Jump to content

invictus

Super Membru
  • Content Count

    551
  • Joined

  • Last visited

About invictus

  • Rank
    are you talking to me?

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.f64.ro/blog/category/tutoriale/

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti
  • Motocicleta
    bmw f650 gs
  • Numar Moto
    B-XX-XXX
  1. Aici s-a petrecut accidentul https://www.google.es/maps/@44.8108503,25.5729662,3a,55.8y,335.67h,85.83t/data=!3m6!1e1!3m4!1sKzJbZL2zTxM32xJWISWh2w!2e0!7i13312!8i6656 Drumul e drept de tragi cu pusca pe el, pe o distanta de cativa km. Accidentul pare sa se fi produs intre cele doua intersectii cu drumurile secundare spre cazaci si racovita, in afara localitatii. Linia continua a fost pusa pentru a evita accidentele intre cei de pe dn aflati in depasire si cei care intra in dn de pe drumurile secundare. Posibil asta sa se fi si intamplat, motociclistul fiind din Bucsani probabil a intrat in dn dinspre Racovita pe directia Ilfoveni-Targoviste, si a fost accidentat in nu mai mult de 20-30 de metri de matizul aflat in depasire intre cele doua intersectii.
  2. Mi-am vandut mobra si am ramas cu cutiile laterale si suporturile pentru f650gs 2000-08. Sunt Hepco&Becker din aluminiu, model Alu Standard de 45l (cele mai mari). Daca sunteti interesati le gasiti aici: http://www.motocicli...-twinspark-abs/
  3. Mi-am vandut mobra si am ramas cu cutiile laterale si suporturile pentru f650gs 2000-08. Sunt Hepco&Becker din aluminiu, model Alu Standard de 45l (cele mai mari). Daca sunteti interesati le gasiti aici: /index.php?/topic/691107-de-vanzare-bmw-f650gs-2004-twinspark-abs/
  4. invictus

    motor fail :)

    In secunda 16 se vede cum loveste cu barbia de boom-ul barcii. O casca integrala l-ar fi protejat mai bine decat porcaria aia open face. Dar nu ar fi fost la fel de cool in restul timpului, cand nu ar fi avut nevoie de ea.
  5. O ruda d-ale mele din com.Colibasi Giurgiu,langa Bucuresti, tocmai ce mi-a zis ca ieri pe la ora 13, un baiat pe nume Alin in varsta de 19 ani, din satul Campurelu, si-ar fi pierdut viata intr-un accident cu motocicleta in comuna Vidra. Motocicleta ar fi fost o Yamaha sport. Nu stia exact cum s-a intamplat, din ce a auzit cica ar fi pierdut controlul mobrei si s-ar fi lovit cu capul de o duba parcata pe marginea drumului. A murit pe loc. Dumnezeu sa-l odihneasca
  6. Ti-am dat eu unul mai sus. Ce-i drept nu stiu daca este liber in perioada asta, trebuie sunat. Poti veni la mine sa vezi cum a lucrat. 0721.238.350 Stefan.
  7. Il cheama Aurel nr.tel 0745183676, este un meserias foarte bun. Mie mi-a facut finisajele la casa si sunt foarte multumit.
  8. Foarte tare!!! In alta ordine de idei, arcurile Touratech pe care le-am luat de la tine merita toti banii. Pentru oras sunt excelente, au rezolvat problema scufundarii furcii pe franare. Meriti o bere. Sa-l stapanesti sanatos! Sonda de nivel din rezervor s-ar putea sa fie defecta. Verifica daca functioneaza ventilatorul prin alimentare directa de la borne. Daca functioneaza, termocupla este urmatorul suspect.
  9. Astazi are 27.000 km si pana acum am schimbat: 1. cablul de ambreiaj la 25.000 km 2. intinzatorul lantului de distributie la 16.000 km 3. o pastila pe una din valvele de admisie la 20.000 km 3. filtrul de benzina la 20.000 km 4. mansoanele la 18.000 km Uleiul si filtrul de ulei, filtrul de aer, antigelul, lichidul de frana, uleiul din furca, placutele de frana, bujiile le-am schimbat conform manualului de service, nici mai devreme, nici mai tarziu. Schimbul de ulei la fiecare 3000 de km, fata de intervalul normal de schimb de 10.000 de km, mi se pare inutil si neecologic, o risipa de bani si de timp.
  10. Eu am avut ambele tipuri de bujii, simple si iridium, si am tras concluzia ca nu este nicio diferenta intre ele in ceea ce priveste comportamentul motorului (dual spark), sau poate sunt eu insensibil . Diferente exista totusi la capitolele interval de schimb si bineinteles pret, ambele mai mari la bujiile iridium.
  11. Revin la problema filtrului de benzina cu un link: http://www.horizonsunlimited.com/hubb/bmw-...-bmw-f650-49234 Mesaj completat Asta este varianta OEM,care apare pe modelele 2004+. Intrebati-l pe zeroo daca o mai are, ca sigur nu-i mai trebuie.
  12. Singura problema ar putea fi infundarea injectorului. Asta costa cam cat doua filtre. Ideal ar fi sa gasim un filtru aftermarket compatibil, unul generic nu merge din cauza lipsei regulatorului de presiune. Mesaj completat Sau poate unul aftermarket pus inaintea celui original, ca sa-i prelungeasca viata. Mesaj completat filtrele metalice pentru motoare cu injectie costa cam 30-40 lei + doua coliere si ceva furtun. Suficient de ieftin ca sa merite incecarea. Mesaj completat Ar mai fi si solutia regulator filtru separate, dar trebuie sa mai pastrezi motocicleta inca vreo 60.000km ca sa amortizezi investitia
  13. Filtrul trebuia schimbat la 20.000km. Din cate tin minte la reprezentanta costa cam mult, vreo 300 ron. Cucun se referea la filtrul de benzina, m-am prins mai greu. Eu l-am schimbat la 20.000, desi totul mergea perfect.
×
×
  • Create New...