Am B King de anul trecut si sincer sunt total indragostit de el.
Am 1.92 si 95 de kilograme si singurul minus care i l-am gasit sunt scaritele putin cam sus pozitionate daca ai drumuri lungi de facut.La drumuri scurte gen 100 de km pozitia e foarte ok mai ales pentru atacat viraje.(se poate rezolva cu un set de scarite aftermarket care coboara 2 3 cm talpa piciorului)
Cine spune ca nu ai nevoie de asemenea putere pe un naked nu a calarit niciodata asa ceva .Este demential sa pleci in depasire rapida la 3000 de ture in a 6-a si sa simti cuplul cum te impinge de la spate.La drum puterea si cuplul mare face ca schimbarea treptelor de viteze sa nu mai fie necesara asa de des.
Intrebare: Se poate indrepta jambele la ktm?
am vrut sa trec un pod care nu mai era din pacate
si nu am mai avut timp a franez
modelul e ktm 525 sx 2003
nu se vede indoit insa nu mai lucreaza bine, se blocheaza uneori
cine imi recomanda un service in sibiu care sa rezolve problemele unui kawasaki?
nu are putere,miroase a benzina pe esapament,duduie ceva de genul ca nu merge un piston...
asa am cumparat-o
nu are sa
va trebui sa imi fac la comanda ceva
cat despre detalii nu prea shtiu niumic de ea pt ca sunt incepator.
nu are bord de loc si imi este cam greu
dar mi-am cumparat un bord original de kawa cu 500 ron
sper sa il pot monta
inca cateva poze cu el
ce ziceti arata bine?
sau nu e prea reusit
v-am spus sunt incepator nu prea sunt in tema
am o problema cu motoru meu:
cand bag a intaia si las ambreiaju cuteodata nu debraiaza de tot si dupa un timp se aude ca un fasait la maneta si debraiaa dintr-o data
asa face si in a doua cateodata(ambreiajul e hidraulic)
sunt foarte incepator si o lamurire mi-ar fi de mare folos
problema mea ete ca nu are ceasuri si e cam nasol
mi-am cumparaty nishte ceasuri originale(500 ron)dar cred ca o sa arate nasol cu ele
ce parere aveti?