Jump to content

SMAEB - ziua a doua. Oameni si motociclete.


Nguyen

Membru
  • Content Count

    156
  • Joined

  • Last visited

About Nguyen

  • Rank
    Incepator

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Damaroaia
  • Motocicleta
    SV1000
  • Numar Moto
    B-53-DFY

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    CZ 125 / CZ 175 / Jawa 350 / MZ 250 / Yamaha Virago 535 / Honda CBR F3 / SV100.

Recent Profile Visitors

595 profile views
  1. AutoLuck Baneasa, este specializat de mult timp pe Fiat, chiar si Auto Italia apeleaza la ei.
  2. Azi l-am intalnit in Herastrau pe motanul Danila, nu e prima oara cand il ilntalnesc. Stateam pe o banca si a trecut prin spatele meu si se indrepta spre Beraria H, ii lipsea un ochi... mi-era mila de el.
  3. Nu mai folositi Gillette, nu faceti decat sa dati bani progresistilor. Nu ati vazut scandalul Gillette?
  4. Subiectul discutiei noastre era faptul ca sunt modele de masini care folosesc senzorii ABS si ca sezsor pentru kilometraj si ti-am dat si exemple concrete de care tu nu stiai. Ce spui tu aici face referire la manarelile pe care le faci tu la diverse masini cand ai nevoie sau cand ti $e cere. Culmea e ca tu ai E46 si nu stiai ca senzorii ABS furnizeaza informatia necesara pt kilometrajul de bord desi undeva mai sus te dadeai cel mai mare cunoscator al sistemelor de kilometraj, ABS, etc si aruncai cu sutele de euro. Johny boy, trebuie sa admiti faptul ca omul cat traieste invata indifferent cate cunostinte a acumulat pana la un moment dat. Daca tu folosesti forumul numai ca sa te dai rotund faci o mare greseala pt ca exista posibilitatea sa apara informatii noi pe care nu le vei asimila dintr-o mandrie prosteasca.
  5. Se poate inchide, pana si Goie s-a lamurit cum e cu automatele, deci nu ne-am pierdut vremea degeaba pe topic.
  6. Foarte posibil, dar exista vehicule care folosesc senzorii ABS (sau informatia oferita de acesti senzori) pentru kilometraj. In afara de exemplul oferit mai sus mai adaug Mercedes C200 (w202), cred ca si unele serii de Sprinter. Se pare ca si BMW E46 are acelasi system, poate ne confirma John17 ca el are BMW E46.
  7. Goie, vii acasa de Paste sau mananci iar din borcane prin parcarile Europei?
  8. Stai sa ajunga Goie acasa de Paste, sa vezi ce-i rupe maneta la bembeu , din automata o face manuala. Habar n-are, si Aprilia Mana are acelasi tip de transmisie.
  9. La ce sa fac teste Goita? Ai zis ca daca schimbi manual se strica cutia de viteze. In afara de faptul ca este gresit ceea ce ai spus ti-am confirmat ca am 80.000 de km cu cotetzul meu si ca nu are nici o problema, in afara de asta am mai avut si alte hidramate. Ce vei stabili prin teste? Ca se strica cutia de viteze, sau ce vei testa? L-ai distrus pe Goie, el are E46 diesel, ha ha ha.
  10. Dar cum credeai bre ca merg cu ea? Sa schimb treptele la fiecare plecare de pe loc? Pai unul dintre motivele pt care am cumparat-o este tocmai faptul ca este automatica iat acest lucru imi ofera confortul dorit in oras. Unde am afirmat eu ca merg numai in modul manual? Nu sunt cunostinte dumnezeiesti ci unele firesti. Silvere, bag seama ca pt tine e o adevarata aventura sa depasesti un camion. Imi aduci aminte de un babalac cu o Honda CRV care mergea noaptea pe Valea Oltului cu aproape 60km/h, unul cu numere de Iasi, facuse coloana in spatele lui. Cand I-am depasit I-am tras o privire, era mai crispat ca un amarat pe scaunul electric. Asa ca mai gandeste-te cine e pericol public si cine nu. Ai luat-o pe urma lui Goie, in lipsa unor argumente de ordin tehnic folosesti atacul la persoana. Minti cu nerusinare, nu am afirmat niciodata acest lucru.
  11. Goie, n-ai ajuns acasa? Motivul principal pt care aleg adesea sa schimb manual treptele este lipsa de putere pe care o are masina mea in configuratia data: 1800cmc, 115CP si 1350kg la gol. In rest merg cu ea pe modul automat. Lasa-l pe johny, acum se documenteaza despre cele doua moduri de reglat culbutorii, pana nu gaseste modalitatile nu mai zice nimic, la fel cum a facut si cu senzorii de ABS unde arunca cu sute de euro.
  12. Cerebelul tau era sigur ca am DSG, du-te inapoi la postul #111.
  13. Sa recapitulam, una bucata Goie habar n-avea ca cutiile de viteze automate au ambreiaje pt schimbarea treptelor (scuze, discuri de frictiune) si o sugea ca eu am DSG, dupa ce I-am atras atentia ghertoiului cu pedigree de Calugareni care habar nu avea cum functioneaza o cutie de viteze automata (ce sa mai zic de constructia ei) ai aparut ca un gica-contra (ca pe celalat topic) sa te bagi in seama si sa-ti salvezi prietenul/clientul de la maxima umilinta pe care a cunoscut-o de cand mi-a zis ca eu am DSG. Probabil la tine acolo in Chitila esti un mic guru al mecanici pt vecinii care se folosesc de tine ca sa-si repare masinile dar pe mine nu ma impresionezi, ambreiajul este o frana oricum ai lua-o, asta face el, printr0un effect de franare sau decuplare elibereaza sau decupleaza un mecanism. Te-am intrebat ce motor ai la Manta pt ca eram curios daca stii cum sa reglezi tachetii in cazul in care ai motorul classic de Opel din acea perioada, cel cu chiulasa din fonta. Ho, nu sari in sus ca sunt hidraulici caci au si reglaj, problema e ca pana acum nu am intalnit pe cineva care sa stie corect cele doua proceduri de reglaj.
  14. Ok, lasa ca vine Goie si-ti aduce niste motorina de Germania. Ce sa mai, esti boier, ai mai multe masini decat un samsara... Asta e, trag de ea si mai depasesc si tiruri. Mi-ar fi placut sa fie macar de doi litri dar nu a fost sa fie. Nu sunt fan BMW, am cumparat masina pt ca ii stiam istoricul si era intr-o stare foarte buna. Daca vrei ti-o donez (cu fiscal) cand nu o sa mai am nevoie de ea si faci ce cotetz vrei tu din ea. Ce motor ai pe ea? Pentru daily driver e super, fiind un cotetz vechi nu prea-i port de grija iar cand mai dau de cate un bulangiu care se baga ca nesimtitul ma amuz cand il vad cum se retrage imediat de frica sa nu-si atinga masina noua de cazanul meu fara valoare. In rest am tot confortul necesar pt un traffic mizerabil cum e cel din Bucuresti: scaune mari si confortabile, AC, servo directie, geamuri electrice fata/spate, ABS, motor si suspensii silentioase. Nu I-am facut nici o modificare, pana si rotile sunt conforme cu specificatiile din fabrica pt aceasta varianta (195/65/15), nu am geamuri fumurii si alte kitch-uri cum vad prin Chilita, Calugareni si alte zone provincial de unde apar marii cunoscatori ai covrigului. Ia zi johny, dupa ce ridici piciorul de pe pedala de ambreiaj ce se intampla cu piesele ambreiajului? Care este rolul lor?
×
×
  • Create New...