Sari la conținut

andreiiii

EX+
  • Număr conținut

    11
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Numar Moto
    ct90awv

andreiiii's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. In general,pe un acumulator scrie tensiunea la borne (in cazul tau 12v) si capacitatea acelui acumulator,in Ah.(in cazul tau 12Ah) .Daca nu scrie si curentul de incarcare,o regula generala spune ca acesta este maxim 10% din valoarea capacitatii acumulatorului(10%x 12=1,2A). Daca ai un redresor la curent constant,ok.Daca ai un redresor normal auto(trafo+punte),si bagi 4-5amperi in ea,o strici .Mai bine cumpara un transformator 220/14v/2A si o punte 3PM05 (2-300000)si fa-ti un redresor. Raspuns corect,unul singur(cel cu 1200mA).Restul,no comment.
  2. Nu exista culoarea kaki Wehrmacht.Se numea,in epoca respectiva,Feldgrau.Este un amestec de verde si gri,diferit de culoarea kaki din Armata Romana.Au existat si alte culori -gri-albastru pt. motocicletele apartinind Luftwaffe si bej pt cele din Afrikakorps.Cel mai bine,cauta pe net DKW owners club si vei vedea exact culoarea,dupa care poti sa prepari singur vopseaua.
  3. ia o tubulara de 13 si desfa 4 piulite de pe chiulasa,trage cilindrul afara,ia un subler si masoara-le singur. Totusi,la ce-ti folosesc?
  4. era publicat in "Motolife" acu vreo doi ani cineva care modificase un minsk in enduro,iesise frumos.cauta si vezi.
  5. domnule, am avut si eu minsk,si stiu cum e. motorul e bun asa cum este,nu -l modifica,iar carb este licenta mikuni. la cadru nu are rost sa te bagi(eventuale probleme de rezistenta ulterior) Daca vreisa modifici,nu alege versiunea sport(carenata),deoarece: -motor nepotrivit(10cp,10nm) -inaltime prea mare,pozitie nepotrivita -costuri ridicate(carene) -frine proaste Maximul pe care l-am scos eu a fost 115km/h,cam putin pt o moto sport,nu? Alege sa o faci enduro-trail,cauta o moto neinmatriculabila jap de 50-125cmc si schimba ceeace este cu adevarat odios la minsk: -rezervor(no comment) -sa(practica doar pt cei sub 1.70) -aripi(urite) -amortizoare(ca si inexistente) -roti(imi amintesc ca le indreptam o data la citeva zile) -sistemul de frinare(prost) Alta varianta,poti sa o "customizezi" cu elemente de pe mz125 sau jawa/cz125(rezervor-sa-aripi-table) asta daca-ti place lookul clasic. Eu unul asa as face.Tu fa cum crezi. Succes!
  6. Depinde de spartura,eu am lipit cu plastic steel (ceva tip A+ si am ranforsat pe interior cu plastic.Pt mici fisuri poate merge si cloroform-atentie,este toxic.
  7. 1.Pe vapoare,se instaleaza motoare 2t cu puteri de la 5000 la 40000kw,chiar mai mult,la turatii de 110-120rpm(lente),sau chiar de 90rpm(mot superlent).Pt puteri mai mici,de la500,la 10000kw,se folosesc mot.semirapide(400-700rpm)sau rapide,(800-2000rpm),exclusiv 4t.Marimea unui motor este invers proportionala cu turatia(logic,datorita fortelor de inertie ale maselor de translatie),iar un motor naval de 20000kw este cam cit nu bloc de 4 etaje cu 3 scari,si la 90 rpm si 7cilindri se pot auzi clar sunetele de injectie si explozie la fiecare cilindru in parte. Alte date:alezaj de 700-1000;cursa de 2000-2500;pistonul are 3-4 tone greutate,combustibil folosit pacura reziduala 0.98 la 140grade Celsius,consumuri deordinul 100t/24h,schimbarea unui piston necesita 18-24h de lucru pt 4-5 persoane,etc . Cam diferit fata de hoinar,nu? 2.Nu cunosc locomotivele,dar nu cred ca motorul de propulsietrebuie sa depaseasca 7-8000kw,deci un motor in 4timpi este potrivit,si ar mai fi si problema de gabarit(m.2t este cam inalt ).Poate,totusi,mai nou ,sa existe....Daca cineva are date ,sa scrie. 3.Ungerea m2t este separata pt carter(ulei monograd foarte slab sau de loc alcalin(ar distruge cuzinetii din aliaj de Al),si pt camasa (ulei cu grad ridicat de viscozitate si puternic alcalin-pt a neutraliza anhidrida sulfurica din gazele de ardere.Spatiul carterului este separat de spatiul de sub piston printr-o presetupa pe tija pistonului.uleiul de cilindri se pierde(se arde),iar cel din carter pleaca in tr-un tanc de ulei(carter uscat),eliminind astfel pericolul; de explozie. sper ca nu v-am plictisit prea tare....
  8. Merge T90 ca ulei de cutie,iar bujii poti baga de dacie,romanesti.Benzina cu Pb este ok.
  9. aceeasi problema am avut-o la CZ 250 sport(identic cu JW californian) la acceleratii bruste jocul din bucsile de bascula face sa tremure directia,greu de suportat la viteza mare. -demonteaza axul basculei(partea cea mai dificila)incearca sa incalzesti bascula cu autogenul,NU BATE TARE IN AX(strici filetele) -depreseaza bucsile de bronz,uzate. -instaleaza in dreptul bucsilor niste niple de ungere,ca pe jawa 350 ts. -schimba bucsi,ax,etc. succes!!
  10. -pentru filetul de pe bloc,daca aluminiul nu este deteriorat ,poti folosi fie solutia tip thread-lock(si loctite 243 este f.buna),fie chiar o rasina tip plastic steel A+B,dar sa fie de calitate(Cordobond,Devcon,etc),rezista pina la 100-110C.Nu uita sa degresezi cu acetona inainte de aplicare.Daca filetul este deteriorat,poti folosi un set de reconditionare(se gaureste cu1-2mm maimare,se da filet cu acelas pas si se insurubeaza un fel de spirala de otel cu sectiune romboidala in care se insurubeaza prezonul,deex.pt filet M8x1,25 se gaureste cu 8,5 si se tarodeaza cu M10x1,25),daca nu ai setul,poti face o bucsa filetata sau un prezon majorat. -pentru filetul prezonului,daca este cazul,il poti rectifica cu o filiera,pt a evita deformarea chiulasei foloseste intitdeauna saibe plate si grower,unsoare grafitata pt filete si stringe cu cheie dinamometrica. succes!
×
×
  • Creează nouă...