Jump to content

soso_by_sec

Membru
  • Content Count

    216
  • Joined

  • Last visited

About soso_by_sec

  • Rank
    >>tentativa<<

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • Yahoo
    dansorintorje

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Zalau
  • Carnet moto din
    2008
  • Motocicleta
    wait...
  • Numar Moto
    SEC
  • Club
    suporter MMC

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    yzf-R6
  1. ;) "La multi ani!" cu sanatate, fericire si noroc!!!
  2. incearca sa verifici dupa cum scrie in manual- senzorul pozitiei de acceleratie (TPS- throttle position sensor) verifica reglajul de pozitie, valorile rezistentei variabile din el etc.
  3. Rog participantii care au fotografiat la SMAEB sa uploadeze aici câteva foto reprezentative, pentru cei care nu am avut posibilitatea sa savuram live. multumesc anticipat!
  4. Se poate monta pe yamaha r6 an 2000? pret informativ? thx!
  5. blocul (partea cu cilindri+partea de jos de la cutie) un piston+segmenti 100 euro, manopera 700 ron, dupa care ulei 180 ron, filtru 40 ron , antigel 30 ron, garnitura chiulasa 250 ron, garnitura baie 50 ron. Cam asta e... deocamdata
  6. multumesc mult Sper sa fie asta. Am sa consult si manualul de reparatii. Astept si alte sugestii cu privire la cauza si efect.
  7. nu.. tot la pistonul 1 este buba. Acum este reparat (am inlocuit bloc-motor ) ..."reparat" dar am reusit sa merg cu motorul doar de la service inspre casa, aprox 1,5 km fara sa depasesc 40 km/h (din cauza traficului) dupa care sa auzit o pocnitura + blocat roata spate - am debraiat instant, am tras mobra pe dreapta, apelat mecanic, urcat moto in duba, desfacut motorul, rezultat = 2 supape indoite. Mecanicul este surprins si nu stie de ce sa intampalat acest lucru. Ma linistit spunand ca este problema lui de aici in colo cu costurile reparatiei. Problema mea este daca va repara motorul prin inlocuirea supapelor si ce mai este necesar acolo, fara ca el sa cunoasca si sa-mi clarifice cauza care a provocat indoirea supapelor, nu cred ca mai am curaj sa ma urc pe mobra aceasta stiind ca ar putea in orice moment sa se blocheze motorul respectiv roata spate. Nu vreau sa ma gandesc ce se putea intampla daca aveam viteza ... Rog pe cei care ma pot ajuta cu sfaturi care sa le comunic mecanicului. Daca a gresit, intrebarea este- unde? (motor yamaha R6 an 2000)
  8. Momentul initierii petitiei este bine ales. Banuiesc ca la multi motoristi le este RCA-ul spre finis,cred ca asa o sa faca un mic efort mai multi sa semneze,chiar daca doleanta noastra nu se va materializa vreodata, noi trebuie sa ramanem optimisti- dupa cum spunea cineva pe aici "un om pesimist = este un om informat" SEMNAT
  9. Dupa cum se vede in foto, era crepat...
  10. Da, este la nivel uleiul, ce nu inteleg eu este faptul ca simtomele au aparut asa -de la o zi la alta - folosesc doar ulei Castrol racing -, rulat de fiecare data maxim 4000 km. cu un schimb, ce-i drept avea consum de ulei destul de mare, vreau sa spun ca de la un schimb la altul de regula complectam cu cca 750 ml. Eu am crezul ca este din cauza ca dau ture cu el doar in afara orasului pe serpentine de cele mai multe ori cu el destul de turat (rar scade turometrul sub( 7000 rpm) si frecvent in red-line. este firesc sa se "termine" si motorul tinand cont ca are la bord peste 40 mi km din care jumatate forjati de mine. Va multumesc pt. sugestii -am programat deja la un service,dar se pare ca nu stie nimeni ce are pana ce se desface motorul. segmenti, supape, ghidaje- nu conteaza ,eu ma gandesc doar ca vine sezonul moto cu bucuriile si intrunirile lui -de unde nu vreau sa lipsesc!
  11. multumesc mult de sfat! am sa incep cu testul de compresie si sa adun bani! (multi bani se pare)
  12. Ai rezolvat problema? Si moto meu e intr-o situatie identica cu al tau.Te rog scrie-mi aici ori lasa-mi pm. daca sti despre ce problema este vb. ms.
  13. NU PUTEA FI ALTFEL, DECAT O ZI DE NOTA
×
×
  • Create New...