Jump to content

SMAEB - ziua a doua. Oameni si motociclete.


suzukilifeanddanger

INACTIV
  • Content Count

    174
  • Joined

  • Last visited

About suzukilifeanddanger

  • Rank
    NFS-2-Wheels

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • Yahoo
    sonny_life83

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    iasi
  • Carnet moto din
    octombrie 2007
  • Motocicleta
    Suzuki TL 1000 R
  • Numar Moto
    Acelashi Numar !!!
  • Club
    Tingavert Italia !

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    Gsx R 750 k1 red, Gsx R 750 K7 black,TL 1000 R
  • Interests
    Rider on Web !
  1. Raspuns offtopic : ignition module 4 pc3 sorry dar nu prea mai am timp de net !bafta all si asfalt uscat !
  2. se merita investitia , am un prieten care are un gsxr 600 k6 , parea c-am lipsita da viata inainte sa puna pe ea Power Commander 3 + Ignition Module , filtru sportiv + Toba , o sa ai un cuplu mult mai bun ( adica ceia ce ii lipseste la un 600 cc )! Ar fi bine sa le iei de la cineva deja setate ( adica de la mana a doua , in cazul in care nu ai unde sa le setezi tu )!
  3. dur dur baiatul ... insa o casca ar fi indispensabila la cum merge si nu gsxr 1000 e gsxr 750
  4. eu alea le-am folosit vara trecuta si am fost foarte multumit !!!! si am un mers foarte agresiv ! au o stabilitate incredibila ! ..... poate ai vrut sa zici ca se incalzesc c-am greu si se racesc prea repede !
  5. pai aveti dreptate .... mi-a trebuit 1 luna sa reusesc sa merg cu ea cum mergeam cu gsxr-ul .... deja devenise inervanta .... insa acum o iubesc prea tare .... sincer am vrut sa o vand anul acesta la inceput sa imi iau iar un gsxr 750 .... insa nu pot sa o dau tin prea mult la ea.... trebuie prea mult timp la dispozie pt inretinere fata de gsxr .... mereu dupa "plimbare" trebuie sa verific suruburile de la cadru, scarite ... etc .... ( mi s-a desfacut odata si pompa de ambriaj , noroc ca am vazut cand eram aproape de casa ), si consuma guma spate undeva la 2500- 3000 km ... fata de gsxr 750 care ducea pana la 5000 km ... in fine ....Asfalt Uscat ( pt mine azi incepe sezonul 12 grade cu soare ) !
  6. asa ca chestie ....nu va hazardati sa criticati gusturile ! eu cred ca e bine ca fiecare sa isi ia ce simte el ca vrea ... nu ceia ce vor cei din jur ... adica numai de ochii lumii ... pt ca personal cunosc asa zisii motociclisti care se dau de o viata pe moto si nu sunt in stare sa mearga pe ele .... mai bine zis sunt praf pe curbe ... !!!!! eu am renuntat la la gsxr 750 k7 pt ca era prea banala pt mine ... am probat gsxr 1000 k7 ... nu m-a impresionat .... si am trecut pe tl1000r , din 1998 .... care rupe strada din toate punctele de vedere !!!! Respect All !!!!
  7. eu as zice sa nu te iei dupa poze ... pt ca pe k6 ai un tip de centralina iar pe k8 alta .... ceva diferit la releu eu cred ca e ! k8 are 3 variante de "functiune" al centralinei ( centaralina cu 3 "mape" A, B ,C sa fiu mai explicit )!
  8. si unde e filmuletul ? il tii numai pt tine ? RUSINICA !
  9. man ! nu vreau sa fac tam-tam pe subiectul acesta .... insa nu am vazut NICI UN TEST (cu super sportive) cu acele gume colorate frumos ( ca la montain-bike ) , tu chiar ti-ai monta asa ceva pe mobra ? Mult Succes ! gume colorate frumos
  10. man ..... sincer .... e pe bune intrebarea?
  11. eu am aplicat o foaie de look carbon pe cadru , am platit in jur de 12 E pe o foaie de 20cm pe 30 cm ( iti trebuie mai multe foi ) le-am luat de la o firma de tuning , tin foarte bine , arata foarte bine ( si asta zic la un an de cand le-am pus ) si in plus am muncit destul de mult ( am dat jos carene , prize aer ,atacuri carene ....... am facut sablon pt a ataca coala de jur imprejur )
  12. se potricesc si piesele de la gsxr 600 / 750 k1-k2 -k3 .... referitor la codita , carene , faruri ....etc !
  13. .... are dreptate todea ! filtru de ulei il gasesti la magazin sau il comanzi pe net si iti ajunge acasa ! sau poate vrei unul folosit ? :-?
  14. tin sa va contrazic ! am avut gsxr 750 k1 si gsxr 750 k7 ... la design modelul k6-k7 e mai frumos , la manevrabilitate este net superior lui k1 nici nu ai ce sa compari intre ele , la putere este o racheta pe langa k1 .... nu mai vb aiurea din auzite .... iar k8 nu este k7 ( 600/750 ) .. personal m-am plimbat cu el si inca ma plimb ... are un prieten ..... este total diferit la ciclistica ! de la a vedea la a proba este o mare diferenta ! si in plus daca intrati pe youtube si cautati spotul de lansare la k9 gsxr 1000 ve-ti vedea diferenta intre un k8 si k9 .... care nu se limiteaza la design ... are un alt motor ! ori va informati bine .... ori mai bine vedeti-va de treaba ! iar daca va place sa fiti retro sau poate nu aveti bani de una noua ... nu sustineti ideia ca alea din 2004( ca ex) sunt o bomba in miscare pe langa astea de ultima generatie ! daca schimbati un kit de lant , puneti un filtru sportiv , o toba sportiva ....... face multe ....una veche probabil sa aiba deja toate astea cand o cumparati .... una noua costa deja ea prea mult ..... si vi se pare ca e lipsita de viata ..... cereti parerea detinatorilor mai intai ... ! iar "horsman" la clasa 600 gsxr ----- sunt 3 modele diferite ..... iar la cel din 2004 .... deja locul acela de care vb tu in porbagaj ..... e la jumate !!!!!!!! iar sa iti iei o sportiva cu gandul de a face grand turism ..... bazandute pe locul acela din porbagaj ...... la k7 nu imi incapea nici portofelul cu setul de chei .....! luati-va fratilor motoare de grand turism ... poate asa o sa fiti multumiti , mari si grele !
×
×
  • Create New...