Jump to content

angus_young

Membru
  • Content Count

    343
  • Joined

  • Last visited

About angus_young

  • Rank
    spetsnaz

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucharest
  • Carnet moto din
    1991
  • Motocicleta
    GSF 650
  • Numar Moto
    ZEN
  • Club
    56 airborne

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    Hornet
  • Interests
    sky diving

Recent Profile Visitors

341 profile views
  1. eu zic ca a cumparat de mult masina si vroia doar sa stie daca nu si-a luat teapa ...pare sa fie genul care pune poze dupa ce faptul s-a consumat deja - la tdi-uri cand vezi ca iti papa in jur de 1 litru de ulei la 1000 km ( si nu pierde pe nicaieri ) mai bine te duci singur sa "rezolvi" turbina ....ca sa nu cumperi motor cu totul
  2. e simplu , mergi 30 minute cu mobra si faci pauza cateva ore ...ca sa nu mai doara , sau te reprofilezi numai pe circuit .... 3 ture cu 3 ore pauza
  3. la pensionari are aderenta asfaltul spre Silistra ... reisarii lui Mentalist au mers la asfaltul ala alunecos spre Veliko ...iar incepatorii au dat o tura la Arc si dupa aia pe pista de biciclete in Herastrau
  4. Nu vrei sa știi ce probleme au cutiile automate, se poate defecta de la un simplu update de firmware de zici ca nu ai avut noroc în viata... Cel puțin anumiți ani de fabricație sunt bomba la VAG
  5. a zis omul in titlu ca are 90CP si cod motor BRU , este un ALH modificat cu pompa duza (axa cu came tine loc de pompa de injectie ) ... cea de 105 CP este cod motor BXF in principiu daca ii bagi uleiul special de PD si il schimbi mai jos de 10000 nu sunt probleme asa grave . Ramane insa treaba cu axa cu came , care s-a mai intamplat la modelele astea ...oare de ce credeti ca au revenit la common rail , asa de marketing doar sau fiindca asa e trendul ?
  6. Eu m-aș uita la codul de motor și as cauta pe vw forum . În general pompa duza are probleme la axa cu came, are nevoie de un anumit tip de ulei. Și de înlocuire a axei la un anumit kilometraj când începe sa facă figuri În general mașina condusa de o femeie are nevoie de kit ambreiaj cam la jumătatea timpului normal de înlocuire, marea majoritate stau cu piciorul puțin pe ambreiaj la semafor și chiar și în mers... Inclusiv soția mea are apucături de genul ăsta. Deci te aștepți ca la 120-150000 sa îl înlocuiești, costa cam 1200 lei + 300 manopera
  7. vineri am fost pe la CIPOS sa se uite la turbina , am crezut ca imi da ulei pe acolo , un furtun ceva , sau pe la Intercooler, dar era o banala garnitura de la capacul de culbutori , dadea prin spate si era un nene acolo cu un ALH din 2005 , de abia cumparat de la un pensionar , care avea surpiza 85.000 km si venise sa ii faca inspectie la turbina . Nu a crezut nimeni si au pus VAG COM-ul care a confirmat kilometrii de pe bord. Nu cred ca ii venea nici lui sa creada Daca as gasi , as mai lua inca una sa am "de rezerva" ...a mea e din 2003 luata de la zero kilometri si merge ca in prima zi
  8. skoda octavia, VW Golf , Seat Toledo , cauta codul de motor ALH , 66KW - 90CP , nu au moarte motoarele astea, gasesti pe la 1000-1500 Euro masini cu 200000 km , iar pe la 2000 euro gasesti fabricatie 2005-2006 ambreiajul il schimbi pe la 300.000 km , in rest motorina si cheie sau daca te tine buzunarul Toyota Avensis D4D sau Honda Accord sau CIvic cu motoare 2.2 CDTI atentie la Citroen , Peugeot cele cu amortizoare pe perna de aer si motoare facute in combinatie cu VM Motori ( FIAT ) ...cauta dupa codurile de motor si fugi de ele . Masinile franceze au mari probleme la articulatii , se schimba des pivoti , capete de bara , bielete , bascule , bucsi ....sunt prost proiectate by the way , am vazut Logan pe benzina , motor 1.4 cu 700.000 km
  9. ambele au 5V deci merge oricum
  10. eu as sta mai mult pe langa prietenul care este mecanic si de abia dupa un timp as indrazni sa ma gandesc sa fac pasul la a repara pt altii meseria se fura chiar si de catre cei inzestrati nativ cu calitati de mecanic ....niciodata nu o sa stii suficient , trebuie sa inveti permanent , tehnica evolueza si niciodata nu o sa ai suficiente scule , tot timpul o sa ai nevoie sa iti mai cumperi ceva
  11. am vazut ca ai in semnatura service moto Neamt e laudabil ca incerci sa transformi pasiunea in bani , daca mai ai si spirit tehnic si nu ai nevoie neaparat de cartea de service ca sa "rezolvi" o problema aparent fara iesire , atunci poti ajunge un mecanic bun ....doar ca un mecanic in adevaratul sens al cuvantului aloca 100% din timpul lui pentru meserie , asta e pasiunea si viata lui , nu poate sa traiasca fara ea ! Am o ruda care e mecanic de masini , unul mediu spre bun ( culmea e ca este si maistru mecanic si are si atestat de electrician auto) , stie sa repare motoare cam de orice tip de la franceze la nemtesti si americane , inclusiv cutii de viteze automate ....visul lui de cand il cunosc eu , e sa isi faca service propriu dupa 25 de ani de lucrat pe la diversi "meseriasi" care l-au tinut mai mult fara carte de munca si sclav la propriu pe salarii de mizerie Daca visezi noaptea ca ruda asta e mea sa ai garajul tau ...esti facut sa fii mecanic ! Si nu trebuie sa iti cauti clienti pe forum , aici ai sa gasesti doar hateri ! Cea mai buna reclama vine de la un client multumit ! In rest numai de bine !
  12. la motociclete e mai buna echilibrarea statica , gasesti pe youtube cum se face asta inclusiv in motogp....voblajul nu vine de la cauciuc neaparat
  13. parca te si vad ca maine cu un service moto nou , reclama pe forum si pe facebook si topicuri interminabile de contre , mistouri si caterinca de la clienti "multumiti" nu cred ca e bine sa faci aceeasi greseala ca slg sau ca alex_en .... asta asa daca ma gandesc rapid la doua povesti de succes de pe aici
  14. acum cam 30 ani imi schimbam singur pivoti , bielete de directie si multe alte prostii pe la prima masina un Oltcit si dupa aia la Dacia 1410 ...pana cand mi-am dat seama ca sambata si duminica mai bine ma plimb si las mecanicii sa arate ce stiu , si eu sa ii supraveghez sa nu o ia pe aratura ...la noi sunt foarte multi surubari si putini mecanici iar pe la noi prin sud , se cam aplica treaba cu time is money altfel , daca iti place mecanica si vrei sa ajuti pe altii ...nu cred ca exista gest mai frumos si mai nobil intre motociclisti si daca treaba iese cat de cat impecabil , ai si o satisfactie ....cum ar zice Exarhu
×
×
  • Create New...