Sari la conținut

eclipsaus

Membru
  • Număr conținut

    95
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Yahoo
    eclipsaus

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Ploiesti
  • Carnet moto din
    2006
  • Motocicleta
    Suzuki GSX-R750
  • Numar Moto
    ph tot fum

Informații profil

  • Motociclete detinute
    Gsxr750

Vizitatori Recenți Profil

271 citiri profil
  • TNG

eclipsaus's Achievements

  1. Salut. Sunt proaspăt deținător de gen1. Găsesc și eu la cineva semighidoanele cu placa superioara a jugului și un monopost?
  2. S-ar putea sa dau si eu o fuga pe la sala diseara
  3. mersi de informatie, dar stiam de treaba cu agrafa de hartie. asa am verificat si eu daca da eroare sau daca este TPS dereglat. bineinteles.
  4. tocmai asta este problema, ca instalatia avand modificari taraniste, firele de la ambele mufe au aceeasi lungime. nu dadea nici o eroare. din cate am obs, senzorii sunt identici, doar ca,bineinteles, IAP are conectat furtunasul de vacuum, iar celalalt masoara direct pres atmosferica, deci nu ar fi avut de ce sa dea eroare.
  5. se pare ca dupa cum banuiam, nu din cauza ca ar fi motorul uzat era consumul exagerat si etc probleme dupa o consultare cu manualul de service, am descoperit ca mufa senzorului AP era inversata cu mufa senzorului IAP, pam-pam... restul e cancan
  6. motocicleta a functionat ok si dupa transplantul de cadru
  7. si e normal ca asta sa se intample peste noapte? adica la sfarsitul sezonului trecut sa consume 7, iar cand a fost scoasa de la iernat sa consume `18 ?
  8. sezonul trecut cand a intrat la hibernat nu mancase deloc. la sincronizare s-a constatat uleiul la min, desi nu cred ca s-a mers 100km intre timp. s-a completat pana la max, iar acum dupa aprox 300km uleiul este tot la max
  9. nu am obiectat nimic , ba chiar am fost f multumit de lucrare, mai ales ca am vazut ca ai mai si curatat unele contacte si etc. dar totusi si daca sunt pb cu compresie si/sau valve e normal sa manance in halul asta?
  10. la el am fost si am facut sincronizarea, dar observ ca nu s-a schimbat problema consumului in urma ei, asa ca am luat la mana ce am spus mai sus. sincer, nu dispun de finante pt o servisare amanuntita pot fi de vina bobinele in asa fel incat sa influenteze consumul, dar totusi sa functioneze bine in turatie?
  11. Salut! Am si eu un gsxr 750 din 98, pe injectie. In toamna motoreta a suferit un accident, in urma caruia i-a fost inlocuit cadrul. Cand a fost scoasa de la iernat, am observat ca motoreta a inceput sa consume suspect de mult(peste 15l/100km). A fost dusa la sincronizat, inlocuit filtru aer, bujii, verificat regulator presiune, senzor temp, furtune, rezervor. Printre altele motoreta intrerupe pana in 4000 rpm, nu rau dar suficient cat sa mearga ca o caprioara la o viteza constanta. Peste 4000rpm se comporta perfect si trage f bn. Pe esapament se cunoaste funinginea specifica amestecului bogat. Precizez ca motoreta nu da nici o eroare in dealer-mode. Daca are cineva vreo idee sau teorie... ca mie mi-a scos peri albi )
×
×
  • Creează nouă...