Sari la conținut

betarrt50

Membru
  • Număr conținut

    75
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Yahoo
    edy12006

Profil

  • Motocicleta
    beta rrt50
  • Numar Moto
    fara
  • Club
    nu am

Informații profil

  • Motociclete detinute
    beta rrt50

betarrt50's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Demential ce faceti voi aici. Si eu va invidiez putin. Cat despre gumele din pozele de mai sus, esti prof, zici ca sunt scoase din fabrica asa.
  2. La Peles i-am vazut si eu acum aproximativ 7 ani cand eram in clasele 1-4 si am fost intr-o excursie. Ofereau servicii de fotografiere cu un pui de urs si un leu. Mesaj completat Acum am vazut ca am inviat un topic de 3 ani, scuze. Dar stie cineva ceva de ce nu a mai scris nimeni aici ? Domnul leso nu se mai ocupa sau de ce?
  3. Multumesc frumos pentru tot. Iti multumesc ca ai scris toate aceste aspecte de care voi incerca sa tin cont la cumparare. Iti doresc multi km , sa te distrezi cat mai mult pe unde vei merge cu motorul si sa nu dai de tot felul de fenomene gen in topicul cu jandarmii si vanatorii.
  4. Pai dar de ce sari asa in sus? Nu am zis eu ca fac, eram interesat doar daca se poate, daca a facut cineva pana acum. Daca eram interesat sa fac eu ceream scheme si precizam ce vreau sa fac.
  5. Interesant ce spui tu aici. Daca ar fi si alte aspecte la care sa ma uit te rog sa le enumeri aici. Ti-as fi foarte recunoascator.
  6. betarrt50

    Suzuki Dr 350 S

    Deocamdata ceream informatii si pareri despre acest motor, cat despre cumparat mai astept putin.
  7. Bun. Deci motorul se doreste a fi: - destul de usor, nu gen dr 650 (~160 kg) - usor de manevrat - nu foarte puternic , ma gandeam la 250-450 cmc si vreo 30-40 cp maxim - sa gasesc piese pe stoc si usor - sa fie usor de intretinut si fiabil Ma intereseaza pentru munte, nu noroaie , santuri, etc ci in special pentru drumuri forestiere si ceva asfalt. Ma gandeam sa iau un cross 2t la 125 , insa la conditiile astea de mers nu cred ca o sa imi placa prea mult, pentru ca este dedicat crossului. M-am gandit si eu la dr350-400 , xr-uri , etc, acum sa vad si de ce bani voi dispune. Daca nu reusesc sa mai strang cateva sute euro voi fi nevoit sa ma rezum la ceva mai ieftin, eventual sa o dau pe a mea si o mica diferenta. Mesaj completat Am stat si m-am mai interesat si am ajuns la concluzia ca Dr350 ar fi cel mai ok pentru ce vreau eu.
  8. Mie mi-ar fi mila sa bag una dinasta la cross. Mai ales cand ma gandesc cat costa.
  9. Prin "sa nu pierd prea mult la revindere" ma refeream la urmatorul aspect: Un dr de 350 iti mentine pretul destul de bine , in schimb beta rrt50 a mea pe care am dat 1300 euro acum 2 ani, abia daca mai scot 900. nici atat nu cred. La asta ma refeream. Mesaj completat Eu am o beta si as merge tot pe beta ca mi-a placut, asta numai daca as avea conditii de intretinere pentru ea in Romania, deci deocamdata va trebui sa aleg intre Ktm, Yamaha , Honda , Suzuki , cam astea sunt principalele marci la care se gasesc piese pe stoc, daca nu ma insel. Astept si din partea voastra niste modele care sa se incadreze la cerintele mele (masa proprie mica , putere suficienta sa poti face de toate cu ea , sa gasesti piese pe stoc si ieftine , intretinere ieftina) Ma bate totusi gandul , nu stiu de ce, sa strang putin cureaua si sa iau un Exc 125. Desi pana acum mi-am dorit foarte mult 4t, cand vad exc-ul in actiune ma cam razgandesc. In schimb exc-ul nu e nici pe departe asa fiabil si daca nu ma insel piesele costa destul de mult. Mesaj completat Nu voi apela la aceasta varianta pentru ca am nevoie sa ma dau si pe asfalt. Decat daca il voi putea inmatricula ar fi o alternativa de apreciat.
  10. Beta rr-t 50 An 2007 Racire pe apa 6 trepte de viteza vmax = 100 km/h (prins de mine) ambreiaj si ulei schimbate recent Are toate actele si este inmatriculata pe primarie Nu necesita permis de conducere ! Motorul arata si functioneaza perfect, pentru detalii suplimentare lasati mesaj. Pret: 950 euro negociabil. Accept si schimburi cu unele enduro mai mari.
  11. betarrt50

    Suzuki Dr 350 S

    Salut baieti. Ma gandesc si eu sa achizitionez un motor la vreo 250-500 cmc si una din prioritati ar fi Dr350. Pe la ce pret se gaseste una bine intretinuta ? Ce defecte ar avea dr350? Ce avantaje? E buna pentru padure , munte? Dar pentru strada? E greu de ridicat de jos? Cate kg are mai exact? Pentru o persoana de 1.75 si 60 kg e mare rau?
  12. NU am reusit sa citesc tot ce s-a scris aici insa imi asum riscul de a va povesti si eu ceva. E vorba de Honda Xl , nu Xr , insa daca nu ma insel nu e diferenta mare, tot honda e. Si-a luat un tovaras o honda xl125, 80 si ceva anul daca nu ma insel. A venit cu ea acasa, era extrem de bucuros , mergea superb motorul, tragea de rupea, imi placea extrem de mult. La cateva zile insa, a intrat intr-o depasire pe Dn1 intr-o portiune unde este stramb asfatul, problema a fost ca el urca si deci a lovit , nu a coborat de pe cuta aceea de asfalt. I s-a oprit motorul si a tras pe dreapta. Cand l-a desfacut avea asa: piston spart , segmenti rupti , chiuloasa putin gaurita , supapele si suportii lor rupti. I-a facut cineva apoi chiuloasa , i-a facut un piston sa se potriveasca pe ea, i-a pus segmenti, a adaptat niste supape de dacie si i le-a montat , i-a dus-o acasa si cand a pornit-o iar au crapat toate alea in ea, deci nu le pusese bine. Ideea care este, nu neg ca hondele sunt extrem de bune si fiabile, insa desi era asa veche, de ce s-a stricat la o zdruncinatura? De ce s-au crapat toate alea in ea tocmai atunci si cu o zi in urma mergea perfect fara nici un zgomot dubios.
  13. Dupa cum foarte bine stiti, deja a devenit o moda sa faci un motor chooper in garaj (cel putin la americani) , dar enduro s-a incumetat cineva vreodata sa faca? Am cautat putin pe google si nu am gasit nimic relevat. Daca nu s-a facut pana acum nici una, care ar fi motivul?
  14. Salut! In vara se implinesc 2 ani de cand ma dau pe enduro cu un beta rrt50 care a tinut extrem de bine pe oriunde l-am bagat. Bineinteles ca in unele momente s-a simtit lipsa de putere , tocmai de aceea sunt nevoit sa-l schimb. Ce imi doresc? Ar fi doua alternative: 1) Ori sa imi iau un enduro mai ieftin, sub 1000 euro, ceva mai darapanat si sa-l aranjez putin si mai iau un cross full , deci voi avea 2 motoare. 2) Ori imi iau direct un enduro ok, pana in 2000 euro? In cazul enduro vreau neaparat 4t si ma uit dupa urmatoarele aspecte: - sa nu pierd mult la revindere - sa fie fiabila si usor de intretinut - sa gasesc foarte usor piese - adica sa fie o motocicleta populara in Romania - sa nu fie extrem de violenta dar nici foarte lenesa Ce vreau sa fac cu ea? Pai in principal vreau sa ma dau pe munte, insa pana ajung la munte mai merg si pe asfalt si in padure. Deci trebuie sa le imbine pe toate. La ce modele m-am gandit? Pai mi s-au parut ok Honda Xr , Yamaha xt si mai ales suzuki dr de 350. Ce alte modele s-ar incadra aici si care din ele se potrivesc mai bine cerintelor mele? Mesaj completat Ar mai fi interesanta si Yamaha tt-r (cu diferite motorizari)
  15. Incept cu o mica descriere a incidentului: Intr-o seara, un tovaras al meu, detinatorul motocicletei, dupa ce a lasat-o ceva timp in ploaie a dat sa o porneasca. A pornit imediat , a turat-o putin sa o incalzeasca si i-a crapat pistonul in ea. A desfacut-o a doua zi si a ajuns la concluzia ca a cazut o supapa jos si a blocat pistonul care s-a spart in ultimul hal, are in cap o gaura mare de vreo 3 cm diametru, unde e lipsa din el. Segmentii au scapat , sunt ca noi, insa se cunoaste o mica bataie si in capacul de la chiuloasa, exact unde vin supapele in gaurile alea 2 , s-a deformat putin marginea. Ideea care ar fi: pentru a o repara avem nevoie de piston, supape si pareri daca poate fi folosit acelasi capac sau e periculos. Deoarece modelul este destul de vechi, insa cred ca piese inca se mai gasesc, apelez la voi pentru a ma ajuta cu pareri si dealeri. Modelul este ca cel din poza. Honda xl 125 cmc , 4t. Anul presupun ca 80 si ceva. Mesaj completat Nimic? Mesaj completat nu stie nimeni unde gasesc supape?
×
×
  • Creează nouă...