nu.. tot la pistonul 1 este buba. Acum este reparat (am inlocuit bloc-motor )
..."reparat" dar am reusit sa merg cu motorul doar de la service inspre casa, aprox 1,5 km fara sa depasesc 40 km/h (din cauza traficului) dupa care sa auzit o pocnitura + blocat roata spate - am debraiat instant, am tras mobra pe dreapta, apelat mecanic, urcat moto in duba, desfacut motorul, rezultat = 2 supape indoite.
Mecanicul este surprins si nu stie de ce sa intampalat acest lucru. Ma linistit spunand ca este problema lui de aici in colo cu costurile reparatiei.
Problema mea este daca va repara motorul prin inlocuirea supapelor si ce mai este necesar acolo, fara ca el sa cunoasca si sa-mi clarifice cauza care a provocat indoirea supapelor, nu cred ca mai am curaj sa ma urc pe mobra aceasta stiind ca ar putea in orice moment sa se blocheze motorul respectiv roata spate. Nu vreau sa ma gandesc ce se putea intampla daca aveam viteza ...
Rog pe cei care ma pot ajuta cu sfaturi care sa le comunic mecanicului. Daca a gresit, intrebarea este- unde?
(motor yamaha R6 an 2000)