt ca in partea din spate rezervorul e pe balama si o sa se vada bujia infipta in partea cea mai de sus a motorului...cheie de 21 iti tre'...
-
...'nu are atîtea suruburi'...sa intelegem ca nu are atitea suruburi de reglaj?'n' clicuri pe compresie, 'n' clicuri pe revenire...dar sigur in cartea de reparatii zice cum sa jonglezi cu uleiul. ...poi atunci se pot seta si din cantitatea de ulei si din viscozitatea uleiului. asta implica mult timp si bani.
-
maro deschis pt un motor in 2T zic mecanicii amestec putin sarac... citirea bujiei se face ,dupa ce ai adus motorul la temp de lucru,in felul urmator:cauti un loc unde poti intinde bine toate vitezele iar in ultima treapta sa poti mere cel putin 15-20 secunde la maxim(accelerat la maxim)moment dupa care tii apasat butonul de oprire moto si tragi ambreiajul in acelasi timp fara sa lasi motorul la relantiu deloc dupa care scoti bujia...acum iti zice daca jiglerul principal e bine ales. asta e cel mai simplu in setarea unui carburator. in pasul urmator e important sa insemnezi pe acceleratie pozitia ei sa stii exact cit de mult e deschisa acceleratia ...un sfert(1/4),jumatate de sfert.. (1/8),jumatate(1/2),etc.. eee,acum mergi in treapta a3-a cu acceleratia deschisa intre 1/8 si 1/4 mai multi km...daca incepe sa se inece,sau e neagra bujia, e mare jigleru de mers in gol,relantiu(asta are efect asupra amestecului carburant pina aprox 1/4 din acceleratie) daca jigleru e bine ales atunci cind esti la 1/8 din acceleratie in treapta a3-a si tragi instant de gaz instant tre sa iti vina coarnele in fata... daca ai ureche la reglat aerul la mers in gol la 2T iti va zice surubul de aer daca si jiglerul de relantiu e prea mare sau prea mic...plaja de reglaj tre sa fie undeva intre 0,5-2,5 ture..acest reglaj este usor influentabil de presiunea atm si umezeala din aer. daca in ambele regimuri culoarea bujiei este maron inchis atunci sigur iti va mere bine mororul in toate regimurile... cauta pe net ca e destul de citit numa sa stii bine engleza.
-
cum arata bujia?ea iti zice exact ce tre sa reglezi ...poate urmatoarele te ajuta.. asta pt mikuni: http://www.mikuni.com/pdf/vmmanual.pdf