-
Număr conținut
92 -
Înregistrat
-
Ultima Vizită
Metode de contact
-
Website URL
http://
Profil
-
Sex
Male
-
Locatie
Timisoara/Arad
-
Carnet moto din
08.10.2008
-
Motocicleta
GSX6R K3
-
Numar Moto
FALS
al3xino's Achievements
Newbie (1/14)
-
-
Pai deocamdata am 26 de ani si cam asa m-am gandit si eu...toate la timpul lor!Bineinteles ca gusturile nu se discuta dar cruiserul cred ca e cam "matur" pt mine si touringul ma mai asteapta el un sezon sau doua.succes si asfalt uscat!
-
am luat in calcul si varianta de cruiser si anume un intruder m800 iar in cazul unui sport tourer ma gandeam la un gsx 650 dar deocamdata nu e o prioritate.Succes si tie!
-
TRASEU:TIMISOARA-DEVA-SIBIU-BREZOI-VOINEASA DISTANTA TUR-RETUR: APROX 800 KM PERIOADA:02-04.06.2012 POZE:PUTINE, FACUTE DE NISTE PRIETENI CARE AU VENIT CU MASINA POPAS: BREZOI (JUD VALCEA) STARE DRUM:AGLOMERAT; INTRE BREZOI SI VOINEASA ESTE UN DRUM ORIBIL! PACAT DE CURBE... *SUNT INCEPATOR SI E PRIMUL DRUM MAI LUNG PE CARE-L FAC CU MOTO SI SINCER NU A FOST PREA RELAXANT DIN CAUZA POZITIEI.PE VIITOR MA GANDESC S-O SCHIMB PE SUZANA CU UN SPORT TOURER. ASFALT USCAT!
-
Este vorba de reglajul incorect al ambreiajului...am strans putin rotita si problema rezolvata!cu ocazia asta sper sa nu mai fac febra musculara la degete .aprox 40% din cursa ambreiajului merge in gol si 60% e in lucru (inainte era 10%-90%), sper sa fie ok asa.Va multumesc pt sfaturi! asfalt uscat!
-
nu iese din viteza.daca schimb treapta superioara isi revine.Ideea e ca se tureaza in gol pur si simplu nu mai trage dar ramane pe treapta respectiva si isi revine daca o readuc in turatii joase sau schimb o treapta superioara.
-
Dupa cum reiese si din titlu am probleme cu acceleratia.In treapta intai daca o accelerez mai "agresiv" decupleaza la viteza de aprox 70 km/h; la fel se intampla si in treapta 2.Daca merg mai lejereanu si schimb la 6000 e ok nu se observa nimic.Decuplarea asta suna ca si cum as accelera liniar si dintr-o data as scoate-o din viteza, moment in care se tureza si nu mai trage deloc.Istoria mobrei ar fi urmatoarea: suzuki gsxr 600 2003 achizitionata acum doua luni la 16500 de km; acum are 19000; am schimbat la ea ce era necesar adica lichidul de racire si uleiul acum ,la 19000.Mai mentionez ca treaba asta mi se intampla dupa ce am facut un drum mai lung de aprox 700 km (tm-vl).Fostul proprietar zice ca ar putea fi bujiile acestea nefiind schimbate pana in prezent la mobra. Maine sau luni o voi duce pe suzana la doctor dar pana atunci sunt curios ce ar putea sa aibe.Va multumesc anticipat pentru pareri! Asfalt uscat!
-
acum o luna am fost cu suzana la service de' i-am schimbat antigelul si aseara dupa ce am curatat lantul mi-a sarit in ochi bidonasul cu lichidul verde care este cu vreo 2 cm sub linia de minim...Posibil sa fie vreo scurgere sau dupa ce am facut schimbul trebuia sa-i dau o plimbare dupa care sa-i mai faca cei de la service o completare?
-
Pune genunchiul jos cu R6-le, scapa de "chicken strips" si apoi gandeste-te la "ceva mai bestial" cum ar fi un R1.parerea mea de incepator! Asfalt uscat!
-
Chiar daca am luat o tranta nasoala si am zis ca nu mai incalec vreodata pe doua roti nu m-am putut abtine si dupa 2 ani de repaus am revenit in forta...Interesant e stickerul cu road runner pe care il am si eu la avatar de cativa ani; era deja lipit pe moto...e clar! trebuia sa ne intalnim . Cele bune si asfalt uscat!
-
Exista service/magazin care se ocupa cu vanzare+montaj alarme moto in Timisoara?
-
Ba, ce k k t de treaba are faptul ca nu ai permis + asigurare+ itp + mama dracu cand LA NOI in tara stiti foarte bine cum se fac toate k k turile astea si in ce hal se circula cu sau fara permis?Despre ce vbim aici?Omul ar fi mers la fel si dc era cu acte in regula...Odihneasca-se in pace!
-
roleff, erau la oferta luna trecuta la kronaumoto (pe dimitrie cantemir)
-
Update Am fost astazi sa-mi ridic permisul si cu ocazia asta mi-am platit si amenda pt neadaptarea vitezei la conditiile de drum.Politistul care se ocupa de cazul meu a zis ca nu are rost sa vin cu minciuni si sa spun ca am avut doar 90/100 km/h pt ca urmele de franare (blocare) spun altceva...posibil sa aibe dreptate pt ca ultima geana pe care am tras-o la vitezometru era la inceputul sectorului de drum drept iar eu am parcurs vreo 2-4 km pana mi s-a blocat roata.Detalii prea multe nu stiu despre motor (doar ca atunci cand l-am cumparat era in stare f buna)asa ca nu ma intrebati, ideea e ca eu am fost singurul vinovat pt ce s-a intamplat...nu am realizat ca in cateva zile am facut aprox 700 de km.Mecanicul meu mi-a zis clar ca la 500 de km sa mai adaugam ulei indiferent dc mi se aprinde sau nu beculetul.Mi-a placut prea mult si d-aia nu am realizat ca kmetrii zboara pe langa mine. Am atasat niste poze cu zona incidentului.Va multumesc pt urarile de sanatate!Asfalt uscat!