Sari la conținut

valdemar

Membru
  • Număr conținut

    89
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://www.google.com
  • Yahoo
    icemetall69

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    2008
  • Motocicleta
    Africana in vis
  • Numar Moto
    Din tabla

Informații profil

  • Motociclete detinute
    '98 Aprilia Pegaso 650, '87 Honda Transalp 600V, '92 Honda XLR 250R Baja, '96 Honda Transalp 600V, '96 BMW R1100RS, '96 BMW F650

valdemar's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Nu voi spune nimic despre GS, pentru ca nu am avut....am avut in schimb Transalp si te pot ajuta cu pareri la acest capitol: TA600: Din multe "coclaureli" pe diverse site-uri cu review-uri si forumuri, se pare ca cea mai reusita generatie de TA este '94-'96 - ultima serie facuta integral in Japonia. Cele dupa '97 sunt facute in Italia, mai putin motorul (care este asamblat in Japonia si trimis pachet la macaronari). Problema din cate am vazut p-aici, p-acolo la cele de dupa '97 este ca tind sa rugineasca mai repede (transal-ul meu din '87 avea suprafata totala de rugina pe cadru cam vreo doua unghii umane). Plusul la cele de dupa '97 este ca au 2 discuri pe fata si ca sunt ceva mai noi la motor (ajung pana in 2000). TA650: Cel mai bine e sa ceri pareri de la proprietari aici sau aici. Intretinere la TA: Daca e bine verificat inainte de cumparare si ai noroc, o sa ai nevoie foarte rar de piese (nu vb. aici despre consumabilele normale). Daca e sa ajungi cumva la stadiul de segmentare, lanturi de distributie, schimbat garnituri, chestii d-astea, te va costa mai mult la TA, pentru ca ai de ingrijit 2 cilindri. La TA sunt cunoscute urmatoarele probleme: - se mai duce naibii melcul de kilometraj de la roata (solutia: cand il schimbi, pune-i si semering si imbiba-l in vaselina) - cdi-urile sunt puse prea sus si cand mergi pe off da saua in mufe si in timp se bulesc (solutia: schimbi suportii de cdi-uri si ii asezi orizontal, sau scoti suportii si ii pui in bubblewrap sau burete mai jos - asa era la al meu cand l-am luat si n-am avut nici o problema) Cat despre ABS, n-am mers niciodata cu o motoreta care sa aiba asa ceva, n-am luat pana acum nici o tranta pe asfalt, si am mers si iarna pe ninsoare - depinde in mare de tine si de cauciucuri. Sper sa-ti fie de ajutor cele de mai sus. Multa bafta!
  2. Vand si io trotineta asta de enduro: http://bikeshop.ro/motociclete/anunturi-va...993-287813.html Honda XLR 250R Baja Fabr. 1993 Km: ~ 45000 Fara probleme tehnice, pornire doar kick, inmatriculata, ITP valabil 2012. O vand pentru ca am nevoie de bani sa-mi iau Dominator.
  3. Am mai vb cu el prin decembrie, si nu parea foarte interesat de batrana mea doamna. M-ar incanta si un Domi cu kick daca s-ar gasi cineva sa dea unul in mintile lui
  4. Salutare domnilor! Vreau sa-mi dau Transalp-ul in vederea achizitionarii unui Domi, ca e ceva mai usor si mai agil pe trasee dificile Daca va tenteaza (pentru schimb) sau stiti pe cineva interesat (pentru cumparare), uitati aici anunt: http://bikeshop.ro/motociclete/anunturi-va...987-278707.html Uitati si detalii: - primul proprietar in Romania (adusa din Italia in feb. 2009) - rulata in tara ~ 15000 KM - kit lant nou (DID x-ring black + pinioane) ~1000 KM - kit ambreiaj nou (~3000 KM) - segmenti noi (~6000 KM) - kit distributie nou (~6000 KM) - manere incalzite (buton cu pozitii Off, Low, Hi) - crash-bar Kappa - topcase - cadru genti laterale + gentile laterale - parbriz touring - sa modificata si retapitata la Darian - priza 12V - 2 seturi de chei (moto + topcase + laterale) - cauciucuri Dunlop Trailmax de offroad (rulaj: cauciuc spate ~4500 KM; cauciuc fata: ~2500 KM)
  5. Multumesc inca o data pt. raspunsuri. Coborata e cat se poate din propriile dotari (3-4 cm din jug si amortizoarele maxim de slabe), si asa ajunge ok cu picioarele. Problema e ca s-a speriat destul de rau dupa 2 trante, la una din ele nu eram de fata, ea n-a reusit sa ridice motoreta si a trebuit s-o ajute cineva...si de atunci a ramas cu ideea ca e prea greu CB-ul. Desi eu nu vreau sub nici o forma sa dea motoreta (motorul este intr-o stare excelenta), parca nu-i o idee prea buna sa mearga cu frica tot timpul. Intr-adevar, problema principala este sa nu mai cadem, nu cum ridicam motoreta cand cadem ... poate mai lucram totusi la partea asta Salutare!
  6. Merci de raspunsuri. Marauder-ul ala de 250 e misto asa, dar asta doar in ochii mei ) Ea a cam strambat din nas....ca "prea arata a chopper" (ce ti-e si cu femeile astea). SM e cam ciudata varianta, ca tot inaltutz e, plus ca nu stiu cum/daca o sa se obisnuiasca cu zvac-ul de mono in ture joase. Cat despre Hornetzelu', as prefera nu chestii rare, ca eventual o sa se strice, si o sa trebuiasca piese. (iar daca e ala de 2500 E iese si din buget). Mai cautam, poate mai scrie cineva cu vreo idee p-aici, merci oricum! Bafta si asfalt uscat! (pentru pasionati si noroi uscat )
  7. Salutare, Prietena are momentan un CB500, dar se pare ca este totusi cam greut pentru ea, si e si greu de ridicat de jos cand se mai intampla "diverse". Problema cu care ma confrunt eu este ca nu prea gasesc motorete de max 150 KG la plin, cu motor in categoria 250-500 cc, preferabil naked, si sa nu coste mi mult de 2000 E, nu mai vechi de 1994. M-am gandit si la ceva enduro, dar pentru 1.62m cat are don'shoara, e mai greu cu pusul picioarelor pe pamant. Daca aveti vreo sugestie, va rog ajutati-ma si pe mine Ca idee, ar fi ideal ceva gen YBR250, numai ca asta nu se incadreaza la pret. Salutare!
  8. Salutare. S-au dat putin planurile peste cap, n-am mai gasit din seria 92-96, de cel din 98 nu aveam bani, asa ca m-am lipit de unul aparent din 88, si am ramas si cu destui bani Luni o duc la doctor pentru schimburile de rigoare, reglat tachetii (tacane usor, dar nu deranjant) si montat manerele incalzite. In afara tacanitului, nu am de ce sa ma plang, chiar merge foarte frumos si se tine excelent pe drum. Iar la consum, mi-a facut o surpriza foarte placuta: croaziera la 110 intre Nadlac si Deva, 3,85% Ar mai fi o problema, dar vad ca melcul s-a dat deja. Am nevoie de melc si de cablu, ca sunt duse amandoua. Pot gasi prin Bucuresti pe undeva la un pret decent? Uitati si o poza, ca asa-i frumos: Asfalt uscat!
  9. Salut. Am vandut pegasul, asa ca io va cam parasesc, ma mut la transalpisti Bafta si multumesc pt. ajutorul dat pana acum! Asfalt uscat!
  10. Pai cam tot ce am putut desface doar cu carenele date jos si era sub forma de mufa. WD40 is your best friend
  11. Salut. Joi plec spre vestul tarii in scopul intoarcerii cu un Transalp. Ma puteti ajuta si pe mine cu o scurta lista de chestii specifice la care sa ma uit? Mentionez ca o sa fie model undeva intre 92 si 96. Multumesc anticipat! Vlad.
  12. Salut! Vreau sa intru si eu in posesia unui ST, dar as vrea mai intai daca pot sa ma dau 10-15m cu unul ca sa vad daca e de mine. Este vreun bucurestean pe aici dornic sa se vada cu mine pentru un scurt drive-test? Dupa, of course, se lasa cu Asfalt uscat!
  13. Acum porneste si a mea bine, am curatzat contacte&stuff si pare tot ok, fara schimbare de bobina Drept urmare, se vinde: http://www.bikeshop.ro/handler.php?tip=am&...w&ID=160479
×
×
  • Creează nouă...