-
Număr conținut
52 -
Înregistrat
-
Ultima Vizită
Profil
-
Sex
Male
-
Locatie
Bucuresti
-
Carnet moto din
2008
-
Motocicleta
Yamaha Virago XV 535
-
Numar Moto
YMH
Informații profil
-
Motociclete detinute
Yamaha Virago XV 535
Fr@ntz's Achievements
Newbie (1/14)
-
quick update. Membranele sunt regula ..daca erau sparte as fi avut probleme (si simptome) serioase ( cu asemenea sfaturi risti sa panichezi oamenii aiurea - not fair play ). Am curatat carburatoarele vara trecuta la o cunostinta care avea compresor (nu-ti trebuie mai mult). Nu-mi sarea de 120/h si tot asa ..la acceleratie brusca se 'impiedica'. Problema s-a rezolvat dupa curatzare. Vineri seara am desfacut bujiile sa ma uit la ele - amandoua erau afumate (compozitie prea bogata in benzina teoretic) - si le-am inlocuit. Treaba misto e ca o data cu inlocuirea lor a disparut si problema. Numai bine
-
Salutare dudes and dudettes, Vi s-a intamplat ca motorul sa ramana fara putere la accelerare brusca in sarcina (ca si cum s-ar termina benzina) si sa mearga in suturi ? Mentionez ca in rest merge ok (prinde minim 150) daca accelerez lin. Exista si alta cauza posibila in afara de carburator semi-infundat? Numai bine
-
Salutare viragisti, Spuneti-mi si mie cum fac sa suspend motoreta cu niste chingi (tre sa-i schimb cauciucurile si semeringurile de la furca). M-am chinuit cu un cric de masina si n-am rezolvat mare lucru. Sunt inca in cautare de solutii.. Numai bine
-
Salutare viragisti, A schimbat cineva semeringurile de la furca (Virago 535) ? Spuneti-mi daca stiti pls, cum se face operatiunea asta si de ce anume am nevoie. Numai bine
-
Salutare, Dude parca tu aveai ghidon custom (de-ala foarte inalt) la virago 535 ? As vrea si ieu si n-am idee unde as putea gasi. Ceva sfaturi? Numai bine
-
Dear dudes, Sorry ca revin cu aceeasi intrebare insa in 2 saptamani plec la drum lung si vreau o cheste de care sa pot lega decent rucsacul. Drept urmare.. *** Are cineva idee unde-mi pot face un sissy bar pe comanda ? *** Multzam anticipat Numa bine
-
Salut, intradevar...e ciudata afirmatia, palpaitul e normal insa depinde cat de serios se manifesta. La relanti, tensiunea cu care alternatorul incarca la minim (scrie in carte cat ar trebui sa fie exact) . Ar trebui masurata (cu motorul pornit), tensiunea la bornele bateriei, atat la relanti cat si cu motorul turat. Se vor obtine un minim si un maxim care tre comparate cu valorile din manual. De verificat si bateria (cu motorul oprit) si daca sunt stranse bine fisele, contacte, sigurantze (poti sa ai o sigurantza aproape bushita...eu am avut)..etc...posibil sa fie descarcata (eu am patzit-o si banuiam degeaba electromotoru' pe motiv ca farul se aprindea). Revenind la sissy bar, stii cumva vre-un astfel de atelier ? Nu vreau sa-l fac din inox (intentionez sa-l vopsesc negru mat). P.S. Eu am bujii NKG si merg brici...n-au avut niciodata vreo problema desi le-am banuit in repetate randuri. numa bine
-
Ups...my bad Mesaj completat Salutare viragisti, Are cineva idee unde imi pot face un sissy bar custom? ...Gen vre-un service/atelier care se ocupa si cu treburi de-astea? Numa bine
-
Dude, Cum ai ales modelul de bujie? Ai folosit Bike-Datenbank ca sa alegi chestii compatibile cu motoreta ta (asta in caz ca le-ai luat de pe louis) ? Pentru Virago XV 535 2yl sunt recomandate NGK BPR7ES sau NGK BPR6ES. Numa bine